Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenwanneer je de bodemplaat onder de wagen uit haalt, hoeveel mm of cm zou je dan winnen?
iemand toevallig al eens gedaan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenProductieweek 22 voor die LED's...en kan ik dat navragen bij de dealer? Of zal hij niet weten wanneer de A5 van de band zal rollen...
Normaal weet hij wat de leverings "maand" is maar de juiste week is afhankelijk hoelang je hem al hebt besteld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenAlvast bedankt vor de altijd helpvolle en snelle reply's
Ik zal wel nog es informeren....
Comment
-
Ik kan deze zwarte grill kopen voor 90 euro.
Iemand enig idee of dit een goede deal is.( geen idee van de nieuwprijs )
Deze grill is wel uitgerust met parkeersensoren die ik standaard niet heb.
Zou dit voor problemen kunnen zorgen?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenMag ik vragen -zonder kwaad bloed te zetten- wat jullie nie mooi vinden aan die witte A5??
Ik vind em nochthans nie lelijk, wel wreed laag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenMag ik vragen -zonder kwaad bloed te zetten- wat jullie nie mooi vinden aan die witte A5??
Ik vind em nochthans nie lelijk, wel wreed laag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk kan deze zwarte grill kopen voor 90 euro.
Zou dit voor problemen kunnen zorgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenDe rijhoogte of het gebrek hieraan.
Buiten de velgen, is dit volgens mij, een volledige standaard Audi A5.
Persoonlijk zou ik nooit kiezen voor luchtvering, ik opteer liever voor een schroefkit van KW of Bilstein, ...
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk kan deze zwarte grill kopen voor 90 euro.
Zou dit voor problemen kunnen zorgen?
Goede deal !
Dacht dat de parkeersensoren "apart" erbij gemonteerd moeten worden dus geen
probleem als je er géén moetSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIn de grill zelf zitten toch geen parkeersensoren?
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenBij een A5 zitten er vooraan, 2 sensoren in de bumper zelf en 2 sensoren in de grill onderaan (zie foto Duc748 )
Grtz.
Nick
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenBij een A5 zitten er vooraan, 2 sensoren in de bumper zelf en 2 sensoren in de grill onderaan (zie foto Duc748 )
Grtz.
Nick
Nieuwprijs van deze zonder PDC is 188euro (incl BTW) bij Audi
Comment
Comment