Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk mn rijbewijs terug. Vanavond een toerke maken. Het waren 4 lange weken.
    Vele leuke vooruitzichten: 9 mei Heinz, Milltek is onderweg, (S5 spiegels),...
    Last edited by ; 24/04/2009, 13:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
      Iemand foto's van een A5 met houtinleg?
      Ja, de mijne, maar ik ga hier geen foto's posten, want de anderen vinden dat hier maar bwekkes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
        Ja, de mijne, maar ik ga hier geen foto's posten, want de anderen vinden dat hier maar bwekkes.
        Wat anderen vinden moet ge u nie aantrekken. Posten die handel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten

Schitterend mooi, dit, vind ik. Misschien nog antraciet ingeverfd hout nemen? Bestaat dat voor de A5? Of 't carbon van de S5. Maar zo is ook al superknap.

Comment

• Ik kan er niet aan doen, maar houtinleg vind ik 9 keer op de 10 afschuwelijk Als het dan toch moet, liefst bleek.

Comment

• Net bericht gekregen van mijn dealer dat mijn A5 modeljaar 2010 zal hebben. Maar van de ledlichten achteraan wist hij niets.
              "Als jij het zegt" zei hij
              Ik vermoed dus wel dat het zo zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Schitterend mooi, dit, vind ik. Misschien nog antraciet ingeverfd hout nemen? Bestaat dat voor de A5? Of 't carbon van de S5. Maar zo is ook al superknap.
                Dit interieur is Audi Exclusive he.. Ik kan er niet aandoen maar vind die houtinleg echt afschuwelijk.. Maar dat is mijn persoonlijke mening he. Als jij het mooi vind is het toch ok. Het zou trouwens maar saai zijn als alle wagens in dezelfde uitvoering rond reden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                  zijn er hier mensen die half september of later besteld hebben en die al geleverd zijn of productieweek kennen ?

gisteren met iemand gesproken die hem bij Jennes besteld heeft een maand en half later en rijden er al een maand mee rond

Sorry voor de opmerking maar kun je uw vraag eens in het nederlands stellen, want ik snap je zinsbouw niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                    Net bericht gekregen van mijn dealer dat mijn A5 modeljaar 2010 zal hebben. Maar van de ledlichten achteraan wist hij niets.
                    "Als jij het zegt" zei hij
                    Ik vermoed dus wel dat het zo zal zijn.
                    yep, zie : http://www.audiblog.nl/?p=14794

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                      zijn er hier mensen die half september of later besteld hebben en die al geleverd zijn of productieweek kennen ?

gisteren met iemand gesproken die hem bij Jennes besteld heeft een maand en half later en rijden er al een maand mee rond
                      Ik heb half september besteld en heb hem al sinds begin februari. Is wel in NL.

Hay

Comment

• Welke bandenspanning hebben jullie ? (19" velgen)
                        Zoals op zijkant deur staat?
                        VA: 2.8 bar
                        AA: 2.2 bar
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Welke bandenspanning hebben jullie ? (19" velgen)
                            Zoals op zijkant deur staat?
                            VA: 2.8 bar
                            AA: 2.2 bar
                            Bij mij staat er 2.5 VA en 2.2 AA.
                            Dit zal waarschijnlijk afhangen van het motortype(gewicht)

Comment

• Vandaag de OEM 19" Y-velgen met Dunlop's Sportmaxx GT vervangen door BBS'en in dezelfde maat met
                              Michelin's PS2
                              Een wereld van verschil,hij rijdt zoals met de 17" 225'ers!!
                              De OEM Y-velg met Dunlop 26.4 kg!
                              De BBS met Michelin 22.8 kg!
                              Dat is 3.6 kg per wiel!
                              Moet er geen tekeningetje bij maken zeker?$RB7M9TY.gif

Comment

• DSC00113.JPG

DSC00120.JPG

DSC00122.JPG

DSC00124.JPG

DSC00125.JPG

Enkele pics van mijn nieuw speelgoed (houtinleg is wortelhout).

De eerste 1200km zitten er al op en het is volop genieten !!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                  Moet er geen tekeningetje bij maken zeker?[ATTACH]62742[/ATTACH]
                                  Nee, foto's van het geheel zou al voldoende zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                                    [ATTACH]62746[/ATTACH]

[ATTACH]62748[/ATTACH]

[ATTACH]62749[/ATTACH]

[ATTACH]62750[/ATTACH]

[ATTACH]62751[/ATTACH]

Enkele pics van mijn nieuw speelgoed (houtinleg is wortelhout).

De eerste 1200km zitten er al op en het is volop genieten !!!!!!
                                    Knap.
                                    Hydraulische demping of standaard vering?

Comment

Knap.
                                      nice, welk buitenkleur is dat?

Die houtinleg is totaal mijn ding niet maar knappe bak!! Chapeau!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        Nee, foto's van het geheel zou al voldoende zijn.
                                        Jij bent zeker nog op zoek naar velgen voor jouw kar?
                                        U vraagt wij maken.
                                        Nu nog de geschikte veren vinden voor de hydraulische demping en de juiste centreerringen
                                        voor mijn spacers.(naafgat van de BBS'en is veel groter)
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Knap.
                                          Hydraulische. Ben hier echt wel content van...

Comment

Working...
                                          X