Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk mn rijbewijs terug. Vanavond een toerke maken. Het waren 4 lange weken.
Vele leuke vooruitzichten: 9 mei Heinz, Milltek is onderweg, (S5 spiegels),...
Schitterend mooi, dit, vind ik. Misschien nog antraciet ingeverfd hout nemen? Bestaat dat voor de A5? Of 't carbon van de S5. Maar zo is ook al superknap.
Net bericht gekregen van mijn dealer dat mijn A5 modeljaar 2010 zal hebben. Maar van de ledlichten achteraan wist hij niets.
"Als jij het zegt" zei hij
Ik vermoed dus wel dat het zo zal zijn.
Schitterend mooi, dit, vind ik. Misschien nog antraciet ingeverfd hout nemen? Bestaat dat voor de A5? Of 't carbon van de S5. Maar zo is ook al superknap.
Dit interieur is Audi Exclusive he.. Ik kan er niet aandoen maar vind die houtinleg echt afschuwelijk.. Maar dat is mijn persoonlijke mening he. Als jij het mooi vind is het toch ok. Het zou trouwens maar saai zijn als alle wagens in dezelfde uitvoering rond reden.
Net bericht gekregen van mijn dealer dat mijn A5 modeljaar 2010 zal hebben. Maar van de ledlichten achteraan wist hij niets.
"Als jij het zegt" zei hij
Ik vermoed dus wel dat het zo zal zijn.
Vandaag de OEM 19" Y-velgen met Dunlop's Sportmaxx GT vervangen door BBS'en in dezelfde maat met
Michelin's PS2
Een wereld van verschil,hij rijdt zoals met de 17" 225'ers!!
De OEM Y-velg met Dunlop 26.4 kg!
De BBS met Michelin 22.8 kg!
Dat is 3.6 kg per wiel!
Moet er geen tekeningetje bij maken zeker?$RB7M9TY.gif
Jij bent zeker nog op zoek naar velgen voor jouw kar?
U vraagt wij maken.
Nu nog de geschikte veren vinden voor de hydraulische demping en de juiste centreerringen
voor mijn spacers.(naafgat van de BBS'en is veel groter)
Comment