Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    nice, welk buitenkleur is dat?

Die houtinleg is totaal mijn ding niet maar knappe bak!! Chapeau!
    fantoomzwart met linnenbeige interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
      Hydraulische. Ben hier echt wel content van...
      Is een optie die weinig genomen wordt,maar die absoluut de moeite waard is!
      Enige 'nadeel' is dat hij redelijk hoog staat en je niet zomaar gelijk welke veer mag
      gebruiken om te verlagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Jij bent zeker nog op zoek naar velgen voor jouw kar?
        U vraagt wij maken.
        Nu nog de geschikte veren vinden voor de hydraulische demping en de juiste centreerringen
        voor mijn spacers.(naafgat van de BBS'en is veel groter)
        Ik vind het prachtige velgen!
        Goeie keuze !
        Wat kosten die ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
          Ik vind het prachtige velgen!
          Goeie keuze !
          Wat kosten die ongeveer?
          Goedkoop zijn ze niet,zeker niet met de Michelin's gemonteerd!
          De winkelprijs is 500€ per velg zonder band!
          Zou ze evt. verkopen,met of zonder band voor een goeie prijs.
          Indien interesse pm.

Comment

Enige 'nadeel' is dat hij redelijk hoog staat en je niet zomaar gelijk welke veer mag gebruiken om te verlagen!
            Deze gezien? 't Kan blijkbaar wel... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Deze gezien? 't Kan blijkbaar wel... ?
              Neen,deze had ik nog niet gezien alhoewel ik er regelmatig eens een kijkje ga nemen,thanks.
              Hij hangt wel te laag maar blijkbaar zijn ze verkrijgbaar in 1" ook en dat is voor mij het uiterste.
              Blijkbaar moeten de veren goed uitgebalanceerd zijn zodat het systeem niet tilt slaat!
              Zal er eens voor horen!
              Last edited by ; 25/04/2009, 15:22.

Comment

• er zijn nog wat mensen die zich moeten inschrijven voor de M&G

o.a. jimmy69 en Predtech007, ...

kent er iemand toevallig een motorijder die eventueel zou willen meerijden om onderweg wat moeilijke kruispunten "dicht" te zetten en om wat foto's te trekken ? -> PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                  kent er iemand toevallig een motorijder die eventueel zou willen meerijden om onderweg wat moeilijke kruispunten "dicht" te zetten en om wat foto's te trekken ? -> PM
                  zwaantjes ...

Comment

Goedkoop zijn ze niet,zeker niet met de Michelin's gemonteerd!
                    De winkelprijs is 500€ per velg zonder band!
                    Zou ze evt. verkopen,met of zonder band voor een goeie prijs.
                    Indien interesse pm.
                    Ik zou wel interesse hebben mocht ik de mijne nog niet besteld hebben. Maar heb ook mooi bedrag mogen betalen voor de RS6 velgen, ik ga het voorlopig bij deze houden

Comment

• Vandaag m'n zwarte grille al gaan halen, zal veel mooier zijn dan dat grijs
                      Komt van de dealer, ze hebben een A5 Coupé & een A5 Cabrio aangepast naar de S5 grill voor de showroom

Prijs van de zwarte grille is 154euro ex BTW, de S5 grille kost 174euro ex BTW.
                      Volgens de garage moet de voorbumper eraf, zij doen het zo omdat het anders niet lukt
                      Ik moet hem zelf monteren want ze hebben de komende 2 weken geen tijd
                      Last edited by dragonfly; 25/04/2009, 20:26.

Comment

• Damn, zo'n zielige dealer

Comment

Jij bent zeker nog op zoek naar velgen voor jouw kar?
                          U vraagt wij maken.
                          Hoe weet gij da?

Nee, ik vond de velg op de kleine foto in eerste instantie niet zo wauw en wou ze daarom, vooraleer mijn mening te zeggen, eerst ook nog eens onder jouw auto zelf zien.
                          Imo, er zijn mooiere BBS'en.

Comment

• een vraagje: bestaat er een Miltek uitlaat voor een 2,0TFSI?
                            hoeveel pks leveret een Miltek uitlaat op?

Comment

• dragonfly, heeft die zwarte grille ook die dingen die op mijn foto in het geel aangeduid zijn?
                              mijn A5 gaat binnen 2 weken (ja, ze hebben precies veel werk ) binnen bij de dealer om het één en ander na te kijken, en dan laat ik ineens de zwarte grille plaatsen.
                              Als die dingen er bij die van u niet opstaan, dan zal ik ze bij die van mij ook al maar preventief verwijderen ... ik zie het nog gebeuren dat ik anders de grille gewoon terug krijg met de vermelding dat ze niet past
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Binnenkort rijdt er gene 2.7 meer met steengrijze grille

Kunnen ze beter Af fabriek veranderen en steengrijze uit gamma nemen !

Of toch niet, zijn centen die Audi misloopt dan
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                  Dit interieur is Audi Exclusive he.. Ik kan er niet aandoen maar vind die houtinleg echt afschuwelijk.. Maar dat is mijn persoonlijke mening he. Als jij het mooi vind is het toch ok. Het zou trouwens maar saai zijn als alle wagens in dezelfde uitvoering rond reden.
                                  Yep, foto waart al wat langer rond. Jammer dat je zo weinig échte Exclusive foto's te zien krijgt, 't is bijna altijd "Exclusive Line", zijnde een gewone uitvoering tegen meerprijs. Check bij de A6 facelift -> twee van de 3 "Exclusive Line" binnenbekledingskleuren zitten nu zelfs ook gewoon (allez, klein verschil van tint) in 't gamma. Met gekleurde stikking en al.

In dat specifiek interieur zou er (zoals bij mijn duck) antraciet ingeverfd hout in moeten. Of carbon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                    dragonfly, heeft die zwarte grille ook die dingen die op mijn foto in het geel aangeduid zijn?
                                    mijn A5 gaat binnen 2 weken (ja, ze hebben precies veel werk ) binnen bij de dealer om het één en ander na te kijken, en dan laat ik ineens de zwarte grille plaatsen.
                                    Als die dingen er bij die van u niet opstaan, dan zal ik ze bij die van mij ook al maar preventief verwijderen ... ik zie het nog gebeuren dat ik anders de grille gewoon terug krijg met de vermelding dat ze niet past
                                    Ja dat zit erop
                                    Dat zou de reden zijn dat de voorbumper eraf moet, je moet de grille naar achter duwen en dan naar boven en dat gaat niet met de bumper erop. Dus niemand die dat hier zelf gedaan heeft of erbij was toen ze hem gestoken hebben??

Ik weet nu dus ook dat die sensors eruit kunnen in de grill dus ik had gerust zo'n PDC grill kunnen kopen op Ebay
                                    Maar was aan het wachten op een niet-pdc versie en die kwam maar niet....

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Binnenkort rijdt er gene 2.7 meer met steengrijze grille

Kunnen ze beter Af fabriek veranderen en steengrijze uit gamma nemen !

Of toch niet, zijn centen die Audi misloopt dan
                                    Bwa op een grijze auto stoort het zo niet maar fantoomzwart met een doffe grijze grill is echt niet mooi. En t'is idd een melkkoe voor Audi
                                    Last edited by dragonfly; 26/04/2009, 08:52.

Comment

• Woensdag 29/4 rijd ik een hele dag op Zolder met de P. Er zijn meerijderssessies voorzien. Wie zin heeft om eens af te komen, breng een helm mee en geef een seintje.
                                      Feel free.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Woensdag 29/4 rijd ik een hele dag op Zolder met de P. Er zijn meerijderssessies voorzien. Wie zin heeft om eens af te komen, breng een helm mee en geef een seintje.
                                        Feel free.
                                        Fout topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Ja dat zit erop
                                          Dat zou de reden zijn dat de voorbumper eraf moet, je moet de grille naar achter duwen en dan naar boven en dat gaat niet met de bumper erop. Dus niemand die dat hier zelf gedaan heeft of erbij was toen ze hem gestoken hebben??

Ik weet nu dus ook dat die sensors eruit kunnen in de grill dus ik had gerust zo'n PDC grill kunnen kopen op Ebay
                                          Maar was aan het wachten op een niet-pdc versie en die kwam maar niet....

Bwa op een grijze auto stoort het zo niet maar fantoomzwart met een doffe grijze grill is echt niet mooi. En t'is idd een melkkoe voor Audi

Om welke manier kan ik aantonen aan mijn k***e dealer dat het toch mogelijk is om de S5 grille op mijn A5 sline te steken?

Ken er iemand het artikel nummer binnen audi?
                                          Kostrprijs, ... ?

Thx voor jullie hulp!

Comment

Working...
                                          X