Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichteneen vraagje: bestaat er een Miltek uitlaat voor een 2,0TFSI?
hoeveel pks leveret een Miltek uitlaat op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenOm welke manier kan ik aantonen aan mijn k***e dealer dat het toch mogelijk is om de S5 grille op mijn A5 sline te steken?
Ken er iemand het artikel nummer binnen audi?
Kostrprijs, ... ?
Thx voor jullie hulp!
Je hebt de prijs & de foto's, print het af om onder z'n neus te duwen of zoek een andere dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenRedBull, ik denk dat we ondertussen duidelijk genoeg geweest zijn hé
Je hebt de prijs & de foto's, print het af om onder z'n neus te duwen of zoek een andere dealer
Comment
-
Ik ben vrijdag eindelijk men auto gaan uithalen. (bestelling half juli 2008
A5 multitronic sline (int+ext) 163pk - zwart
18 " Yokohama advan sport klassieke sline velg
pack intenso
telefoon
...
Eerste indrukken, ik moet zeggen de wagen is fantastisch!
Voor mij meer dan genoeg vermogen, ik ben nogal een brave chauffeur.
Multitronic is plezant rijden
Velgen 18" ook groot genoeg.
S line pakket is knap hoewel dat het redelijk prijzig is...
Eventuele minpunten
Als ik telefoon krijg dan duurt het enkele seconden alvorens hij dadelijk overgaat op carkit.
Ms moet ik hem nogmaals instellen of werken met de voorgeprogrammeerde nummers ipv de lijst uit de gsm.
Blijkbaar kan je de airbag vooraan niet afzetten (optie Isofix). Dit is me destijds niet gezegd dus maxicosi is voor achteraan. Ik heb geprobeerd, het gaat maar tis natuurlijk niet echt handig. Veel mensen zeggen ge had beter een A4 break genomen maar ik vind als ge kunt kiezen, zeg nu zelf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesWow gast, dus bijna een jaar moeten wachten op een a5?
Ge moet blijkbaar minder lang wachten op een lp560...
Tegen dat je hem hebt is er al een update in de maak.
Dan zouden ze hem voor mijn part in hun gat kunnen steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesWow gast, dus bijna een jaar moeten wachten op een a5?
Ge moet blijkbaar minder lang wachten op een lp560...
Tegen dat je hem hebt is er al een update in de maak.
Dan zouden ze hem voor mijn part in hun gat kunnen steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDank U voor uw bijdrage, de 407 zal ongetwijfeld even goed rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buffamo Bekijk Berichtenbeste ,
vorige week ( week 17 ) is de mijne gemaakt . dus binnenkort verwacht ik hem . hopelijk nie te lang meer onderweg . dus bij deze zou ik mij ook willen inschrijven voor de meeting .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenDe laatste weken zie ik enorm veel A5's, spijtig genoeg
!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenDe laatste weken zie ik enorm veel A5's, spijtig genoeg
Maar zelden of geen witte, wat mij wel tevreden stelt.
Probleem is, hoe meer ik ze zie rijden, hoe ongeduldiger ik word!!!!!!!!!!!
Of zoals zondag een A5 3.0tdi met veel opties die aan 110 op het linkervak iedereen aan het ophouden was. Koop dan een 2.0tdi héLast edited by dragonfly; 28/04/2009, 00:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichtenhela hela mijn 2.0 TFSI gaat goed vooruit !
Anyway, you got my point é
Net zoals al die oude *** met hunne CLS320/350 op de baan, ook een nachtmerrie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenT'rijdt idd vol, één troost is dat de meeste standaardversies zijn zonder veel opties
Of zoals zondag een A5 3.0tdi met veel opties die aan 110 op het linkervak iedereen aan het ophouden was. Koop dan een 2.0tdi hé
Is wel waar, van de 10 A5's die ik gezien heb zijn er naar schatting max. 2 of 3 met S-line exterieur, om maar vb. te geven.
Comment
-
Maar zelden of geen witte, wat mij wel tevreden stelt.
Probleem is, hoe meer ik ze zie rijden, hoe ongeduldiger ik word!!!!!!!!!!!
Oei,jij hebt er ook een besteld zie ik.
Het lijkt ook alsof ze alleen nog leverbaar zijn met de Y-velgen!!
En ja,fantoomzwarte zijn er al genoeg,laat nu maar wat witte komen.
Geduld is een schone deugd,ik heb 10 maand gewacht en sommige nog langer(het is er over)
Volgens de dealer was er toen nog absoluut nog geen sprake van een 2.0 benzine,alleen 1.8!
Mijn A5 was nog niet eens geleverd toen er beslist werd om te stoppen met de 1.8.
Natuurlijk is er nu bijna niets aftermarket voor te vinden(Miltek uitlaat bvb.)
Voel me eigenlijk toch een beetje in de zak gezet,alhoewel ik nog altijd aangenaam verrast ben door de
prestaties van dit blokje.
Comment
-
[QUOTE=dragonfly;3374273]Ja dat zit erop
Dat zou de reden zijn dat de voorbumper eraf moet, je moet de grille naar achter duwen en dan naar boven en dat gaat niet met de bumper erop. Dus niemand die dat hier zelf gedaan heeft of erbij was toen ze hem gestoken hebben??
Zo moeilijk kan dit toch niet zijn,wil het wel doen als het dringend is.
De brug op,den boel ervan onder en het nodige er terug op ook misschien.
Comment
-
Koen Wauters koopt Audi R8
Koen Wauters (41) heeft een nieuw speeltje. De frontman van Clouseau kocht een Audi R8 V10. Dat is een sportieve wagen met een flitsende lijn, een Lamborghinimotor van 525 pk en een prijskaartje van zowat 145.000 euro.
Koen koos voor de witte uitvoering. Een gezinswagen zal het karretje niet worden: de zanger heeft twee kinderen met Valerie De Booser, de Audi biedt plaats aan slechts twee personen.
Vanaf vrijdag gaat het ook op het podium weer hard voor Koen en co. De zomertour van Clouseau trapt op 1 mei af in de Antwerpse Stadsschouwburg en eindigt pas in september. Voor het zover is, maakt Koen nog even tijd om met de lezers van deze krant te chatten.
bron: nieuwsblad.be
Comment
Comment