Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Koen Wauters (41) heeft een nieuw speeltje. De frontman van Clouseau kocht een Audi R8 V10. Dat is een sportieve wagen met een flitsende lijn, een Lamborghinimotor van 525 pk en een prijskaartje van zowat 145.000 euro.
Koen koos voor de witte uitvoering. Een gezinswagen zal het karretje niet worden: de zanger heeft twee kinderen met Valerie De Booser, de Audi biedt plaats aan slechts twee personen.
Vanaf vrijdag gaat het ook op het podium weer hard voor Koen en co. De zomertour van Clouseau trapt op 1 mei af in de Antwerpse Stadsschouwburg en eindigt pas in september. Voor het zover is, maakt Koen nog even tijd om met de lezers van deze krant te chatten.
bron: nieuwsblad.be
Is leuk maar niet relevant voor A5 topic hé
Clouseau fan of R8 fan?
ik heb een klein probleem; mijn auto is 6 weken oud, nu al heb ik steenslag op de motorkap; het zit er niet uit.....
kan ik hier iets aan doen????? ook preventief
ik heb een klein probleem; mijn auto is 6 weken oud, nu al heb ik steenslag op de motorkap; het zit er niet uit.....
kan ik hier iets aan doen????? ook preventief
Veel kan je hier niet tegen doen!
Misschien wat minder bumperkleven?
De laatste weken zie ik enorm veel A5's, spijtig genoeg
Maar zelden of geen witte, wat mij wel tevreden stelt.
Probleem is, hoe meer ik ze zie rijden, hoe ongeduldiger ik word!!!!!!!!!!!
Bij ons in de buurt rijden er ook een massa rond. Het valt mij wel enorm op hoe groot het verschil is tussen een 'standaard' A5 en één met wel wat opties. Tussen de goedkoopste en de duurste zit misschien ook 30K tussen of zo.. Daar koop je normaal een moooie 2e wagen van.
Dat zal er niet op verbeteren met de komst van de 2.0 TDI!
Oei,jij hebt er ook een besteld zie ik.
Het lijkt ook alsof ze alleen nog leverbaar zijn met de Y-velgen!!
En ja,fantoomzwarte zijn er al genoeg,laat nu maar wat witte komen.
Geduld is een schone deugd,ik heb 10 maand gewacht en sommige nog langer(het is er over)
Volgens de dealer was er toen nog absoluut nog geen sprake van een 2.0 benzine,alleen 1.8!
Mijn A5 was nog niet eens geleverd toen er beslist werd om te stoppen met de 1.8.
Natuurlijk is er nu bijna niets aftermarket voor te vinden(Miltek uitlaat bvb.)
Voel me eigenlijk toch een beetje in de zak gezet,alhoewel ik nog altijd aangenaam verrast ben door de
prestaties van dit blokje.
Ik snap volledig je frustratie. Gelijkaardige, terechte, kritiek als die van Beltar toen ik bij hem was. Je koopt een nieuwe audi en van zodra je hem hebt of er een paar maanden mee rijdt is er al een facelift gekomen of het scheelt niet veel. Zelfde nu met die Led lichten achteraan. Ik vind het natuurlijk ideaal dat ze standaard bij de optie Xenon horen vanaf mj 2010 maar mocht ik hem nu al gehad hebben, ik zou het ook erg spijtig vinden. Het is dan alsof je al met een ietwat verouderde versie rondrijdt. Een niet te onderschatten fout van Audi vind ik, op termijn zal dit klanten kosten.
Zelf had ik rekening gehouden bij mijn bestelling dat er binnen dit en een jaar enorm veel A5's zouden rondrijden. Daarom heb ik voor wit gekozen (ik twijfelde tussen wit en saharagrijs), omdat ik geen 'standaardkleur' wou werd het wit. Een keuze waar ik geen spijt van zal krijgen als ik merk hoe weinig witte ik zie.
Ik snap volledig je frustratie. Gelijkaardige, terechte, kritiek als die van Beltar toen ik bij hem was. Je koopt een nieuwe audi en van zodra je hem hebt of er een paar maanden mee rijdt is er al een facelift gekomen of het scheelt niet veel. Zelfde nu met die Led lichten achteraan. Ik vind het natuurlijk ideaal dat ze standaard bij de optie Xenon horen vanaf mj 2010 maar mocht ik hem nu al gehad hebben, ik zou het ook erg spijtig vinden. Het is dan alsof je al met een ietwat verouderde versie rondrijdt. Een niet te onderschatten fout van Audi vind ik, op termijn zal dit klanten kosten.
Zelf had ik rekening gehouden bij mijn bestelling dat er binnen dit en een jaar enorm veel A5's zouden rondrijden. Daarom heb ik voor wit gekozen (ik twijfelde tussen wit en saharagrijs), omdat ik geen 'standaardkleur' wou werd het wit. Een keuze waar ik geen spijt van zal krijgen als ik merk hoe weinig witte ik zie.
Ik heb er ook nog geen second spijt van gehad dat ik een witte heb gekozen. Kga der dit weekend werk van maken om hem eens in 'Mijn Duitse auto' te plaatsen.
Ik heb er ook nog geen second spijt van gehad dat ik een witte heb gekozen. Kga der dit weekend werk van maken om hem eens in 'Mijn Duitse auto' te plaatsen.
Doe maar, ben benieuwd
Staan er toevallig al ergens foto's van de jouwe?
Heb hier ooit wel eens 1 of 2 foto's gepost maar ik zou begot niet meer weten waar dat was.
Vrijdag vrije dag, eens helemaal opblinken, wat foto's nemen en dan maak ek hier wel nen topic. Hij zal hard op den uwe lijken denk ik.
Als je de ABT tuning via audi shop laat uitvoeren door uw audi dealer, blijft dan de garantie op je audi verder lopen?
Als je dit laat doen door 3de partij, vervalt je garantie. klopt?
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb eens gebeld met mijn Audi garage (met de man vd werkplaats), en deze wist te zeggen dat:
- ABT binnen de marges blijft die door Audi opgeled worden
- Audi waarborg behouden blijft
- ABT geen waarden van koppel opgeeft, maar de meesten mensen die het hadden laten doen op hun auto, waren wel content
Op de site van Ziptuning, lees je dat deze ook de fabriekswaarborg overnemen, maar ik weet ook niet hoever ze hierin gaan.
Ik heb eens gebeld met mijn Audi garage (met de man vd werkplaats), en deze wist te zeggen dat:
- ABT binnen de marges blijft die door Audi opgeled worden
- Audi waarborg behouden blijft
- ABT geen waarden van koppel opgeeft, maar de meesten mensen die het hadden laten doen op hun auto, waren wel content
Op de site van Ziptuning, lees je dat deze ook de fabriekswaarborg overnemen, maar ik weet ook niet hoever ze hierin gaan.
Normaal kun je als je via je dealer en ABT gaat zelfs een nieuw gelijkvormigheidsattest krijgen en dus 100% legaal tunen (wel DIV opnieuw inlichten en eventueel BIV bijbetalen natuurlijk ).
Ik snap volledig je frustratie. Gelijkaardige, terechte, kritiek als die van Beltar toen ik bij hem was. Je koopt een nieuwe audi en van zodra je hem hebt of er een paar maanden mee rijdt is er al een facelift gekomen of het scheelt niet veel. Zelfde nu met die Led lichten achteraan. Ik vind het natuurlijk ideaal dat ze standaard bij de optie Xenon horen vanaf mj 2010 maar mocht ik hem nu al gehad hebben, ik zou het ook erg spijtig vinden. Het is dan alsof je al met een ietwat verouderde versie rondrijdt. Een niet te onderschatten fout van Audi vind ik, op termijn zal dit klanten kosten.
Ik vind dit ook eigenlijk erg. Het zijn niet alleen die nieuwe achterlichten, maar een hele reeks van wijzigingen
Er worden nl. ook nieuwe zijspiegels geplaatst zoals op een A5 cabrio en die zien er een stuk eleganter (kleiner) uit.
Om nog een vb. tegeven binnen de VAG-groep. De VW Scirocco! Die is slechts 1j. op de markt en daar wordt de tellerpartij, stuur en middenconsole grondig vernieuwt.
Neen maar ik werk in Brussel dus ik passeer er elke dag
Heb het nu gevraagd aan iemand van Sint-Niklaas maar Opwijk is dichter.
Ben je een garagist mss?
Neen,geen garagist.
Een taxibedrijf en we proberen zoveel mogelijk zelf aan de auto's te sleutelen!
Hiervoor heb heb je dus wel het één en ander nodig,vandaar de brug.
Neen,geen garagist.
Een taxibedrijf en we proberen zoveel mogelijk zelf aan de auto's te sleutelen!
Hiervoor heb heb je dus wel het één en ander nodig,vandaar de brug.
Aha, ik hoop dak ergens in de week van 11 mei nummerplaten heb enzo dus dan wil ik wel eens afspreken als dat gaat voor jou
Comment