Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Taxibedrijf in Brugge? Of heb ik het verkeerd gelezen?

Edit* ik zie net Opwijk staan...never mind...

On topic: ik heb hier in de streek ook nog geen enkele A5 in het wit zien rijden...wel een S5:p
    t' was trouwens die S5 waar ik ben naar gaan zien met mijn garagist om eens een idee te hebben van de A5 in het wit (ge moe maar eens proberen een S5 te zien als een A5; lol)

@ Dragonfly: ik wil wel es komen kijkje nemen naar jouw A5 als jem hebt zenne!
    Last edited by ; 28/04/2009, 13:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Aha, ik hoop dak ergens in de week van 11 mei nummerplaten heb enzo dus dan wil ik wel eens afspreken als dat gaat voor jou

M'n Xenon-look mistlichten zijn ook toegekomen
      Oeps,zit vanaf 10 mei 10 dagen in Egypte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Oeps,zit vanaf 10 mei 10 dagen in Egypte.
        Ok dan hoop ik dat ik de week ervoor nog aan platen geraak

@NicoT: mij goed maar t'is ook een zwarte geworden hoor en geen witte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
          wanneer heb je hem besteld ?

besteld op 17/09/2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            Is leuk maar niet relevant voor A5 topic hé
            Clouseau fan of R8 fan?
            Autofan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten

On topic: ik heb hier in de streek ook nog geen enkele A5 in het wit zien rijden...w
              Is Staden t buitenland ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buffamo Bekijk Berichten
                besteld op 17/09/2008
                dan heb jij veel geluk, ik heb hem 1 dag later besteld op 18/09 , heb juist gebeld met garage en staat voorlopig voor de 2de week van juli

Comment

dan heb jij veel geluk, ik heb hem 1 dag later besteld op 18/09 , heb juist gebeld met garage en staat voorlopig voor de 2de week van juli
                  Zal ongeveer kloppen, toen ik in oktober informeerde moest ik al wachten tot Augustus

Comment

Zal ongeveer kloppen, toen ik in oktober informeerde moest ik al wachten tot Augustus
                    eigenlijk klopt het niet want een vriend van mij heeft er ene 4 weken geleden besteld en heeft leveringstermijn augustus gekregen, begrijp wie begrijpen kan

Comment

eigenlijk klopt het niet want een vriend van mij heeft er ene 4 weken geleden besteld en heeft leveringstermijn augustus gekregen, begrijp wie begrijpen kan
                      Als de verkoop in belgie stilgevallen is kan dat hoor. Nu dat ik het zelf meegemaakt heb weet ik waarom je in belgie zo lang moe(s)t wachten. D'Ieteren had eigenlijk geen quota meer maar nam toch bestellingen aan met de gekende gevolgen. Dus als hun volgende batch voorzien was voor de zomer klopt dat ongeveer.

Comment

• Bij Audi wisselen ze telkens in de maand juli van productie dacht ik? Dus de MY2010 zal er in augustus zijn. Maar wat leveringsdata betreft, zijn Audi dealers al wel vaker iets te optimistisch geweest. Eerst zien en dan geloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Bij Audi wisselen ze telkens in de maand juli van productie dacht ik? Dus de MY2010 zal er in augustus zijn. Maar wat leveringsdata betreft, zijn Audi dealers al wel vaker iets te optimistisch geweest. Eerst zien en dan geloven.

Dit klopt niet hoor, ieder model heeft zo zijn modeljaarwisseling.
                          Voor de A3 is dit de maand mei en voor de A5 is dit de maand november (PW45)
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                            Ik heb eens gebeld met mijn Audi garage (met de man vd werkplaats), en deze wist te zeggen dat:
                            - ABT binnen de marges blijft die door Audi opgeled worden
                            - Audi waarborg behouden blijft
                            - ABT geen waarden van koppel opgeeft, maar de meesten mensen die het hadden laten doen op hun auto, waren wel content

Op de site van Ziptuning, lees je dat deze ook de fabriekswaarborg overnemen, maar ik weet ook niet hoever ze hierin gaan.

Thanks voor je feedback!! Wel interessant dat de garantie blijft lopen...
                            Doet de dealer dit of laten ze dit doen door ABT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Trager rijden
                              Wel moeilijk zeker met zo'n bak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Normaal kun je als je via je dealer en ABT gaat zelfs een nieuw gelijkvormigheidsattest krijgen en dus 100% legaal tunen (wel DIV opnieuw inlichten en eventueel BIV bijbetalen natuurlijk ).
                                En waarom zou ik een nieuw gelijkvormigheidsattest moeten gaan halen?
                                Om meer belastingen te betalen? Of zie ik iets over het hoofd?

Ik kan evengoed de 2.0tfsi 211pk kopen maar dan moet ik 2,5K méér inschrijving betalen en 3K meer in aankoop.

Keuze van tuning is snel gemaakt zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  Dit klopt niet hoor, ieder model heeft zo zijn modeljaarwisseling.
                                  Voor de A3 is dit de maand mei en voor de A5 is dit de maand november (PW45)
                                  En mijn dealer wist mij vorige week nochtans te vertellen dat mijn A5 MJ 2010 zou hebben. En levering voorzien eind Aug/begin Sept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                    En mijn dealer wist mij vorige week nochtans te vertellen dat mijn A5 MJ 2010 zou hebben. En levering voorzien eind Aug/begin Sept.
                                    Is ook zo, vanaf je produktieweek 22 hebt = Modeljaar 2010

Ik ga de mijne binnen 2 weken gaan bestellen, levering nog altijd augustus en model 2010...

Comment

• Na 1 maand wachten en ABX Logistics (nu DSV) gebeld te hebben zijn m'n xenon-look mistlichten toegekomen
                                      10euro douane-kosten betaald

Comment

Na 1 maand wachten en ABX Logistics (nu DSV) gebeld te hebben zijn m'n xenon-look mistlichten toegekomen

Super, kvraag mij af wat het resultaat gaat zijn.

Wat moet je doen om dit erin te krijgen? Bumperke eraf of wat?

Comment

Na 1 maand wachten en ABX Logistics (nu DSV) gebeld te hebben zijn m'n xenon-look mistlichten toegekomen

nu nog de auto...

Comment

Working...
                                          X