Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
    Ik heb besteld op 12 maart. Ben je dit 100% zeker?
    En zo ja, kan ik vragen aan mijn dealer dat hij de productie wat 'vertraagd' Ik bedoel kan hij zorgen da ze wa wachten, zodat ik model 2010 heb...
    Weet iemand dit?
    Bovenstaande info klopt niet. Ik heb de mijne half januari besteld en mijn dealer liet mij vorige week weten dat ik modeljaar 2010 heb.
    Die info is foutief ofwel geldig voor bvb. Nederland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
      Bovenstaande info klopt niet. Ik heb de mijne half januari besteld en mijn dealer liet mij vorige week weten dat ik modeljaar 2010 heb.
      Die info is foutief ofwel geldig voor bvb. Nederland.
      De info is misschien voor NL only maar één ding weet ik dat uw produktie week belangrijk is.

Na produktie week 22 heb je het model 2010...
      Dus dat is belangrijk, de rest niet.

Het was ook maar een quote dat ik overgenomen heb van audiblog.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
        Lap het moest ervan komen...

na 2 weken en 2500km volledig genieten vond een snol in een honda prelude het vanavond nodig om even in mijn kont te rijden.... DE LUL!!!!

Toen ik uitstapte en vroeg wat er gebeurd was was zijn uitleg: mja eventjes niet opgelet, sorry...

Resultaat: maandag mag in naar de garage om een nieuwe achterbumper en diffusor te bestellen. Leuk zo een nieuwe wagen als die na 2 weken al een vervangstuk krijgt....

Wel lekker balen natuurlijk

Troost je, ik reed de mijne langs een betonnen paal in een parkeergarage toen ie drie weken oud was. Zijflank, deur en handgreep ernstig beschadigd.
        Toen ie vier weken oud was kon je er al niets meer van zien! Leve het schadeherstelbedrijf!
        Hay

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          De info is misschien voor NL only maar één ding weet ik dat uw produktie week belangrijk is.

Na produktie week 22 heb je het model 2010...
          Dus dat is belangrijk, de rest niet.

Het was ook maar een quote dat ik overgenomen heb van audiblog.nl
          Audiblog.nl heeft het waarschijnlijk over NL

Comment

• Dit verlengd weekend in Knokke: vandaag meeting op de dijk van exclusieve auto's

Die auto heeft hier nog gestaan en blijkt iemand van de pers te zijn !
            Heb hem niet persoonlijk kunnen spreken, maar heeft een flyer achter zijn venster gekregen ;-)
            Bijgevoegde Bestanden
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Dit verlengd weekend in Knokke: vandaag meeting op de dijk van exclusieve auto's

Die auto heeft hier nog gestaan en blijkt iemand van de pers te zijn !
              Heb hem niet persoonlijk kunnen spreken, maar heeft een flyer achter zijn venster gekregen ;-)

nochtans is het een nummerplaat van D'Ieteren ...

Comment

• Daarstraks ff met Jimmy zijn A5 mogen rijden, pfieuw Zo'n A5 zou zo hard iets voor mij zijn

Comment

• Ik ga maandag toch es gaan informeren bij de dealer denk ik...ik wil ook zekerheid...en die dubbele uitlaat daar ga ik ook es voor kijken..super is dat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                    maar komen er op die teflon laag ook geen krassen na verloop van tijd
                    Op mijn 407 waren na 4 jaar niet ontzettend veel wasstraat krassen te bekennen.
                    Hij ging bijna iedere week door de wasstraat.

De Teflon dealer rade wel af om met een zwarte auto door de wasstraat te gaan.
                    Op zwart zie je de wasstraat krassen heel snel.

Vandaag mijn A5 met de hand gewassen, de druppel vlekken had ik er zonder problemen zo af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                      Voor de 2.0 Tfsi-rijders onderons. Hier een power-upgrade van ABT.
                      Van 180pk naar 275pk
                      0-100 in 6.4s en een topsnelheid van 264km/u
                      Prijs: 1790euro

Hier de link:

Bekijk ook es de datasheet!!

Grtz.
                      Nick
                      Vind het raar dat ABT tuning er zoveel pk's uit haalt...

In Nederland is ABT de huistuner van de meeste dealers, via de dealer gaat hij maar naar 215 pk ofzo...
                      En wat rond gegoogled, de meeste chiptuners gaan naar tussen de 215 en 220 pk.
                      ZIPTuning naar 215 pk bijvoorbeeld.

Comment

Super, kvraag mij af wat het resultaat gaat zijn.

Wat moet je doen om dit erin te krijgen? Bumperke eraf of wat?
                        Ik heb vandaag de lampjes vervangen, je moet even voorzichtig de paneeltje vervangen en dan met de schroevendraaier uit het gereedschapsetje de lampjes verwijderen.

Ik heb nu wel een nieuw probleem, er is een zekering doorgebrand.
                        Deze heb ik inmiddels vervangen, maar krijg nog steeds een storing en de verlichting van de tellers branden niet meer.
                        Ook gaat alle verlichting aan en kan ik niet alleen de ledjes meer aan zetten...

Heeft iemand een oplossing?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                          Ik heb vandaag de lampjes vervangen, je moet even voorzichtig de paneeltje vervangen en dan met de schroevendraaier uit het gereedschapsetje de lampjes verwijderen.

Ik heb nu wel een nieuw probleem, er is een zekering doorgebrand.
                          Deze heb ik inmiddels vervangen, maar krijg nog steeds een storing en de verlichting van de tellers branden niet meer.
                          Ook gaat alle verlichting aan en kan ik niet alleen de ledjes meer aan zetten...

Heeft iemand een oplossing?
                          Waren het deze van Hoen of Ebay makelij??

Zou kunnen dat er nog meer defect is hé, wel raar dat een zekering al zo snel doorbrand. Mss toch maar best eens naar de garage gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Dit verlengd weekend in Knokke: vandaag meeting op de dijk van exclusieve auto's

geen onbekende alhier..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Waren het deze van Hoen of Ebay makelij??

Zou kunnen dat er nog meer defect is hé, wel raar dat een zekering al zo snel doorbrand. Mss toch maar best eens naar de garage gaan!
                              Hoen, en vanwege de verzendkosten had ik 2 doosjes gekocht.
                              Maar ook met de originele lampjes krijg ik nu de storing...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                geen onbekende alhier..
                                Er stonden ook 2 op de AutoRAI in Amsterdam enkele weken geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                  Ik ga maandag toch es gaan informeren bij de dealer denk ik...ik wil ook zekerheid...en die dubbele uitlaat daar ga ik ook es voor kijken..super is dat!
                                  Persoonlijk vind ik de "links & rechts"-uitlaat iets mooier maar het zou mij niet storen om een dubbele links te hebben.
                                  Qua "wannabe" gehalte denk ik dat de 2.0tfsi (met ABT chiptuning) zeker niet moet onderdoen voor een 2.7tdi want die volgt een getuned 2.0tfsi niet...( corrigeer mij indien nodig! )
                                  Last edited by ; 02/05/2009, 09:51.

Comment

• on/off topic:

A5 sportback:

Mmmm... als opvolger voor mijn A6 binnen 4 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                                      Vind het raar dat ABT tuning er zoveel pk's uit haalt...

In Nederland is ABT de huistuner van de meeste dealers, via de dealer gaat hij maar naar 215 pk ofzo...
                                      En wat rond gegoogled, de meeste chiptuners gaan naar tussen de 215 en 220 pk.
                                      ZIPTuning naar 215 pk bijvoorbeeld.
                                      Ik vind dit ook heel veel. Maar er zijn er nog, MTM uit Duitsland haalt er ook 270pk uit.

En hier in België halen Heinz en JD Engeneering uit Nederland er 240-245pk uit.

215pk vind ik persoonlijk te weinig. Ik denk dat ik naar Heinz zal gaan, en daar betaal je er 1077 euro voor.

Grtz.
                                      Nick

Comment

• Ik vind hem persoonlijk veel minder mooi dan de coupe...

Comment

Inderdaad, de PIPO...
                                          Hopelijk voor jou had hij een verzekering?
                                          Want vandaag de dag mag je van niets meer verschieten.

Ps: misschien wou hij uw a5 eens van dicht bekijken , hopelijk is er géén blijvende shade!
                                          Gelukkig was hij idd wel verzekerd. Ook politie er direct bijgehaald. Schade: nieuwe achterbumper en diffusor. Gelukkig geen structurele schade...

Comment

Working...
                                          X