Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eens een vraag voor de multitronic rijders:
    als je traag aan het rijden bent (<30km/u), bv in de fille, en je geeft soms eens een héél klein beetje gas bij, hoor je dan ook zachtjes "tok", precies 2 golfballetjes die tegen elkaar botsen (ja, beter kan ik het geluid niet beschrijven )
    radio moet uit staan, ander hoor je het bijna niet.

Het is dat ik eind van de week de wagen bij de dealer ga binnenbrengen en dat ik ze daar ook eens ga laten naar kijken ... en dat het zal zijn van "ja, das normaal zenne"
    Of nog erger, we zullen hem aan de computer hangen, en als er geen fouten zijn, dan is het normaal ... want ik heb zelf m'n gerief om fouten uit te lezen.
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      En om de hoeveel tijd moet je terug voor een onderhoud?
      Een check up na een jaar om de garantie te behouden, aan de p is er nog nooit iets opnieuw gedaan.
      Bij een vriend met een BMW 5 werden de wielen opnieuw behandeld. Ik hoorde via via dat de BMW-wielen wel vaker problemen geven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Een check up na een jaar om de garantie te behouden, aan de p is er nog nooit iets opnieuw gedaan.
        Bij een vriend met een BMW 5 werden de wielen opnieuw behandeld. Ik hoorde via via dat de BMW-wielen wel vaker problemen geven...
        Dan kom ik wel eens kijken, met een high-intensity-led-lamp in de aanslag

Comment

• Audi A5 coupé S-line
          3.0 tdi 240pk
          Tiptronic quattro
          Ibis wit
          Valconaleder zwart sport
          Alu velgen 7 dubbel spaken
          B&O sound system
          Audi drive system
          Acoustic parking system VR/AR
          Buitenspiegels pack 2
          Verwarde zetels vor
          Elektrische zetels pack 1
          Zonder kentekens
          Pack intenso plus

Vergeef me aub mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben wel benieuwd hoe een 22-jarige zich een auto van pakweg 60.000 euro cqtaloguswaarde kan veroorloven.
          Het is je evenwel van harte gegund..

Comment

• In mijn zoektocht naar -een naar mijn mening- geschikte velg voor mijn toekomstige A5 zou ik via deze weg hetvolgende willen vragen:
            Geen evidente vraag maar enfin...hier gaan we...
            Is er iemand die in het bezit is van een A5 2.0TFSI die mij -eventueel via PM- zijn PVG nr eens wil 'lenen'
            Dit om op de site van GOCA te informeren naar de toegelaten waarden van de velgen/banden.
            Als onafhankelijk platform draagt GOCA Vlaanderen bij tot netwerkvorming, expertise-ontwikkeling,gegevensuitwisseling en opleiding voor de autokeuring- en rijbewijssector.

Goca<Tools<Toegalaten banden

Alvast bedankt!
            Nico

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door coolgreentea Bekijk Berichten
              Audi A5 coupé S-line
              3.0 tdi 240pk
              Tiptronic quattro
              Ibis wit
              Valconaleder zwart sport
              B&O sound system
              Audi drive system
              Buitenspiegels pack 2
              Verwarde zetels vor
              Zonder kentekens
              Pack intenso plus

Vergeef me aub mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben wel benieuwd hoe een 22-jarige zich een auto van pakweg 60.000 euro cqtaloguswaarde kan veroorloven.
              Ofwel (veel) hulp van thuis ..
              Ofwel veel uren kloppen en goed uwen boterham verdienen ..
              Ofwel de lotto winnen ..
              Ofwel een voetballer die een aardige cent verdient (in derde provinciale heb je al spelers die 500 euro verdienen om 1 wedstrijd te winnen) ..
              Ofwel een drugsdealer ..
              Ofwel ..

Er zijn zoveel mogelijkheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                In mijn zoektocht naar -een naar mijn mening- geschikte velg voor mijn toekomstige A5 zou ik via deze weg hetvolgende willen vragen:
                Is er iemand die in het bezit is van een A5 2.0TFSI die mij -eventueel via PM- zijn PVG nr eens wil 'lenen'
                Dit om op de site van GOCA te informeren naar de toegelaten waarden van de velgen/banden.
                Als onafhankelijk platform draagt GOCA Vlaanderen bij tot netwerkvorming, expertise-ontwikkeling,gegevensuitwisseling en opleiding voor de autokeuring- en rijbewijssector.

Alvast bedankt!
                Nico
                Over mijn PVG nr. is blijkbaar niets bekend bij GOCA.
                Het is wel een 1.8 TFSI maar denk dat dit geen verschil maakt tov.de 2.0.
                Toegelaten bandenmaten volgens gelijkvormigheidsattest.
                Zomerbanden:
                225/50 R17 94Y
                245/45 R17 95Y
                245/40 R18 93Y
                255/35 R19 96Y
                Winterbanden
                :225/50 R17 95H
                225/45 R18 95H
                245/40 R18 97H
                Ik heb hier anders nog een mooi setje BBS-velgen te koop staan,drie dagen oud.
                Staan in topic aanbod!
                Supervelgen die ong.3.5 kg lichter wegen p/stuk dan de originele Y-velgen en dat voel je!
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                  In mijn zoektocht naar -een naar mijn mening- geschikte velg voor mijn toekomstige A5 zou ik via deze weg hetvolgende willen vragen:

Alvast bedankt!
                  Nico
                  Op mijn witte A5 heb ik lang getwijfeld tussen de zwart gepolijste Audi Exclusive velg 19", en de zwarte/antraciet RS6 velg.
                  Die eerste vind je in de duitse configurator helemaal op het einde bij Audi Exclusive, kost wel 3.600 EUR voor het setje velgen. In Belgie vind je die op geen enkele foto, ook niet in de configurator. Ook nog op geen enkele Audi gezien op het net. Ooit 1 keer gezien in het echt en was er helemaal weg van.
                  Uiteindelijk heb ik die niet genomen, vond het net iets té duur in vergelijking met de RS6 velgen (toch 1.000 EURO minder) en vond het even mooi. Maar als je iets speciaal wil dat goed past op een witte A5, neem die dan maar.

Comment

Audi A5 coupé S-line
                    3.0 tdi 240pk
                    Tiptronic quattro
                    Ibis wit
                    Valconaleder zwart sport
                    B&O sound system
                    Audi drive system
                    Buitenspiegels pack 2
                    Verwarde zetels vor
                    Zonder kentekens
                    Pack intenso plus

Lijkt me lastig, verwarde electrische zetels.....moeijlijk stil zitten lijkt me
                    Serieus optiepakket trouwens. Kan je mee voor de dag komen....

Hay

Comment

Audi A5 coupé S-line
                      3.0 tdi 240pk
                      Tiptronic quattro
                      Ibis wit
                      Valconaleder zwart sport
                      B&O sound system
                      Audi drive system
                      Buitenspiegels pack 2
                      Verwarde zetels vor
                      Zonder kentekens
                      Pack intenso plus

Gaat het hier over mij? Ik ben 2 weken geleden 23 geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ofwel (veel) hulp van thuis ..
                        Ofwel veel uren kloppen en goed uwen boterham verdienen ..
                        Ofwel de lotto winnen ..
                        Ofwel een voetballer die een aardige cent verdient (in derde provinciale heb je al spelers die 500 euro verdienen om 1 wedstrijd te winnen) ..
                        Ofwel een drugsdealer ..
                        Ofwel ..

Er zijn zoveel mogelijkheden
                        Mijn ouders zijn inderdaad meeeega rijk. Mijn vriendin heb ik pas aan de haak geslagen na ze de lotto had gewonnen. Ik speel voetbal in 4e klasse en deal epo aan mn ploegmakkers voor een centje bij te verdienen.. 's avonds amuseer ik mij nog met wat thuis te werken (www.ikwerkthuis.be) ..

Comment

• Hahahahhahahahah
                          Een fantastisch antwoord, op die steeds wederkerende belachelijke vraag! Zoiets hoort gewoon thuis in de privé sfeer.

Comment

Vrouwenhandel ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                              Mijn ouders zijn inderdaad meeeega rijk. Mijn vriendin heb ik pas aan de haak geslagen na ze de lotto had gewonnen. Ik speel voetbal in 4e klasse en deal epo aan mn ploegmakkers voor een centje bij te verdienen.. 's avonds amuseer ik mij nog met wat thuis te werken (www.ikwerkthuis.be) ..
                              Waarom geen S5 dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                Hahahahhahahahah
                                Een fantastisch antwoord, op die steeds wederkerende belachelijke vraag! Zoiets hoort gewoon thuis in de privé sfeer.
                                Vond ik ook...
                                Ik snap niet van waar hij mijn setup eigenlijk ineens haalt? Heb dat hier enkele maanden eens gepost.. Enfin.. Vanavond zal ik eens een topic maken in 'Mijn Duitse wagen'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Waarom geen S5 dan?
                                  Ons ploegske doe het dit jaar niet zo goed.. Ik had voor een S5 op meer winstpremies gerekend.

Comment

• Iemand die weet als Piet zijn S5 bij Phlips gekocht heeft? Zag er gisteren eentje staan in de file op de E40 thv Brugge en zoveel rijden er niet rond hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                      Hahahahhahahahah
                                      Ik vraag me ook altijd af hoe een kerel van vooraan de 20 zo een wagen kan/wil kopen, maar ik vraag het niet, want dit is idd privé. Als je er een wil, en je kan het geld makkelijk missen, ga er voor. Wil je er een maar heb je het financieel moeilijk(er), laat het dan. Boven je stand leven vind ik gewoon dom.

Ik zou op mijn leeftijd al geen a5 kopen, mocht ik het geld hebben. Eerst een huis met een mooie garage graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                        Die site doet mij denken aan Hamburg-Mannheimer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Iemand die weet als Piet zijn S5 bij Phlips gekocht heeft? Zag er gisteren eentje staan in de file op de E40 thv Brugge en zoveel rijden er niet rond hé

Neen de mijnen komt van Raes........
                                          Blijkbaar is er nog een Piet in de streek die met S5 rijdt.... werkt bij CTO ? ik herinner mij dat ik dit in vorige berichtgeving ergens gelezen heb.....
                                          Gelukkig sta ik niet al te veel in de file.......

Comment

Working...
                                          X