Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
    Telfon is een soort beschermlaag, eigenlijk hetzelfde al de anti-aanbak-laag van een Tefal pan.
    Bij 1 van de op de site genoemde dealers kun je het laten aanbrengen, ik heb het in Leek laten doen, daar koste het 275 euro.
    Elk jaar moet je een controle laten uitvoeren, dan krijg je 3 jaar garantie op Teflon laag.
    Doet dat Teflon verhaal nu nog steeds de ronde ???

Ik val in herhaling dus ik ga het kort houden.

Haal die teflon uit je hoofd, daar zit helemaal geen teflon in zoals je die kent van de bakplaten. Het gaat om een bestandeel dat ook teflon heet dat in de sealant zit.
    Wat er op jouw wagen is aangebracht is een sealant, niet meer en niet minder. Het gaat een aantal maanden mee, al naargelang het gebruik.
    Was je je wagen met de verkeerde shampoo, rij je eens door een carwash is het er bijna meteen af.

En meteen ga ik door de de krassen. Geen enkele bescherming kan beschermen tegen krassen.
    Een was of sealant helpt wel in het minimaliseren van de veroorzaakte krassen in die zin dat het vuil dat op je wagen komt te staan voor een wasbeurt veel minder is dan wanneer de wagen niet beschermd is. En het zorgt ervoor dat je de wagen eenvoudiger van het vuil kan ontdoen en op dit mannier opnieuw minder kans hebt op waskrassen.

Maar om samen te vatten, enkel een goeie wastechniek zal de waskrassen vermijden en minimaal houden. Geen enkele beschermlaag zal daartegen beschermen.

Comment

• Wanneer geef je nog eens een les in wastechniek?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Wanneer geef je nog eens een les in wastechniek?
        Steek uw auto binnen voor een detail en hij zal het u dan met alle plezier uitleggen

Comment

• In Oostende 2 straten van waar ik woon staat er een ijssilveren S5 .Die wagen komt van Phlips .Die mensen hebben ook nog een zwarte a6 2.7 tdi .
          Als ik daar passeer moet ik altijd eens stoppen en die a5 bewonderen .Het is toch nog wat anders dan mijn a5 2.7 tdi . Gewoon super .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Steek uw auto binnen voor een detail en hij zal het u dan met alle plezier uitleggen
            Ik denk er wel aan om voor de zomer mijn kar nog eens binnen te doen ja

Comment

Wanneer geef je nog eens een les in wastechniek?
              In september

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                In september
                Dan kan ik je ff helpen om de foto's van de A3 online te zetten

Comment

Dan kan ik je ff helpen om de foto's van de A3 online te zetten
                  LOL, ik kijk er vanavond nog eens voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    LOL, ik kijk er vanavond nog eens voor
                    Het is vooral omdat ik benieuwd ben ze zelf eens te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                      Ik vraag me ook altijd af hoe een kerel van vooraan de 20 zo een wagen kan/wil kopen, maar ik vraag het niet, want dit is idd privé. Als je er een wil, en je kan het geld makkelijk missen, ga er voor. Wil je er een maar heb je het financieel moeilijk(er), laat het dan. Boven je stand leven vind ik gewoon dom.

Ik zou op mijn leeftijd al geen a5 kopen, mocht ik het geld hebben. Eerst een huis met een mooie garage graag
                      Dat geloof je nu toch zelf niet? Als je een droomwagen hebt en je kan je die veroorloven zonder jezelf in financiële problemen te werken, (en je kan geld uitgeven aan auto's, een wagen blijft tenslotte altijd een verloren kapitaal) dan koop je gewoon je droomwagen. Das mijn gedacht...

Juist telefoon van Heinz gekregen (dame met een zwoele stem overigens) dat de Milltek uitlaat binnen is en dat hij zaterdag dus geplaatst kan worden. 13 uur moet ik daar zijn.. Ben echt benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                        Dat geloof je nu toch zelf niet? Als je een droomwagen hebt en je kan je die veroorloven zonder jezelf in financiële problemen te werken, (en je kan geld uitgeven aan auto's, een wagen blijft tenslotte altijd een verloren kapitaal) dan koop je gewoon je droomwagen. Das mijn gedacht...

Juist telefoon van Heinz gekregen (dame met een zwoele stem overigens) dat de Milltek uitlaat binnen is en dat hij zaterdag dus geplaatst kan worden. 13 uur moet ik daar zijn.. Ben echt benieuwd.
                        het zou erg zijn moest ik het zelf niet geloven Ben meer bescheiden denk ik.

veel plezier met de milltek trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                          het zou erg zijn moest ik het zelf niet geloven Ben meer bescheiden denk ik.

veel plezier met de milltek trouwens
                          Merci.. Zondag staan alle foto's + soundfile erop

Comment

• Heeft er al iemand met de nieuwe A5 2.0 TDI gereden? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                              Heeft er al iemand met de nieuwe A5 2.0 TDI gereden? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

Alvast bedankt!
                              Ik gok, traag, saai & zuinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Ik gok, traag, saai & zuinig.
                                Haha, zal niet zoveel schelen met de 2.7 denk ik, alleen dat koppel hé.
                                Zijn er eigenlijk al geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                  Ik probeer al sinds gisteren iemand te bereiken bij Heinz, niemand neemt daar de telefoon op. Heb dan maar een mailtje gestuurd, ook zonder reactie

Comment

Ik probeer al sinds gisteren iemand te bereiken bij Heinz, niemand neemt daar de telefoon op. Heb dan maar een mailtje gestuurd, ook zonder reactie
                                    Beetje geduld hebben, ze antwoorden altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door coolgreentea Bekijk Berichten
                                      Audi A5 coupé S-line
                                      3.0 tdi 240pk
                                      Tiptronic quattro
                                      Ibis wit
                                      Valconaleder zwart sport
                                      Alu velgen 7 dubbel spaken
                                      B&O sound system
                                      Audi drive system
                                      Acoustic parking system VR/AR
                                      Buitenspiegels pack 2
                                      Verwarde zetels vor
                                      Elektrische zetels pack 1
                                      Zonder kentekens
                                      Pack intenso plus

Vergeef me aub mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben wel benieuwd hoe een 22-jarige zich een auto van pakweg 60.000 euro cqtaloguswaarde kan veroorloven.
                                      Het is je evenwel van harte gegund..
                                      't zal ne keer genoeg zijn met die zever zeker?

Werk, werk, werk... be inventive, en als je zelf iets wil , stippel de juiste weg uit , wijk niet af van je doel en ga ervoor ook als t niet altijd even simpel is: mijn motto: Waar een wil is, is een weg...

De ene kiest een kasseiweg en rijdt wat langer, de ander heeft het geluk over een snelweg te beschikken..., en nog anderen over een teletijdsmachine, maar uiteindelijk is het stomste wat je kan doen: je afvragen hoe die ander het gedaan heeft: dat is dan weer tijd verloren op je route naar succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        't zal ne keer genoeg zijn met die zever zeker?
                                        Of je leeftijd niet meer vermelden, de mannen met een Porsche hebben dat al aangepast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                          Heeft er al iemand met de nieuwe A5 2.0 TDI gereden? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

Alvast bedankt!
                                          Bij mijn dealer komt er deze week één toe en ik ben beloofd geweest dat ik als eerste ermee mag testrijden, dus zal eind vd week of begin volgende week zijn. Zal hier mijn mening dan geven.

Comment

Working...
                                          X