Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    't zal ne keer genoeg zijn met die zever zeker?

Werk, werk, werk... be inventive, en als je zelf iets wil , stippel de juiste weg uit , wijk niet af van je doel en ga ervoor ook als t niet altijd even simpel is: mijn motto: Waar een wil is, is een weg...

De ene kiest een kasseiweg en rijdt wat langer, de ander heeft het geluk over een snelweg te beschikken..., en nog anderen over een teletijdsmachine, maar uiteindelijk is het stomste wat je kan doen: je afvragen hoe die ander het gedaan heeft: dat is dan weer tijd verloren op je route naar succes.

100% akkoord

so top that shit bitchezz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      Dat geloof je nu toch zelf niet? Als je een droomwagen hebt en je kan je die veroorloven zonder jezelf in financiële problemen te werken, (en je kan geld uitgeven aan auto's, een wagen blijft tenslotte altijd een verloren kapitaal) dan koop je gewoon je droomwagen. Das mijn gedacht...

Juist telefoon van Heinz gekregen (dame met een zwoele stem overigens) dat de Milltek uitlaat binnen is en dat hij zaterdag dus geplaatst kan worden. 13 uur moet ik daar zijn.. Ben echt benieuwd.
      Ja,awel ik zou toch ook eens willen weten hoe je het doet zenne.
      Neen,het kan best zijn dat ik je zaterdag tegen het lijf loop bij Heinz(controle van je echte leeftijd)
      Normaal gezien,als alle onderdelen er zijn gaat de A5 een dag of 10 logeren zodat ze de mod's
      kunnen doen terwijl ik met verlof ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Neen,het kan best zijn dat ik je zaterdag tegen het lijf loop bij Heinz(controle van je echte leeftijd)
        Normaal gezien,als alle onderdelen er zijn gaat de A5 een dag of 10 logeren zodat ze de mod's
        Dat ze het maar op twee dagen doen, dan zal ik er die andere acht dagen op letten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
          100% akkoord

so top that shit bitchezz
          don't be a pimp

PS: Wanneer komt ge hem eens laten zien. Heb al lang geen benzine meer gevoeld en ben eens benieuwd of onze Ford Sierra 2.0 naft met achterwielaandrijving moet onderdoen

Comment

mijn motto: Waar een wil is, is een weg...
            Gewoon zien dat je de geknipte man voor de job bent is al een goed begin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
              deal... Ik ben daar om 13 uur. Witte A5 dus. Ik loop met ne stok en ben zo grijs als het maar kan zijn (maar je mag wel mijn paspoort zien)

Comment

deal... Ik ben daar om 13 uur. Witte A5 dus. Ik loop met ne stok en ben zo grijs als het maar kan zijn (maar je mag wel mijn paspoort zien)
                Op uwe leeftijd nog in een coupé kruipen, onverantwoord. Kom jij wel boven uw stuur????? En met een 3.0 TDI rijden en dan overal 30, ik ken dat. Degoutant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Op uwe leeftijd nog in een coupé kruipen, onverantwoord. Kom jij wel boven uw stuur????? En met een 3.0 TDI rijden en dan overal 30, ik ken dat. Degoutant.
                  Ik heb zo'n kussentje voor onder mn gat te steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Gewoon zien dat je de geknipte man voor de job bent is al een goed begin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                      Neen de mijnen komt van Raes........
                      Blijkbaar is er nog een Piet in de streek die met S5 rijdt.... werkt bij CTO ? ik herinner mij dat ik dit in vorige berichtgeving ergens gelezen heb.....
                      Gelukkig sta ik niet al te veel in de file.......
                      Zeg Piet, rare vraag maar zo'n 2 maand geleden had ik een kort gesprekje met de eigenaar van een grijze S5 met bordeaux interieur, op de parking van het gerechtsgebouw te Brugge. Ik was met een zwarte RS4 avant.

Was it you ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Zeg Piet, rare vraag maar zo'n 2 maand geleden had ik een kort gesprekje met de eigenaar van een grijze S5 met bordeaux interieur, op de parking van het gerechtsgebouw te Brugge. Ik was met een zwarte RS4 avant.

Was it you ?
                        Die persoon ken ik, is een collega van me!

Die S5 werd verkocht door Garage Tavernier.
                        2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                        2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Was it you ?

Nope it wasn't me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                            Die persoon ken ik, is een collega van me!

Die S5 werd verkocht door Garage Tavernier.
                            Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                            Nope it wasn't me
                            Okay...

Comment

• Voor de 3G MMI mensen. Is het mogelijk om een route te kiezen waarbij snelwegen vermeden worden aub? Ik zou de eerste 100km binnendoor rijden maar met een duitse handleiding kan dat moeilijk worden, dus om mij tijd te besparen vraag ik het even aan jullie hé

Met TomTom kan dat allemaal maar ik weet ondertussen al dat de functionaliteit van Audi een pak minder is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                Voor de 3G MMI mensen. Is het mogelijk om een route te kiezen waarbij snelwegen vermeden worden aub? Ik zou de eerste 100km binnendoor rijden maar met een duitse handleiding kan dat moeilijk worden, dus om mij tijd te besparen vraag ik het even aan jullie hé

Met TomTom kan dat allemaal maar ik weet ondertussen al dat de functionaliteit van Audi een pak minder is
                                dat is zeker mogelijk. als het mij goed voorstaat vind je dat in de eerste pagina van je setup van de navigatie terug. ik vind de functionaliteit van het MMI systeem echt super (als je het daarentegen vergelijkt met BMW of mercedes).

Comment

• Vandaag zag ik iemand in een A5 met zijn GSM aan zijn oor telefoneren.
                                  Blijkbaar was het budget voor bluetooth op ?
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                    Vandaag zag ik iemand in een A5 met zijn GSM aan zijn oor telefoneren.
                                    Blijkbaar was het budget voor bluetooth op ?
                                    zeker joyce de troch

Comment

zeker joyce de troch
                                      heeft die bimbo den hare al? die heeft in mijn garage ene besteld de dag dat ik de mijne ben gaan afhalen.. dus het zou raar zijn als ze hem al had. ik weet wel dat ze ook een witte heeft besteld

Comment

heeft die bimbo den hare al? die heeft in mijn garage ene besteld de dag dat ik de mijne ben gaan afhalen.. dus het zou raar zijn als ze hem al had. ik weet wel dat ze ook een witte heeft besteld
                                        ja die heeft ene. in de krant stond een foto van haar met een A5 voor de deur wel een zwarte.

Comment

• sh!t zeg... tijd om mijne A5 te verkopen denk ik.

Comment

Working...
                                          X