Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=logic;3396295]sh!t zeg... tijd om mijne A5 te verkopen denk ik. [/quote
    Nog een grote fan zo te zien!
    Count me in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
      Vandaag zag ik iemand in een A5 met zijn GSM aan zijn oor telefoneren.
      Blijkbaar was het budget voor bluetooth op ?
      Vergeten te bestellen denk ik...

Ik had dit ook bijna over het hoofd gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        zeker joyce de troch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
          heeft die bimbo den hare al? die heeft in mijn garage ene besteld de dag dat ik de mijne ben gaan afhalen.. dus het zou raar zijn als ze hem al had. ik weet wel dat ze ook een witte heeft besteld
          Vandaag de dag is de leveringstermijn "maar" 3maanden...

Comment

• 3 maanden is toch niet zo lang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              3 maanden is toch niet zo lang.
              ja ik vind dat ook niet lang in vergelijking met de termijn dat ik en de meeste andere mensen hier hebben moeten wachten...

Toch ben ik er praktisch zeker van dat ik haar ne witte hoorde bestellen.. Maar ja, ze zal nog van gedacht veranderd zijn he..

Comment

• eergisteren de A5 2.0 tfsi van Daniele_P gaan bewonderen. Schitterende wagen. Die 20ers zien er echt goed uit, ookal zou ik voor een maatje minder gegaan zijn. De 2 uitlaten links vind ik persoonlijk knapper dan aan beide kanten een uitlaat. Die maken de wagen "lomp(er)" Tja, smaken verschillen

en ongelooflijk hoe soepel die motor draait. Zeker als je al 7 jaar pompverstuivers gewoon bent ! Wat een droomwagen toch die a5 Ooit...

Comment

• Kogel is door de kerk:

Volgende week wordt deze configuratie besteld bij mijn favoriete dealer:

Audi A5 Coupé Model 2010
                  Versie : A5 S line Motor : TFSI 2,0L 132KW 180pk
                  Kleur : Fantoomzwart (pareleffect)

Bekleding : Milano Leder Zwart Sport
                  Lederen multifunctiesportstuur
                  Acoustic Parking System VR/AR
                  Advanced Key eenvoudig
                  Audi Music Interface
                  GSM pré-installatie (2W) armsteun
                  Panoramisch dak uit glas
                  Verwarmde zetels VR
                  Xenon koplampen +
                  Zonder kentekens
                  Servo-tronic
                  Alu velgen 7 Dubbele Spaken
                  " Pack Intenso Plus (Metaal Kleur, CruiseControl, GPS plus met harddisk, Alarm)"
                  S5 grille (zonder logo

Levering augustus 2009
                  Last edited by ; 08/05/2009, 11:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                    Kogel is door de kerk:

Audi A5 Coupé Model 2010

Advanced Key eenvoudig
                    Audi Music Interface
                    Panoramisch dak uit glas
                    Verwarmde zetels VR
                    Xenon koplampen +
                    Zonder kentekens
                    Servo-tronic
                    " Pack Intenso Plus (Metaal Kleur, CruiseControl, GPS plus met harddisk, Alarm)"
                    S5 grille (zonder logo

Levering augustus 2009
                    Proficiat!! (nu nog je signature veranderen ) (Edit: dacht dat je hem al besteld had, dus laat maar zo voorlopig :-) )
                    Wel opvallend dat de levertermijn al sinds januari Augustus/September is.
                    Zoveel te beter natuurlijk!!
                    Last edited by ; 08/05/2009, 12:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                      Proficiat!! (nu nog je signature veranderen ) (Edit: dacht dat je hem al besteld had, dus laat maar zo voorlopig :-) )
                      Wel opvallend dat de levertermijn al sinds januari Augustus/September is.
                      Zoveel te beter natuurlijk!!
                      Alé t'gaat er dan mss toch van komen van de RedBull :-)
                      Mooie config!

En idd, levertijden serieus korter geworden

Comment

• Zoals vorige week verteld heb ik na een minder goede tuning bij Zip mijn auto terug op de fabriekswaarden laten zetten. Gisteren had ik dan een afspraak bij Heinz, op aanraden van m'n dealer. Ik moet zeggen veel beter werk. Het vermogen is bijna 300pk en het koppel is 630Nm. Buiten de naakte cijfers voel je gewoon dat de auto veel beter afgesteld is dan bij Ziptuning. Een aanrader dus. Ik steek hierbij de resultaten van de vermogensbank zoals gisteren gemeten voor en na de tuning. Ter herinnering: het is een 3.0TDI 240pk.
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 08/05/2009, 14:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                          Zoals vorige week verteld heb ik na een minder goede tuning bij Zip mijn auto terug op de fabriekswaarden laten zetten. Gisteren had ik dan een afspraak bij Heinz, op aanraden van m'n dealer. Ik moet zeggen veel beter werk. Het vermogen is bijna 300pk en het koppel is 630Nm. Buiten de naakte cijfers voel je gewoon dat de auto veel beter afgesteld is dan bij Ziptuning. Een aanrader dus. Ik steek hierbij de resultaten van de vermogensbank zoals gisteren gemeten voor en na de tuning. Ter herinnering: het is een 3.0TDI 240pk.
                          Ziet er netjes uit.. Is het verschil zo groot tussen een niet gechipte en een gechipte A5?

Comment

Ziet er netjes uit.. Is het verschil zo groot tussen een niet gechipte en een gechipte A5?
                            Ja.

Allez toch voor de 3.0TDI.

Om u een praktijkvoorbeeld te geven (optrekken vanaf 100):
                            Originele 3.0TDI vs 350Z 300pk : 0 - 1 voor de 350Z, easy
                            Gechipte 3.0TDI vs 350Z 300pk : 100 - 100. Gene meter toegeven tov mekaar, aan geen enkele snelheid.

Trek uw conclusies zou ik zeggen

Comment

Het verschil is echt wel groot, niet dat ik te klagen had, maar het is toch een stijging van 20% hé en dat is niet niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                Het verschil is echt wel groot, niet dat ik te klagen had, maar het is toch een stijging van 20% hé en dat is niet niks.
                                Ziet er mooi uit, mss nog ff je nummerplaat wegdoen uit de sheet van Heinz

Gezien dat de garage er van weet, je zal je garantie dan behouden ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Ziet er mooi uit, mss nog ff je nummerplaat wegdoen uit de sheet van Heinz

Gezien dat de garage er van weet, je zal je garantie dan behouden ???
                                  Garantie blijft behouden inderdaad. Die nummerplaat ben ik inderdaad vergeten te verwijderen, bedankt om me er op te wijzen.

Comment

• voor de statistieken:
                                    grille vervangen door dealer: 2,25 uur werk (bumper-er-af techniek)
                                    dat is een 3 kwartier meer dan ik had gedacht

ik kon al direct vergelijken, die van mij stond naast een andere zwarte A5 met grijze grille
                                    op dit moment ziet het er een beetje raar uit, propere blinkende grille op een vuile wagen ... dus tijd om eens af te wassen.
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      Kogel is door de kerk:

Audi A5 Coupé Model 2010

Advanced Key eenvoudig
                                      Audi Music Interface
                                      Panoramisch dak uit glas
                                      Verwarmde zetels VR
                                      Xenon koplampen +
                                      Zonder kentekens
                                      Servo-tronic
                                      S5 grille (zonder logo

Levering augustus 2009

Fantoomzwart met het Milano Leder zou ook mijn keuze zijn

njammie

Comment

• Ik vind valcona mooier... wel gevoeliger natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          Fantoomzwart met het Milano Leder zou ook mijn keuze zijn

njammie
                                          kga hem dan eens komen tonen in augustus

Comment

Working...
                                          X