Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    ik snap het niet!!!!
    een niet gechipte 3,0TDI gaat van 0 naar 100 in 5,9sec, nissan 350Z met 300pk ook.
    met 60 pks erbij, zijn die twee even snel, doen die 60 extra paardjes niets??

ik ben al een tijd opzoek naar 19 inch velgen, het is heel moeilijk om zwarte velgen te vinden, die een beetje betaalbaar zijn zonder dat de auto een sjonniebak wordt.
    weet iemand mooie 19 inch velgen (buiten standaard audi velgen om, iedereen heeft die al)??
    Wat vind jij veel?
    Als je een kwaliteitsvelg wil mag je zowiezo rekenen op een 350 € zonder band!
    Met full black velgen is het idd opletten dat het geen sjonniebak wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
      Wie wil er nu een 1.8 Tfsi met 160pk die gemiddeld meer verbruikt dan een 2.0 Tfsi met 180pk, nl. 7,1l tegenover 6,4l

En dit amper voor een prijsverschil van 1250 euro in het voordeel van de 1.8 Tfsi.

Grtz.
      Nick
      Ja,eigenlijk wie wil er nu nog een A5 zonder navigatie voor amper 2000€ meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
        Ik zag op de Duitse audi configurator dat er daar een A5 1.8 met 160 pk kan besteld worden. Zou deze ook naar Belgie komen? Iemand info hierover? Thanks!
        Het zou best kunnen dat hij weer leverbaar wordt hier!
        Toen ik vroeg waarom er geen A5 1.8 tfsi meer geproduceerd werd,kreeg ik als antwoord dat dit
        'voorlopig' was wegens lancering met andere motor en te kleine productiecapaciteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
          Ja,eigenlijk wie wil er nu nog een A5 zonder navigatie voor amper 2000€ meer?
          Iedereen stelt voor zijn eigen een budget op denk ik. En voor mij was B&O en S line- exterieur pakket bv. belangrijker dan navigatie (=wat ik nooit gebruik) en dus niet heb. Een navigatie kost wel minimum 2.500 euro extra dacht ik. Bij 'Intenso plus' is het 4.300 euro netto, want normaal krijg je op packs geen korting meer bij Audi)

Ik stelde me gewoon de vraag waarom men een 1.8 zou kopen die MEER verbruikt en MINDER prestaties levert dan een 2.0 en dat maar voor een prijsverschil van 1.250 euro (min eventuele korting van ongeveer 8à9 % tegenwoordig)

En die 1.8 Tfsi was vroeger 170pk dacht ik en dus ook 2.5OO euro BIV.

Indien de nieuwe 1.8 Tfsi in België 160pk levert is het idd interessanter qua taksen.
          Last edited by ; 09/05/2009, 13:55.

Comment

Iedereen stelt voor zijn eigen een budget op denk ik. En voor mij was B&O en S line- exterieur pakket bv. belangrijker dan navigatie (=wat ik nooit gebruik) en dus niet heb. Een navigatie kost wel minimum 2.500 euro extra dacht ik. Bij 'Intenso plus' is het 4.300 euro netto, want normaal krijg je op packs geen korting meer bij Audi)

Ik stelde me gewoon de vraag waarom men een 1.8 zou kopen die MEER verbruikt en MINDER prestaties levert dan een 2.0 en dat maar voor een prijsverschil van 1.250 euro (min eventuele korting van ongeveer 8à9 % tegenwoordig)

En die 1.8 Tfsi was vroeger 170pk dacht ik en dus ook 2.5OO euro BIV.

Indien de nieuwe 1.8 Tfsi in België 160pk levert is het idd interessanter qua taksen.
            Ja,vreemde politiek van Audi tegenwoordig(niet alleen dit)maar voor België is dit dan toch een prijsverschil
            van 2500€ die je ergens anders aan kan besteden!
            Als de persoon in kwestie deze meerprijs er niet wil(of kan) voor uitgeven en toch een A5 wil is dit toch een
            oplossing.
            Voor de rest volg ik je volledig.
            Ik vind het navigatiesysteem ook overdreven duur,zelfs bij de 'pack's', maar bij herverkoop is dit bijna altijd het eerste waar om gevraagd word.
            En het klopt ook dat het 170 pk was,dus 2500 BIV!

Comment

Van die uitlaten links en rechts, denk dat je dit enkel zal hebben bij de 2.0 Tfsi met 211pk en niet bij de 180pk.

Grtz.
              Nick
              Kzou het niet weten, voor model 2009 was de uitlaat idem voor zowel 180/211/211Q dus waarom zouden ze nog een onderscheid gaan maken?
              Zelfde uitlaat voor alle modellen (bh S5) = minder differentiatie = optimale aankoop = méér marge

Of die uitlaten nu "allebei links" of "links en rechts" zitten, zal mij een worst wezen. Ik vind ze allebei mooi...

Chrome rond de uitlaten is ook géén werk voor een ingenieursbureau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                LOL, ik kom nu tot de conclusie dat die mega 7 dubbel spaaks velgen van audi gewoon 20inchers zijn (ik dacht 19")

Dus uiteindelijk zal het dit worden dat straks voor de deur gaat staan: (maar dan wel model 2010!!)

ik verlang al...
                kan het geloven

gisteren stond er een A5 bij ons op de parking in zilver exterieur met deze velgen ...

echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  kan het geloven

gisteren stond er een A5 bij ons op de parking in zilver exterieur met deze velgen ...

echt
                  Mooie velgen maar niet echt exclusief, je ziet ze op 80% van alle Audi's ...
                  EN op de A5 zijn er andere velgen veel mooier maar dan in 19"
                  Sintruin till I die

Comment

• mijn budget is 2500 euro voor 19 inch velgen met goede banden.
                    ik dacht aan ASA GT1 velgen.
                    de velgen moeten zwart/mat zijn.

Comment

• ben net terug van heinz.. 299.5 pk en 654 Nm... de milltek klinkt heeeeerlijk en de prestaties zijn ongelooflijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                        ben net terug van heinz.. 299.5 pk en 654 Nm... de milltek klinkt heeeeerlijk en de prestaties zijn ongelooflijk.
                        Dat moet vliegen
                        Een standaard 3.0TDI is al zo snel!

Comment

ben net terug van heinz.. 299.5 pk en 654 Nm... de milltek klinkt heeeeerlijk en de prestaties zijn ongelooflijk.
                          * kwijl * * kwijl * ....

Comment

• Iedereen die hier op dit forum zit of mee leest heeft een passie of affectie met een audi a5 .Laat het ons zo stellen het blijft een schitterende wagen in gelijk welke motorisatie die lijn is schitterend .Soms (en terecht praten we over opties details paketten ) maar als ze ooit het model veranderen gaan we nog die passie hebben voor een a5 als hij nog bestaat .
                            Het is lang geleden dat een coupe nog zo bewonderd werd en nog altijd als een a5 .

Comment

Ja dat kan niet anders dan vooruit gaan hé.
                              Ben er niet geraakt vandaag dankzij een brokkenchauffeur van ons,die weer eens een klein
                              ongevalletje heeft gehad!
                              Moest absoluut nog hersteld worden omdat ik morgen op verlof vertrek.
                              De mod's zullen dus voor later zijn,maar hopelijk nog voor de meeting.
                              Ah ja,is er iemand die achteraf een bluetoothmodule van Kufatec heeft geplaatst?
                              Heb waarschijnlijk ook een Vag-com nodig.
                              Als er iemand meer over weet,graag reactie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                Mooie velgen maar niet echt exclusief, je ziet ze op 80% van alle Audi's ...
                                EN op de A5 zijn er andere velgen veel mooier maar dan in 19"
                                Tja voor mij is dat toch mijn lievelingsvelg...en
                                zowel in het straatbeeld als op internet (google images) moet ik verdomd goed "zoeken" naar A5'en met deze velg...

80% vd A5'en rijden toch niet rond met deze velg????
                                Elke A5 dat ik zie heeft deze velg eronder zitten :

"Iedereen" bij een niet S-line zet er deze velg op, of anders bij S-line laten ze de standaard velg zitten:

Voor echt exclusief te zijn neem je een niet-audi velg, en dan nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Dat moet vliegen
                                  Een standaard 3.0TDI is al zo snel!
                                  Damn 300 pk, maar vooral 654 Nm!
                                  Je sleurt gewoon de stenen uit de grond ...

Comment

Tja voor mij is dat toch mijn lievelingsvelg...en
                                    zowel in het straatbeeld als op internet (google images) moet ik verdomd goed "zoeken" naar A5'en met deze velg...

80% vd A5'en rijden toch niet rond met deze velg????
                                    Ik zei 80% van alle AUDI modellen ooit gemaakt ;-)
                                    Of het nu ene 80 is of A3 A4 enz uit de tijd je ziet die echt overal
                                    (weliswaar niet in 20 ")
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      Ik zei 80% van alle AUDI modellen ooit gemaakt ;-)
                                      Of het nu ene 80 is of A3 A4 enz uit de tijd je ziet die echt overal
                                      (weliswaar niet in 20 ")
                                      De 7-spaaks is idd een hele mooie velg maar 20" is teveel voor 65.000 km te doen per jaar.
                                      De Y-velg zie je ook overal; vandaar dat ik de RS6 velg genomen heb. Hopelijk ga ik er geen spijt van hebben

Comment

Damn 300 pk, maar vooral 654 Nm!
                                        Je sleurt gewoon de stenen uit de grond ...
                                        Het is echt ongelooflijk met wat voor een gemak de wagen zich laat rijden. Het ongelooflijk koppel is constant voelbaar. Fantastische hernemingen in elke versnelling. Bij Heinz waren ze bijna even tevreden met de resultaten als ik...

Comment

• In uw signature lees ik TipTronic? Als ik me nie vergis is dat hetzelfde als DSG (VW), kaan die dat vermogen en koppel slikken?

Comment

Working...
                                          X