Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
    In uw signature lees ik TipTronic? Als ik me nie vergis is dat hetzelfde als DSG (VW), kaan die dat vermogen en koppel slikken?
    tiptronic is niet hetzelfde als DSG, de audi term voor een DSG bak is S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Ik zei 80% van alle AUDI modellen ooit gemaakt ;-)
      Of het nu ene 80 is of A3 A4 enz uit de tijd je ziet die echt overal
      (weliswaar niet in 20 ")
      Inderdaad, dan heb je gelijk

Comment

• Vandaag nog een discussie gehad met 't vrouwke:

"Nemen we een witte of een zwarte"

Met alle respect maar wit is nu een modekleur en vind ik opzich SUPER mooi. Maar "wit" vind ik NU leuk maar wat binnen 3 jaar?
        Zou het wit na een paar jaar beige worden? (zon, regen,...)
        Wit komt ook véél sneller vuil dan een zwarte

Zwart is tijdloos maar is niet gedurfd. "Verkoopswaarde" zal ook iets beter zijn en zal gemakkelijker zijn.

Alle feedback is leuk, zeker van de "witte" rijders onderons

Comment

• [quote=redbull2580;3399847]Vandaag nog een discussie gehad met 't vrouwke:

quote]

dat durf ik niet zeggen. op wit zie je sneller vliegjes enzo maar echt vuil vuil niet hoor. eens met de hoge drukreiniger erop en is weer voor 90% proper... zwart een heel ander verhaal hoor. telkens als je de auto wast met enkel de hogedruk denk je wow nu is hij proper... tot het water is opgedroogd

wit is idd nu mooi en blijft in mijn ogen mooi maar niet op alle wagens. een witte fiesta bv zal ik binnen 3jaar wat saai vinden, maar een witte GT3 etc. blijft toch een geile wagen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            Vandaag nog een discussie gehad met 't vrouwke:

"Nemen we een witte of een zwarte"

Met alle respect maar wit is nu een modekleur en vind ik opzich SUPER mooi. Maar "wit" vind ik NU leuk maar wat binnen 3 jaar?
            Zou het wit na een paar jaar beige worden? (zon, regen,...)

Zwart is tijdloos maar is niet gedurfd. "Verkoopswaarde" zal ook iets beter zijn en zal gemakkelijker zijn.

Alle feedback is leuk, zeker van de "witte" rijders onderons
            Mijne zwarte ziet altijd vuil, zelfs als ie pas gewassen is, maar na een tijdje let je er niet meer zo hard op.

Als ze je in hun achteruitkijkspiegel op de autosnelweg zien aankomen, met donkere zwarte skelet, en witte dagleds, dan gaat menigeen aan de kant...

Voor mij ene zwarte, als ik hem opnieuw moest bestellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
              Mijne zwarte ziet altijd vuil, zelfs als ie pas gewassen is, maar na een tijdje let je er niet meer zo hard op.

Als ze je in hun achteruitkijkspiegel op de autosnelweg zien aankomen, met donkere zwarte skelet, en witte dagleds, dan gaat menigeen aan de kant...

Voor mij ene zwarte, als ik hem opnieuw moest bestellen...
              Ik zou er dan nog een S5 grille (zonder logo wel te verstaan ) opsteken met lekker veel chrome en ik denk met WIT dat dit niet tot zijn recht komt...

Bv:

tov

en (leuke foto gevonden)

Comment

• Ziptuning

Merk/Model/Motor type Audi - A4 2.0 TFSI 180pk 2008 »
                Bericht:mijn auto deze week laten chiptunen van 180 naar 215 PK . Ik heb voorheen al mijn audi`s laten tunen bij Audi zelf.
                Gelukkig is het vermogen mooi gelijkmatig verdeeld. De wachttijd was wat langer dan aangegeven, maar het was ook goed druk.
                De eerste indrukken zijn goed te noemen.Naam klant:Rob Verschuuren

Deze ervaring zag ik op de site van Ziptuning.
                Zijn er na de slechte ervaringen op dit forum ook nog positieve ervaring met Ziptuning?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                  ben net terug van heinz.. 299.5 pk en 654 Nm... de milltek klinkt heeeeerlijk en de prestaties zijn ongelooflijk.
                  Neemt Heinz ook de garantie over op de motor?
                  En heeft Heinz een lange wachtlijst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                    Neemt Heinz ook de garantie over op de motor?
                    En heeft Heinz een lange wachtlijst?
                    3 weken wachtlijst ongeveer. de garantie loopt gewoon door...

Comment

Het is echt ongelooflijk met wat voor een gemak de wagen zich laat rijden. Het ongelooflijk koppel is constant voelbaar. Fantastische hernemingen in elke versnelling. Bij Heinz waren ze bijna even tevreden met de resultaten als ik...
                      Geweldig hé, het gaat echt wreed snel. De duw in de rug blijft precies duren. Merk wel dat ik nu nog sneller rij zonder het te beseffen, met alle risico's van dien...
                      Last edited by ; 11/05/2009, 09:57.

Comment

• Vandaag voor het eerst een A5 gezien zonder Xenons, dus zonder LED's van voor. Vreemd zicht, lijkt wel een andere auto als je hem in je achteruitkijkspiegel ziet...
                        Last edited by ; 11/05/2009, 10:02.

Comment

• ben er ook zo al eentje tegengekomen. is echt veel minder mooi.

Comment

ben net terug van heinz.. 299.5 pk en 654 Nm... de milltek klinkt heeeeerlijk en de prestaties zijn ongelooflijk.
                            Ik heb de indruk dat je bij Heinz er zelf goed moet achterzitten. Heb vorige week nog gebeld nadat ze maar niet antwoordden op een mailtje. Stijn was ff bezig met klanten maar wist van mijn mailtje en ging mij direct terugmailen (dit was donderdag). Tot op vandaag geen reactie ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                              ik snap het niet!!!!
                              een niet gechipte 3,0TDI gaat van 0 naar 100 in 5,9sec, nissan 350Z met 300pk ook.
                              met 60 pks erbij, zijn die twee even snel, doen die 60 extra paardjes niets??

ik ben al een tijd opzoek naar 19 inch velgen, het is heel moeilijk om zwarte velgen te vinden, die een beetje betaalbaar zijn zonder dat de auto een sjonniebak wordt.
                              weet iemand mooie 19 inch velgen (buiten standaard audi velgen om, iedereen heeft die al)??
                              De cijfers die Audi opgeeft zijn een beetje "vals". Weet je wanneer je die cijfers haalt? Met een standaard A5 3.0 TDI zonder verdere opties, in ideale omstandigheden en met een quattro launch. Maar vanaf je wat opties links en rechts aanvinkt wordt de wagen zwaarder en haalt ie de opgegeven cijfers niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Ik heb de indruk dat je bij Heinz er zelf goed moet achterzitten. Heb vorige week nog gebeld nadat ze maar niet antwoordden op een mailtje. Stijn was ff bezig met klanten maar wist van mijn mailtje en ging mij direct terugmailen (dit was donderdag). Tot op vandaag geen reactie ..
                                Dat kan misschien wel zijn. Maar zaterdag was het er echt mega druk. Ik ben er van half 2 tot half 5 geweest en ze waren constant aan 2 wagens op de brug aan het werken. En ik denk wel 9 wagens gechiptuned. Ik zou gewoon morgen nog eens terug bellen.

Comment

Dat kan misschien wel zijn. Maar zaterdag was het er echt mega druk. Ik ben er van half 2 tot half 5 geweest en ze waren constant aan 2 wagens op de brug aan het werken. En ik denk wel 9 wagens gechiptuned. Ik zou gewoon morgen nog eens terug bellen.
                                  Ik krijg echt de indruk dat ze mijn centjes niet willen Ga sebiet nog eens bellen, want ik wil die Milltek

Comment

Ik krijg echt de indruk dat ze mijn centjes niet willen Ga sebiet nog eens bellen, want ik wil die Milltek
                                    Sebiet zal niet lukken. Maandag = gesloten...

Comment

Sebiet zal niet lukken. Maandag = gesloten...
                                      Zeikerds

Comment

De cijfers die Audi opgeeft zijn een beetje "vals". Weet je wanneer je die cijfers haalt? Met een standaard A5 3.0 TDI zonder verdere opties, in ideale omstandigheden en met een quattro launch. Maar vanaf je wat opties links en rechts aanvinkt wordt de wagen zwaarder en haalt ie de opgegeven cijfers niet meer.
                                        Dat is niet alleen bij Audi zo denk ik.
                                        De opgegeven waarden, vooral dan de 0-100, is altijd in ideale omstandigheden bij een perfecte start. En geeft uiteraard een idee hoe snel een auto is. Wie ligt er nu wakker van of het 5,9 of 6,1 of 6,3 is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                          Dat is niet alleen bij Audi zo denk ik.
                                          De opgegeven waarden, vooral dan de 0-100, is altijd in ideale omstandigheden bij een perfecte start. En geeft uiteraard een idee hoe snel een auto is. Wie ligt er nu wakker van of het 5,9 of 6,1 of 6,3 is?
                                          Ik in ieder geval niet.. Het zijn vooral de hernemingen dat ik belangrijk vind.

Comment

Working...
                                          X