Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou liever met uw A3 rondrijden dan met een standaard A5.. Maar ja, meningen verschillen he.
Chris,
Ik zie dat je met een witte A5 rijdt, tevreden vh kleur?
hoelang heb je hem al?
Heb je ergens een topic bij mijn duitse wagen? anders kun je me eens wat foto's pm'en?
hoelang heb je hem al?
Heb je ergens een topic bij mijn duitse wagen? anders kun je me eens wat foto's pm'en?
thx anyway!
de link in mijn signature is de topic van mijn wagen.. ik heb hem van februari.. heel tevreden over de kleur. Naar onderhoud zou ik zeggen dat het verschil tussen zwart en wit niet groot is. Mijn vorige wagen was nl een zwarte. Wit ziet sneller vuil maar zwart is moeilijker te kuisen.
Voor het geld dat mijn A3 gekost heeft heb je meer dan een standaard A5 ze
dat kan ik geloven als ik uw setup zie. laat mij het anders formuleren: ik heb liever uw A3 volledig naar mijn zin met alles erop en eraan tov een A5 waarbij ik enkele belangrijke opties sowieso zou moeten laten vallen. beter zo?
dat kan ik geloven als ik uw setup zie. laat mij het anders formuleren: ik heb liever uw A3 volledig naar mijn zin met alles erop en eraan tov een A5 waarbij ik enkele belangrijke opties sowieso zou moeten laten vallen. beter zo?
Zo begrijp ik het beter ja Waar ik mij wel in kan vinden. Maar de A3 is ook niet volledig naar mijn zin, maar dan zou het een S3 geweest zijn en nog panoramisch dak en weet ik veel wat allemaal
Zo begrijp ik het beter ja Waar ik mij wel in kan vinden. Maar de A3 is ook niet volledig naar mijn zin, maar dan zou het een S3 geweest zijn en nog panoramisch dak en weet ik veel wat allemaal
Vandaag de A5 gaan ophalen in Duitsland. Het was daar verschrikkelijk slecht weer maar dat kon de pret niet bederven. T'is in 1 woord -> Fantastisch !!
Ik moet het wat kalm aan doen maar die auto schreeuwt gewoon om snelheid, die MT loopt heel vlotjes. Manueel schakelen gaat vliegensvlug aan het stuur en de Audi Sound System speelt fantastisch. De 2.7tdi is al een plezier om mee te rijden dus dan moet die 3.0tdi nog eens beter zijn, hij zal rap gerodeerd zijn :p. Ik zal eens mooie foto's nemen als alle mods uitgevoerd zijn, en als hij eens gewassen is :p
3G MMI werkt razendsnel en AMI in samenwerking met iPod werkt ook heel goed!
Nog eens bedankt aan Wax-It om alles te regelen, en aan WoKe om me de B&O upgrade af te raden
Vandaag de A5 gaan ophalen in Duitsland, t'was daar verschrikkelijk slecht weer. Maar dat kon de pret niet bederven. T'is in 1 woord -> Fantastisch !!
Ik moet het wat kalm aan doen maar die auto schreeuwt gewoon om snelheid, die MT loopt heel vlotjes. Manueel schakelen gaat vliegensvlug aan het stuur en de Audi Sound System speelt fantastisch. De 2.7tdi is al een plezier om mee te rijden dus dan moet die 3.0tdi nog eens beter zijn, hij zal rap gerodeerd zijn. Ik zal eens mooie foto's nemen als alle mods uitgevoerd zijn, en als hij eens gewassen is :p
Ik heb geen isofix besteld maar ik heb het wel gekregen! 3G MMI werkt razendsnel, AMI in samenwerking met iPod werkt ook heel goed!
Nog eens bedankt aan Wax-It om alles te regelen, en aan WoKe om me de Bose upgrade af te raden
Vandaag de eerste cabrio live gezien. Ik zag de gekende A5-neus afkomen , maar vond dat ik de inzittenden zo "felbelicht" kon zien van heel ver..; en idd t was een zwarte cabrio met 19" Y-designvelgen.
Mooi, heel mooi, maar de coupe is zuiverder van lijn.
hoelang heb je hem al?
Vandaag de eerste cabrio live gezien. Ik zag de gekende A5-neus afkomen , maar vond dat ik de inzittenden zo "felbelicht" kon zien van heel ver..; en idd t was een zwarte cabrio met 19" Y-designvelgen.
Mooi, heel mooi, maar de coupe is zuiverder van lijn.
Ik zaterdag ééntje zien rijden in Gullegem (regio Kortrijk)... en aan 50 km deed hij zijn dak gewoon open, super.
Is dat de standaard voorgrille? Ik denk dat mijn S5 grille niet goed gaat uitkomen op een witte...
Voor de rest zou hij idem zijn! (ps: voor de freaks: dan wel ZONDER het outdoor pack Sline )
Comment