Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Die komt er blijkbaar, http://www.audiblog.nl/?p=15752

Grtz.
    Nick
    nope enkel voor Duitsland, Portugal en Griekenland... (info via een correct kanaal)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      nope enkel voor Duitsland, Portugal en Griekenland... (info via een correct kanaal)
      dan heb je direct een reden om hem in DE te bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Zo doe ik het nu maar vroeger wachtte ik altijd tot er OK verscheen op de BIS en dan pas effectief starten. Is dat van jou ook in het duits of is dat de taal van het land waar je hem besteld hebt?
        alles in't Nederlands

Comment

Mag je eigenlijk direct starten of moet je eerst duwen voor contact en dan nog eens duwen met de voet op de rem? Er verschijnt wel altijd een tekst maar mijn duits is niet goed genoeg.
          Heel de MMI is in het Nederlands maar de BIS blijft in het duits

Ik duw altijd in een keer door en bij mij staat het in't engels

Comment

• Eventjes voor de mensen die geïntereseerd zijn in VAG com aanpassingen, kunnen we misschien niet allemaal samen leggen en zo eentje aanschaffen? dan hebben we toch voor een aanzienlijk laag bedrag (vb 50€/persoon) de aanpassingen die we zouden willen

of komt er veel mee bij kijken

Comment

• Iemand ervaring met het B&O systeem bij de Audi A5?
              Ik denk (niet zeker) dat deze vraag al eens is gesteld maar ik heb dit niet meer teruggevonden...

Of is het Audi sound system meer dan voldoende?

Any idea?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                Eventjes voor de mensen die geïntereseerd zijn in VAG com aanpassingen, kunnen we misschien niet allemaal samen leggen en zo eentje aanschaffen? dan hebben we toch voor een aanzienlijk laag bedrag (vb 50€/persoon) de aanpassingen die we zouden willen

of komt er veel mee bij kijken
                Woke heeft het al, gewoon even aan hem vragen en voor een kleine tegemoetkoming zal hij je wel verder helpen

Comment

Iemand ervaring met het B&O systeem bij de Audi A5?
                  Ik denk (niet zeker) dat deze vraag al eens is gesteld maar ik heb dit niet meer teruggevonden...

Of is het Audi sound system meer dan voldoende?

Any idea?
                  Persoonlijk vind ik het B&O systeem echt subliem, maar of het echt zoveel beter is dan een Audi sound system weet ik niet.

Ik hoop binnenkort eens die het Audi Sound system van dragonfly te mogen horen, dan kan ik een mooi vergelijk maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Persoonlijk vind ik het B&O systeem echt subliem, maar of het echt zoveel beter is dan een Audi sound system weet ik niet.

Ik hoop binnenkort eens die het Audi Sound system van dragonfly te mogen horen, dan kan ik een mooi vergelijk maken
                    ASS was 250euro en het resultaat is veel beter dan verwacht. Maar we gaan dan eens vergelijken, mss heb ik er na de test toch spijt van Voorlopig ben ik er alleszins heel tevreden mee, is 180W en al meer dan genoeg voor een coupé

Comment

• Net op de hoogte gesteld door mijn dierbare dealer dat er tijdens de akties een GRATIS V6 PACK aankomt voor de 4cilinders...
                      (multifunktioneel stuur, servotronic, led xenon+, VV2 alarm, 3 zones airco)

Schitterend gewoon = bestelling dus pas volgende week.

lol = ik kan nu méér opties kiezen, o.a:

parking system av/vr + camera (ipv de av/vr+)
                      antidiefstal moeren
                      audi sound system (daarom de vraag rond het B&O systeem)
                      bandenspanningscontrole
                      zonnescherm electrisch achteruit
                      koffermodule
                      opbergmodule

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Woke heeft het al, gewoon even aan hem vragen en voor een kleine tegemoetkoming zal hij je wel verder helpen
                        E90N en ik hebben het al eens in de vluchte gevraagd... was geen probleem voor hem maar is ondertussen toch al een tijdje geleden dat er iets van gehoord hebben..

nuja ik ben niet echt iemand die constant zit aan te dringen, dus was ik opzoek naar andere oplossingen

heb woke eigenlijk al een tijdje niet meer actief gezien hier, of ben ik mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                          E90N en ik hebben het al eens in de vluchte gevraagd... was geen probleem voor hem maar is ondertussen toch al een tijdje geleden dat er iets van gehoord hebben..

nuja ik ben niet echt iemand die constant zit aan te dringen, dus was ik opzoek naar andere oplossingen

heb woke eigenlijk al een tijdje niet meer actief gezien hier, of ben ik mis
                          Woke is een stille bezoeker :p

@redbull: een V6 pack voor een 4-cylinder?
                          Alleszins leuke cadeau!

Comment

Woke is een stille bezoeker :p

@redbull: een V6 pack voor een 4-cylinder?
                            Alleszins leuke cadeau!
                            zeg dat wel... in Duitsland heb je dit niet é

Comment

ASS was 250euro en het resultaat is veel beter dan verwacht. Maar we gaan dan eens vergelijken, mss heb ik er na de test toch spijt van Voorlopig ben ik er alleszins heel tevreden mee, is 180W en al meer dan genoeg voor een coupé
                              Ik heb ook B&O genomen en ben er erg tevreden van. Had eerst wat miserie met mn boxen achteraan, maar is ondertussen opgelost. Het geluid is niet normaal

Mn schoonvader heeft een Audi A4 B8 met Audi Sound en er is verschil, wat logisch is.
                              Maar kan het moeilijk verwoorden, want ben geen kenner op dat vlak. Het klinkt net iets beter, net iets luider, voller ...

Wat ik ook wel mooi vind, is de aluminium afwerking van B&O.
                              Ook als je van buiten naar binnen kijkt door de voor- of achterruit zie je B&O staan in de boxen, wat ik wel chique vind

Grtz.
                              Nick
                              Last edited by ; 13/05/2009, 22:23.

Comment

• Ik heb nu 900km gereden en het is nog altijd genieten. Ongelooflijk hoe vlot die wagen rijdt en die motor draait zalig! Audi heeft gewoonweg de knapste coupé in die prijsklasse.

De minpuntjes zijn dezelfde als de anderen, mis wat opbergplaats die ik in de A4 had voor kaartjes, zonnebril, om iets uit je handen te leggen, ... De zonnenbrilhouder is te klein, ik krijg m'n bril er niet in en t'is al zo'n kleine bril

S-Line ophanging en 19" stoort niet, de ophanging doet z'n werk goed De MMI is zalig, carkit werkt goed, voice commands werken ook, de MT is een plezier in de file en snel genoeg als je doorduwt. Het exterior pack is mss duur maar z'n geld meer dan waard, de achterkant is prachtig De blikken van de mensen zegt genoeg

P.S.: Het verbruik is wat hoog maar dat zal wel nog zakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                  Ik heb ook B&O genomen en ben er erg tevreden van. Had eerst wat miserie met mn boxen achteraan, maar is ondertussen opgelost. Het geluid is niet normaal

Mn schoonvader heeft een Audi A4 B8 met Audi Sound en er is verschil, wat logisch is.
                                  Maar kan het moeilijk verwoorden, want ben geen kenner op dat vlak. Het klinkt net iets beter, net iets luider, voller ...

Wat ik ook wel mooi vind, is de aluminium afwerking van B&O.
                                  Ook als je van buiten naar binnen kijkt door de voor- of achterruit zie je B&O staan in de boxen, wat ik wel chique vind

Grtz.
                                  Nick
                                  Qua design is het zeker een aanrader, dat ga ik niet ontkennen

Comment

zeg dat wel... in Duitsland heb je dit niet é
                                    Je hebt daar andere dingen hé

Comment

Qua design is het zeker een aanrader, dat ga ik niet ontkennen
                                      Design is super, maar is audi sound system toch voldoende voor de gewone muziekfreak... niet?

Comment

Je hebt daar andere dingen hé
                                        ja, flets bier

Comment

Ik heb nu 900km gereden en het is nog altijd genieten. Ongelooflijk hoe vlot die wagen rijdt en die motor draait zalig! Audi heeft gewoonweg de knapste coupé in die prijsklasse.

De minpuntjes zijn dezelfde als de anderen, mis wat opbergplaats die ik in de A4 had voor kaartjes, zonnebril, om iets uit je handen te leggen, ... De zonnenbrilhouder is te klein, ik krijg m'n bril er niet in en t'is al zo'n kleine bril

S-Line ophanging en 19" stoort niet, de ophanging doet z'n werk goed De MMI is zalig, carkit werkt goed, voice commands werken ook, de MT is een plezier in de file en snel genoeg als je doorduwt. Het exterior pack is mss duur maar z'n geld meer dan waard, de achterkant is prachtig De blikken van de mensen zegt genoeg

P.S.: Het verbruik is wat hoog maar dat zal wel nog zakken
                                          Verbruik is normaal denk ik met zo'n bak, hiermee moet je gewoon 'snel' rijden en goed optrekken.

Opbergruimte is een ramp, ook in mijn A6...
                                          En die designer van dat brillenhouderke, mogen ze van mij... je weet wel!

Comment

Working...
                                          X