Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
    Ge hebt toch al met de mijne gereden ... daar zit het Audi Sound System ook in zenne
    Ah, dan speelt het echt goed. Maar dan is de B&O nog wel een stukje beter ...

Ik dacht dat de jouwe een std had ... en ik dacht DAMN dit speelt goed voor een std systeem.

In feite is het voldoende, ikzelf zou ook voor ASS gaan en de rest van het budget aan andere zaken geven, maar als je nog binnen budget bent zou ik het er dan wel bijnemen.

Conclusie: Het is toch nog een redelijk verschil hoor. De B&O is nog een stuk helderder en voller van klank. Met de B&O heb ik elke keer opnieuw zoiets van "WOW !!!". De ASS is gewoon echt goed.

Comment

• AMI in samenwerking met ipod cable is idd super, werkt heel goed. Alleen het scrollen gaat wat traag maar dit zou je kunnen aanpassen via het hidden menu in de MMI

Vandaag tijdje achter een standaard versie gereden, het is toch niet hetzelfde :-)

Wat foto's van de 3G MMI in Brussel, zijn GSM pics hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        AMI in samenwerking met ipod cable is idd super, werkt heel goed. Alleen het scrollen gaat wat traag maar dit zou je kunnen aanpassen via het hidden menu in de MMI

Vandaag tijdje achter een standaard versie gereden, het is toch niet hetzelfde :-)

Wat foto's van de 3G MMI in Brussel, zijn GSM pics hoor

Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
          daarnet twee zwarte A5'en achter elkaar gezien, die goed aan het doorrijden waren hier in oudenaarde op de N60. Soms iemand van het forum hier??
          laatste was een 3.0TDI, eerste had een S5 gril
          is dien van da vastgoedkantoor die eeft s5 grill gestoken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
            Vind de B&O ook wel super hoor..... lekkere bas, komt vooral tot uiting bij DVD en surround..... jammer dat ge dit zo weinig kunt gebruken.... tot nu toe een enkele maal in de carwash en eens demonstreren in stilstaande wagen..... bij rijdende wagen hoor je enkel geluid van de DVD.....
            Vraagje: hoe zetten jullie de soundinstellingen meestal (bass, treble, fader, surround level enz)? Ik heb daar al zoveel mee zitten kl*ten, en toch vind ik er nog altijd iets aan missen. Misschien hebben jullie de perfecte instelling al gevonden of ligt het gewoon aan mijn oren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
              Ik duw altijd in een keer door en bij mij staat het in't engels
              Jij hebt vroeg besteld zeker toen de MMI ook nog niet in het nederlands beschikbaar was?

Als ik ross-tech mag geloven kan ik de BIS in het engels plaatsen, nederlands was er niet bij volgens de manual maar dat geeft niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                Vraagje: hoe zetten jullie de soundinstellingen meestal (bass, treble, fader, surround level enz)? Ik heb daar al zoveel mee zitten kl*ten, en toch vind ik er nog altijd iets aan missen. Misschien hebben jullie de perfecte instelling al gevonden of ligt het gewoon aan mijn oren?
                Ik vind het al goed dat je het kan instellen per bron, maar alles beetje net over het midden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Ik vind het al goed dat je het kan instellen per bron, maar alles beetje net over het midden denk ik.
                  bij mij staan ze ook ongeveer zo.. maar ik verander die instellingen nogal eens naargelang mijn stemming en wat voor muziek ik aan het luisteren ben..

Comment

• Al mensen die nu weten hoe je zelf een POI kan toevoegen? Ik heb het nog niet gevonden.
                    Die joystick is handig om een POI in de buurt aan te duiden maar ik kan hem alleen saven naar het adresboek. Dacht ergens gelezen te hebben dat je een POI categorie kan toevoegen.

Comment

Vind de B&O ook wel super hoor..... lekkere bas, komt vooral tot uiting bij DVD en surround..... jammer dat ge dit zo weinig kunt gebruken.... tot nu toe een enkele maal in de carwash en eens demonstreren in stilstaande wagen..... bij rijdende wagen hoor je enkel geluid van de DVD.....
                      Wij hebben de B&O pas een maand na de bestelling laten bijvoegen en zijn supercontent. In de AVI hadden we een Harman Kardon systeem , maar deze is toch nog beter.
                      In de 997 hoorde ik de Bose en die kon me niet zo overtuigen.
                      Ik moet zeggen dat auto's meer mijn ding zijn dan muziek, maar zoals die B&O de mp-3tjes laat horen ... niet normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten

bij mij staat alles op 12 u behalve bas op 1-2 u..... vind ik goed... doch heb nog niet veel geexperimenteerd met andere standen....
                        bij settings kies is "front of voorin", "bestuurder " vind ik niet goed......

Comment

• Kan je ook een DSP-soundsystem hebben in de A5?

En wat zit er trouwens standaard in een S5, want je kan een soundsystem als optie nemen zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

bij mij staat alles op 12 u behalve bas op 1-2 u..... vind ik goed... doch heb nog niet veel geexperimenteerd met andere standen....
                            bij settings kies is "front of voorin", "bestuurder " vind ik niet goed......
                            bij mij staat hij juist wel op bestuurder.. hangt van persoon tot persoon af zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                              Net op de hoogte gesteld door mijn dierbare dealer dat er tijdens de akties een GRATIS V6 PACK aankomt voor de 4cilinders...
                              (multifunktioneel stuur, servotronic, led xenon+, VV2 alarm, 3 zones airco)

Schitterend gewoon = bestelling dus pas volgende week.

lol = ik kan nu méér opties kiezen, o.a:

parking system av/vr + camera (ipv de av/vr+)
                              antidiefstal moeren
                              audi sound system (daarom de vraag rond het B&O systeem)
                              bandenspanningscontrole
                              zonnescherm electrisch achteruit
                              koffermodule
                              opbergmodule

Dus iedere a5 4 cilinder krijgt een servotronic,multi-stuur,xenon,led, vv2 en 3 zone airco gratis erbij?? Vanaf wanneer zou dat zijn? Tijdens de audi-days? Dat zou echt de max zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                                Dus iedere a5 4 cilinder krijgt een servotronic,multi-stuur,xenon,led, vv2 en 3 zone airco gratis erbij?? Vanaf wanneer zou dat zijn? Tijdens de audi-days? Dat zou echt de max zijn...
                                yep inderdaad...de max? Is gewoon mega nu net dat ik een 2.0tfsi ga bestellen!

Ik heb plots 1700€ meer budget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  Wij hebben de B&O pas een maand na de bestelling laten bijvoegen en zijn supercontent. In de AVI hadden we een Harman Kardon systeem , maar deze is toch nog beter.
                                  In de 997 hoorde ik de Bose en die kon me niet zo overtuigen.
                                  Ik moet zeggen dat auto's meer mijn ding zijn dan muziek, maar zoals die B&O de mp-3tjes laat horen ... niet normaal.
                                  De B&O is echt wel goed maar voor mij persoonlijk komt het een beetje te kort op de lage tonen.
                                  Het moet wel gezegd dat het één van de beste zoniet het beste "standaard luidsprekersysteem" is.
                                  Graag had ik er nog een iets grotere subwoofer in gehad van 10" om het nog een warmer geluid te geven.

Comment

• ik heb mijn auto al 2 maanden, maar tot nu toe geen BIV.
                                    gaat dit nog komen> en hoe zit het met de wegenbelasting??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                      ik heb mijn auto al 2 maanden, maar tot nu toe geen BIV.
                                      gaat dit nog komen> en hoe zit het met de wegenbelasting??
                                      Belgische wagen of buitenlandse wagen?

Comment

• belgisch

Comment

• nochtans:

Hoe en wanneer moet u de BIV betalen?

De belastingplichtige zal door de bevoegde dienst automatisch uitgenodigd worden de belasting te betalen binnen een termijn vermeld op het aanslagbiljet die niet minder dan 8 dagen mag bedragen.

Bij gebrek aan deze uitnodiging tot betaling moet de belastingplichtige de belasting op eigen initiatief betalen uiterlijk op de laatste dag van de maand die volgt op de maand waarin de belastingschuld ontstond.

Zouden ze het vergeten zijn? Hopelijk voor u maar ik denk dat dit een utopie is...

Comment

Working...
                                          X