Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    Gisteren bij een dealer langsgeweest voor een offerte 2.0TFSI en proefrit... Levertermijn is serieus verkort: nu bestellen is levering in september zei hij.
    Proefrit is momenteel niet mogelijk, want de proefritwagen van het contactcenter is in de prak gereden...

Comment

• Pssst: PACK V6 is beschikbaar in de configurator

Met dit als finaal resutlaat voor mij:

A5 S line TFSI 2.0L 132KW 180pk / 6 Versnellingen
      Fantoomzwart metaal
      sportzetels zwart
      pack intenso plus (GPS +,...)
      parking system av/vr + camera
      servotronic
      xenon lampen+
      3zones airco
      lederen multisportstuur
      Alarm VV2
      advanced key
      verwarmde zetels
      GSM voorbereiding
      music interface
      panoramisch dak
      7 dubbele spaaks
      antidiefstal moeren
      audi sound system
      zonnescherm electrisch achteruit
      audi side assist
      zonder kentekens
      Model 2010

JOEHOE..........!!
      Last edited by ; 16/05/2009, 10:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Pssst: PACK V6 is beschikbaar in de configurator

Fantoomzwart metaal
        sportzetels zwart
        servotronic
        xenon lampen+
        3zones airco
        lederen multisportstuur
        Alarm VV2
        advanced key
        verwarmde zetels
        GSM voorbereiding
        music interface
        panoramisch dak
        7 dubbele spaaks
        antidiefstal moeren
        audi sound system
        audi side assist
        zonder kentekens

JOEHOE..........!!
        Leuke configuratie.
        Heeft het lange uitstellen van de bestelling toch nog wat extra opgebracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
          Leuke configuratie.
          Heeft het lange uitstellen van de bestelling toch nog wat extra opgebracht
          zeg dat wel !! Cadeau'tje van +- 3267€...

Eigenlijk zou ik die Sport Pack Design genomen hebben maar vrouwtje wil andere opties. Eigenlijk kan ik haar niet ongelijk geven...

Comment

• heb vandaag testrit gedaan met 2.7 tdi multitronic 190pk s line. (Hij staat als tweedehands te koop bij audi oudenaarde.)
            Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de trekkracht ivm mn A3 2.0 tdi (met chip 185 pk en 390 Nm). Ik vind hem ook minder koersvast.
            Het blijft natuurlijk wel een prachtige auto.
            Is er een groot verschil merkbaar met de 3.0 TDI? zorgt de servotronic voor een beter stuurgedrag?
            heeft iemand ervaring met een jonge tweedehands in te voeren uit duitsland?
            Als ik op autoscout.de kijk zie ik dat er twee versies van de 3.0 TDI zijn ,een met 173 gr C0uitstoot en met 191 gr CO2 uitstoot. beide zijn manueel. Niet dat ik zo een groene ben mee den ene is wel 70% aftrekbaar en de andere slechts 60%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
              heb vandaag testrit gedaan met 2.7 tdi multitronic 190pk s line. (Hij staat als tweedehands te koop bij audi oudenaarde.)
              Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de trekkracht ivm mn A3 2.0 tdi (met chip 185 pk en 390 Nm). Ik vind hem ook minder koersvast.
              Is er een groot verschil merkbaar met de 3.0 TDI? zorgt de servotronic voor een beter stuurgedrag?
              Als ik op autoscout.de kijk zie ik dat er twee versies van de 3.0 TDI zijn ,een met 173 gr C0uitstoot en met 191 gr CO2 uitstoot. beide zijn manueel. Niet dat ik zo een groene ben mee den ene is wel 70% aftrekbaar en de andere slechts 60%
              Dat je niet onder de indruk bent van de trekkracht, kan ik mij best inbeelden als je van een laagvlieger komt... (185pk voor een A3 = nice)

Tussen de 2.7tdi en de 3.0tdi is er toch enkele grote verschillen te merken denk ik...
              Vraag maar eens aan wat 3.0 rijders hier op forum.

Servotronic is enkel nuttig om minder kracht op uw stuur te zetten bij het draaien. (Servostuur maar snelheidafhankelijk)

In Duitsland zijn er verschillende versies van de 3.0tdi (meer pks) = meer uitstoot dus minder "groen"

Comment

• en ik maar denken dat de belastingman mij vergeten was, niet dus.....
                in totaal 2844 euro...kassa

Comment

• korting audidays

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  Pssst: PACK V6 is beschikbaar in de configurator

Fantoomzwart metaal
                  sportzetels zwart
                  servotronic
                  xenon lampen+
                  3zones airco
                  lederen multisportstuur
                  Alarm VV2
                  advanced key
                  verwarmde zetels
                  GSM voorbereiding
                  music interface
                  panoramisch dak
                  7 dubbele spaaks
                  antidiefstal moeren
                  audi sound system
                  audi side assist
                  zonder kentekens
                  Model 2010

JOEHOE..........!!
                  Hallo,
                  Heb je nog bijkomende korting gekregen bovenop je gratis V6 pack?

Comment

• Ik heb half maart een A5 20TFSI S-line besteld.
                    Mijn dealer heeft naat D'ieteren gebeld en ze hebben bevestigd dat ik model 2010 heb.
                    Ze hebben nog niet schriftelijk bevestigd.
                    Hij staat momenteel op week 38.
                    Hopelijk heb ik model 2010.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                      Ik heb half maart een A5 20TFSI S-line besteld.
                      Mijn dealer heeft naat D'ieteren gebeld en ze hebben bevestigd dat ik model 2010 heb.
                      Ze hebben nog niet schriftelijk bevestigd.
                      Hij staat momenteel op week 38.
                      Hopelijk heb ik model 2010.
                      Je hebt dus model 2010... alle auto's na week22 zijn model2010's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                        Hallo,
                        Heb je nog bijkomende korting gekregen bovenop je gratis V6 pack?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                          en ik maar denken dat de belastingman mij vergeten was, niet dus.....
                          in totaal 2844 euro...kassa
                          Moet het geen 2.478,00€ zijn?

Comment

• met BIV erbij voor het eerste jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                              met BIV erbij voor het eerste jaar
                              , inderdaad...

Comment

• Net terug van WoKe, m'n settings zijn aangepast
                                En de BIS is veranderd van Duits naar Engels

Eens meegereden met z'n 3.0tdi, niet normaal hoe snel hij is en vooral die grip (quattro)

Vagcom huren: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=38821

Comment

heb vandaag testrit gedaan met 2.7 tdi multitronic 190pk s line. (Hij staat als tweedehands te koop bij audi oudenaarde.)
                                  Ik heb lang getwijfeld aan de motorisatie maar na een testrit was ik toch wel zeker. Bij mij is er een heel groot verschil.

Comment

• Heeft er iemand ervaring met Apec motortunning?Twijfel tussen Apec (235pk)en ABT(275pk) standaard 180pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                      Ik heb lang getwijfeld aan de motorisatie maar na een testrit was ik toch wel zeker. Bij mij is er een heel groot verschil.

ge hebt dan ook de volle mep BIV mogen betalen of was het een 211Pk versie?

Comment

• Ik ga morgen voor een offerte van een a5 2.0 tfsi. Aan hoeveel korting kan ik mij verwachten? Misschien geven ze nu minder korting door dat v6-pack??

Comment

ge hebt dan ook de volle mep BIV mogen betalen of was het een 211Pk versie?
                                          De volle mep. Hij heeft de 240pk versie. Wat pas echt het grote verschil in prestaties verklaart.

Comment

Working...
                                          X