Oorspronkelijk geplaatst door auweray
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pssst: PACK V6 is beschikbaar in de configurator
Met dit als finaal resutlaat voor mij:
A5 S line TFSI 2.0L 132KW 180pk / 6 Versnellingen
Fantoomzwart metaal
sportzetels zwart
pack intenso plus (GPS +,...)
parking system av/vr + camera
servotronic
xenon lampen+
3zones airco
lederen multisportstuur
Alarm VV2
advanced key
verwarmde zetels
GSM voorbereiding
music interface
panoramisch dak
7 dubbele spaaks
antidiefstal moeren
audi sound system
zonnescherm electrisch achteruit
audi side assist
zonder kentekens
Model 2010
JOEHOE..........!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenPssst: PACK V6 is beschikbaar in de configurator
Fantoomzwart metaal
sportzetels zwart
servotronic
xenon lampen+
3zones airco
lederen multisportstuur
Alarm VV2
advanced key
verwarmde zetels
GSM voorbereiding
music interface
panoramisch dak
7 dubbele spaaks
antidiefstal moeren
audi sound system
audi side assist
zonder kentekens
JOEHOE..........!!
Heeft het lange uitstellen van de bestelling toch nog wat extra opgebracht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenLeuke configuratie.
Heeft het lange uitstellen van de bestelling toch nog wat extra opgebracht
Eigenlijk zou ik die Sport Pack Design genomen hebben maar vrouwtje wil andere opties. Eigenlijk kan ik haar niet ongelijk geven...
Comment
-
heb vandaag testrit gedaan met 2.7 tdi multitronic 190pk s line. (Hij staat als tweedehands te koop bij audi oudenaarde.)
Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de trekkracht ivm mn A3 2.0 tdi (met chip 185 pk en 390 Nm). Ik vind hem ook minder koersvast.
Het blijft natuurlijk wel een prachtige auto.
Is er een groot verschil merkbaar met de 3.0 TDI? zorgt de servotronic voor een beter stuurgedrag?
heeft iemand ervaring met een jonge tweedehands in te voeren uit duitsland?
Als ik op autoscout.de kijk zie ik dat er twee versies van de 3.0 TDI zijn ,een met 173 gr C0uitstoot en met 191 gr CO2 uitstoot. beide zijn manueel. Niet dat ik zo een groene ben mee den ene is wel 70% aftrekbaar en de andere slechts 60%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenheb vandaag testrit gedaan met 2.7 tdi multitronic 190pk s line. (Hij staat als tweedehands te koop bij audi oudenaarde.)
Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de trekkracht ivm mn A3 2.0 tdi (met chip 185 pk en 390 Nm). Ik vind hem ook minder koersvast.
Is er een groot verschil merkbaar met de 3.0 TDI? zorgt de servotronic voor een beter stuurgedrag?
Als ik op autoscout.de kijk zie ik dat er twee versies van de 3.0 TDI zijn ,een met 173 gr C0uitstoot en met 191 gr CO2 uitstoot. beide zijn manueel. Niet dat ik zo een groene ben mee den ene is wel 70% aftrekbaar en de andere slechts 60%
Tussen de 2.7tdi en de 3.0tdi is er toch enkele grote verschillen te merken denk ik...
Vraag maar eens aan wat 3.0 rijders hier op forum.
Servotronic is enkel nuttig om minder kracht op uw stuur te zetten bij het draaien. (Servostuur maar snelheidafhankelijk)
In Duitsland zijn er verschillende versies van de 3.0tdi (meer pks) = meer uitstoot dus minder "groen"
Comment
-
korting audidays
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenPssst: PACK V6 is beschikbaar in de configurator
Fantoomzwart metaal
sportzetels zwart
servotronic
xenon lampen+
3zones airco
lederen multisportstuur
Alarm VV2
advanced key
verwarmde zetels
GSM voorbereiding
music interface
panoramisch dak
7 dubbele spaaks
antidiefstal moeren
audi sound system
audi side assist
zonder kentekens
Model 2010
JOEHOE..........!!
Heb je nog bijkomende korting gekregen bovenop je gratis V6 pack?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenIk heb half maart een A5 20TFSI S-line besteld.
Mijn dealer heeft naat D'ieteren gebeld en ze hebben bevestigd dat ik model 2010 heb.
Ze hebben nog niet schriftelijk bevestigd.
Hij staat momenteel op week 38.
Hopelijk heb ik model 2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenHallo,
Heb je nog bijkomende korting gekregen bovenop je gratis V6 pack?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenen ik maar denken dat de belastingman mij vergeten was, niet dus.....
in totaal 2844 euro...kassa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenmet BIV erbij voor het eerste jaar
Comment
-
Net terug van WoKe, m'n settings zijn aangepast
En de BIS is veranderd van Duits naar Engels
Eens meegereden met z'n 3.0tdi, niet normaal hoe snel hij is en vooral die grip (quattro)
Vagcom huren: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=38821
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenheb vandaag testrit gedaan met 2.7 tdi multitronic 190pk s line. (Hij staat als tweedehands te koop bij audi oudenaarde.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk heb lang getwijfeld aan de motorisatie maar na een testrit was ik toch wel zeker. Bij mij is er een heel groot verschil.
ge hebt dan ook de volle mep BIV mogen betalen of was het een 211Pk versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenge hebt dan ook de volle mep BIV mogen betalen of was het een 211Pk versie?
Comment
Comment