Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Neen, ik heb de 211 pk versie.. Bij Heinz zeiden ze nochtans dat het naar chiptuning niet uitmaakt dat je een 211 of 240 pk versie hebt.. Dat kan maximum een pk of 10 verschillen na tuning...
    Last edited by ; 18/05/2009, 13:34.

Comment

• 'k Dacht dat je de 211pk variant had..., toch!?
      If not, 2500 euro weggesmeten dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
        Ik ga morgen voor een offerte van een a5 2.0 tfsi. Aan hoeveel korting kan ik mij verwachten? Misschien geven ze nu minder korting door dat v6-pack??
        Is dealer afhankelijk...

Ik was 3 weken geleden in de kempen (GEEL) en eens gestopt bij de Audi dealer (omdat hij een zwarte S-line staan had).
        Cru antwoord gehad dat hij maximaal 4% korting kon geven... (vrij arrogant zelf )

Hij zei dat hij maar zelf 6% had om een auto, wat denkt hij dat wij een bende debielen zijn of wat

Ik weet één ding, hoe langer je bezig bent met je dealer om te bestellen hoe meer ze je toegeven.
        Als ik nu mijn offerte vergelijk tov mijn offerte van 3 maand geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          Is dealer afhankelijk...

Ik was 3 weken geleden in de kempen (GEEL) en eens gestopt bij de Audi dealer (omdat hij een zwarte S-line staan had).
          Cru antwoord gehad dat hij maximaal 4% korting kon geven... (vrij arrogant zelf )

Hij zei dat hij maar zelf 6% had om een auto, wat denkt hij dat wij een bende debielen zijn of wat

Ik weet één ding, hoe langer je bezig bent met je dealer om te bestellen hoe meer ze je toegeven.
          Als ik nu mijn offerte vergelijk tov mijn offerte van 3 maand geleden
          idem bij mij: 4% (in Wilrijk)
          extra korting heb je door het gratis pack op de viercilinders zei hij.

maar op mijn andere offerte (3.0 TDI) was het ook slechts 4% en dit zonder gratis pack!

Comment

Ik heb zelf al redelijk wat gesprekken gehad met die mannen, niet om een wagen te kopen maar meer omdat mijn vader bij Audi werkt en ik dus meer gewoon off the record wat informatie wil winnen, en als ik dan zelf vertel dat ik 15% - 17% heb dankzij mijn pa, dan valt er regelmatig eens een mondje open. Daar spraken ze ook van 6%, en als ze meer geven is dat een eigen geste en proberen ze die klant binnen te halen voor onderhoud en dergelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Ik heb zelf al redelijk wat gesprekken gehad met die mannen, niet om een wagen te kopen maar meer omdat mijn vader bij Audi werkt en ik dus meer gewoon off the record wat informatie wil winnen, en als ik dan zelf vertel dat ik 15% - 17% heb dankzij mijn pa, dan valt er regelmatig eens een mondje open. Daar spraken ze ook van 6%, en als ze meer geven is dat een eigen geste en proberen ze die klant binnen te halen voor onderhoud en dergelijke.
              4% is véél te weinig en er kan zeker meer van af...
              En als je weet dat "mijn bron" mij informatie verstrekt (cfr V6 Pack, ...) die juist is, weet ik dit dat er meer, veel meer afkan.

Helaas kan ik de korting die ik gekregen heb niet meedelen (uit respect voor mijn contact) maar het is de moeite. En dit via een officieel dealer kanaal in Belgie

Woensdag ga ik mijn A5 gaan bestellen met een leveringstermijn van augustus/september.
              Deze morgen een kort mailke gekregen dat hij het kan regelen voor levering JULY --LOL--

Comment

• Je kan ook 2 garages tegen mekaar uitspelen om meer korting te krijgen. Mijn korting is zo op 1 week tijd verdubbeld. Mijn verkoper wist me wel te zeggen dat de winstmarges op de A5 lager lagen dan die van eender welke andere Audi dus daarom gaven ze weinig korting op de A5. Zever of niet? Mij maakt het niet uit ik was tevreden met mijn korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                  Je kan ook 2 garages tegen mekaar uitspelen om meer korting te krijgen. Mijn korting is zo op 1 week tijd verdubbeld. Mijn verkoper wist me wel te zeggen dat de winstmarges op de A5 lager lagen dan die van eender welke andere Audi dus daarom gaven ze weinig korting op de A5. Zever of niet? Mij maakt het niet uit ik was tevreden met mijn korting.
                  Ik maak er zelf een spelleke van
                  Ik zit alle dagen in de VERKOOP, nu ben ik eens de vervelende AANKOPER
                  En het lukt mij meer dan behoorlijk...

Comment

Je kan ook 2 garages tegen mekaar uitspelen om meer korting te krijgen. Mijn korting is zo op 1 week tijd verdubbeld. Mijn verkoper wist me wel te zeggen dat de winstmarges op de A5 lager lagen dan die van eender welke andere Audi dus daarom gaven ze weinig korting op de A5. Zever of niet? Mij maakt het niet uit ik was tevreden met mijn korting.
                    Is ook wel zo, duitsland pakt al wat winst en dan nog eens D'Ieteren ook.
                    Vandaar besteld in Duitsland aan - 14,5%, versta niet dat iedereen daar zo huiverachtig tegenover staat ma bon. T'is jullie geld hé

Comment

• Nog 2.7tdi rijders waarvan de motor in het begin wat traag was?? Heb nog maar 1500km dus kan zijn dat hij nog moet loskomen hé maar het viel serieus tegen in de hoge range (WoKe zal dat wel bevestigen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        Nog 2.7tdi rijders waarvan de motor in het begin wat traag was?? Heb nog maar 1500km dus kan zijn dat hij nog moet loskomen hé maar het viel serieus tegen in de hoge range (WoKe zal dat wel bevestigen)
                        Reken maar 7500km voor hij helemaal los komt. Was met mijn 3.0 ook zo...

Comment

Ik maak er zelf een spelleke van
                          Ik zit alle dagen in de VERKOOP, nu ben ik eens de vervelende AANKOPER
                          En het lukt mij meer dan behoorlijk...

Ik heb bij veel dealers geweest en overal dezelfde korting(max 5.5%)
                          Bij de overname van mijn huidige wagen(touareg) zat er veel verschil.
                          De overname lag moeilijk door de lange levertijd van de A5 maart-september.
                          De touareg is ondertussen verkocht,jammer van het gratis v6 pack(voor mij toch).
                          Ik vind het wel raar dat ze nu beginnen smijten met kortingen,terwijl er 2 maanden
                          geleden er geen half % meer af kon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                            Reken maar 7500km voor hij helemaal los komt. Was met mijn 3.0 ook zo...
                            Dacht al zoiets, deze morgen 100km manueel geschakeld zodat hij wat toeren maakt want anders draait die maar 2200rpm

thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                              De touareg is ondertussen verkocht,jammer van het gratis v6 pack(voor mij toch).
                              Ik vind het wel raar dat ze nu beginnen smijten met kortingen,terwijl er 2 maanden
                              5,5 is toch gene vette ze... normaal moet ge der wel ietske meer uit kunnen krijgen he.
                              ik zeg niet dat ge van garage naar garage moet rijden en echt overal den ambetante mens moet gaan uithangen want dan zien ze u ook komen en betaalt ge da achteraf met uw onderhoud wel terug.

Comment

De marges worden bepaald door D'Ieteren. Alles heeft te maken met vraag en aanbod, logisch ook. Als de vraag daalt, zullen de kortingen uiteraard stijgen. Ik vind trouwens de korting niet zo belangrijk op zich, het is meer de packs die doorslaggevend zijn. Reken maar eens uit hoeveel korting je extra moet krijgen om het gratis pack op de 4 cilinders te compenseren. Ik heb 8% gehad op m'n A5, maar dat stelt al bij al "maar" 3.114 Euro voor, op een auto van 64.000 Euro is dat niet spectaculair.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten

V6 pack is enkel interessant als je een 2.0 tdi of tfsi neemt. Voor de andere motoren is dit géén optie.

Dat ze nu beginen te smijten met kortingen zou ik nu ook niet zeggen maar ze hebben honger hoor!! Tis crisis ook bij Audi, ook al zeggen ze van niet.

off-topic:
                                  En eigenlijk die crisis komt mijn strot uit, de media moet het nog meer aankaarten en opblazen op alle nieuwszenders...

Comment

• Veel "echte" S-Lines zijn er hier zeker niet?

Ik vind dat m'n auto nogal hoog staat, volgens WoKe zou die wel nog 1cm zakken maar het blijft dan nogal veel. Nog andere S-Liners met dezelfde ervaring of is er gewoon iets misgelopen met mijn bestelling?

Comment

Veel "echte" S-Lines zijn er hier zeker niet?

Ik vind dat m'n auto nogal hoog staat, volgens WoKe zou die wel nog 1cm zakken maar het blijft dan nogal veel. Nog andere S-Liners met dezelfde ervaring of is er gewoon iets misgelopen met mijn bestelling?
                                      hebt gij de adaptieve vering mssch ?

Comment

Veel "echte" S-Lines zijn er hier zeker niet?

Die van mij is iig nog een beetje gezakt, want in het begin had ik bij het binnenrijden in mijn garage ongeveer 1cm marge voor hij met zijn neus aan de grond zou zitten ... en nu geen marge meer (allez, een halve mm ofzo).
                                        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                          Die van mij is iig nog een beetje gezakt, want in het begin had ik bij het binnenrijden in mijn garage ongeveer 1cm marge voor hij met zijn neus aan de grond zou zitten ... en nu geen marge meer (allez, een halve mm ofzo).
                                          Heb gezien dat je idd niet veel over hebt. Ik zal dan ff afwachten maar ik hoop dat hij snel zakt

@Fred: geen adaptive vering

Comment

Working...
                                          X