Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Veel "echte" S-Lines zijn er hier zeker niet?

Ik vind dat m'n auto nogal hoog staat, volgens WoKe zou die wel nog 1cm zakken maar het blijft dan nogal veel. Nog andere S-Liners met dezelfde ervaring of is er gewoon iets misgelopen met mijn bestelling?

Ik vind ook dat hij redelijk hoog staat,vorige week nog een s line gezien en lag veel lager,wel met originele 18 inch.Ik heb dezelfde Rs6 velgen als jij besteld.

Comment

Is ook wel zo, duitsland pakt al wat winst en dan nog eens D'Ieteren ook.
      Vandaar besteld in Duitsland aan - 14,5%, versta niet dat iedereen daar zo huiverachtig tegenover staat ma bon. T'is jullie geld hé
      hoe heb je het btw-probleem ontweken? export-plaat??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
        hoe heb je het btw-probleem ontweken? export-plaat??
        BTW-probleem? Is een nieuwe wagen dus daar gekocht zonder BTW en dan de BTW betaald aan de douane bij invoer.
        Teruggereden met eigen platen (verzekering was op de hoogte)

Comment

• ah ik dacht dat er op een wagen met minder dan 6000 km en minder dan 6 maand zowel in DL als in BE btw moest betaald worden, vandaar.
          Dus in feite, als je een nieuwe wagen kan kopen in DL zonder btw, 6 maanden op export-platen zet en dan pas importeert betaal je gewoon geen btw??? (of overzie ik iets)

Comment

ah ik dacht dat er op een wagen met minder dan 6000 km en minder dan 6 maand zowel in DL als in BE btw moest betaald worden, vandaar.
            neenee, dat zou nogal een dure grap worden. Ex BTW kopen in duitsland en dan 21% betalen in belgie. Het is omgekeerd van wat je zegt, wagens die meer als 6m & 6K km hebben moeten in belgie geen BTW meer betalen.

Comment

• BTW

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              neenee, dat zou nogal een dure grap worden. Ex BTW kopen in duitsland en dan 21% betalen in belgie. Het is omgekeerd van wat je zegt, wagens die meer als 6m & 6K km hebben moeten in belgie geen BTW meer betalen.

Lees ik dit goed? Als je in DL een tweedehands A5 koopt ouder dan 6m of meer dan 6K op de teller dat je dan geen BTW moet betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                Lees ik dit goed? Als je in DL een tweedehands A5 koopt ouder dan 6m of meer dan 6K op de teller dat je dan geen BTW moet betalen?
                agrrr, neen dan betaal je ze in duitsland hé (als particulier)

Comment

agrrr, neen dan betaal je ze in duitsland hé (als particulier)
                  BTW betaal je altijd op alles en overal...
                  ... je kunt er wel voor zorgen dat je dit terug krijgt (of toch een deel )

Comment

Dus in feite, als je een nieuwe wagen kan kopen in DL zonder btw, 6 maanden op export-platen zet en dan pas importeert betaal je gewoon geen btw??? (of overzie ik iets)
                    heb het antwoord al zelf gevonden: is niet mogelijk aangezien je bij de douane het originele inschrijvingsbewijs moet tonen. Verdorie

Comment

Veel "echte" S-Lines zijn er hier zeker niet?

Ik vind dat m'n auto nogal hoog staat, volgens WoKe zou die wel nog 1cm zakken maar het blijft dan nogal veel. Nog andere S-Liners met dezelfde ervaring of is er gewoon iets misgelopen met mijn bestelling?
                      Die zakt idd nog iets, maar ik vind dat mijn S-line nog steeds te hoog staat.

Binnenkort komt daar verandering in, nl. een schroefkit van KW (+/- 1400 euro), maar dan staat hij ook perfect. En dan kun je zelf de hoogte bepalen

Grtz.
                      Nick
                      Last edited by ; 18/05/2009, 20:37.

Comment

• foto van 3.0 TDI met S-line + demperregeling + originele 18 inch.
                        staat inderdaad te hoog en zeker de achterwielen staan te ver in de kas om echt mooi te zijn!
                        zou graag verlagen maar vrees dat het comfort dan een gans stuk minder zal zijn. voor de rest is die demperregeling wel een geslaagde optie!
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                          nope enkel voor Duitsland, Portugal en Griekenland... (info via een correct kanaal)
                          Denk dan toch dat jou kanaal niet waterdicht is, want de 1.8 Tfsi is nl. al te bestellen in Nederland.
                          Waarschijnlijk volgt België vlug

• B-label voor versie met zesbak én automatische transmissie • Start / Stop systeem inclusief bestuurders informatie display • Complete uitrusting, ook leverbaar als Pro Line-uitvoering • Prijzen vanaf € 39.900,- Audi breidt het leveringsgamma van de Audi A5 uit met de Audi A5 Coupé 1.8 TFSI (118 kW/160 pk).…

Grtz.
                          Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Denk dan toch dat jou kanaal niet waterdicht is, want de 1.8 Tfsi is nl. al te bestellen in Nederland.
                            Waarschijnlijk volgt België vlug

• B-label voor versie met zesbak én automatische transmissie • Start / Stop systeem inclusief bestuurders informatie display • Complete uitrusting, ook leverbaar als Pro Line-uitvoering • Prijzen vanaf € 39.900,- Audi breidt het leveringsgamma van de Audi A5 uit met de Audi A5 Coupé 1.8 TFSI (118 kW/160 pk).…

Grtz.
                            Nick
                            Bizar, dat was informatie dat hij gekregen heeft van Dieteren...

Comment

Bizar, dat was informatie dat hij gekregen heeft van Dieteren...
                              Je moet es nr Lagrou gaan in Diksmuide, daar staat een zwarte 2.0 Tfsi S-line in de toonzaal.
                              Met panoramisch-dak, 20' velgen, zwart leder int., gps enz.

Grtz.
                              Nick

Comment

Je moet es nr Lagrou gaan in Diksmuide, daar staat een zwarte 2.0 Tfsi S-line in de toonzaal.
                                Met panoramisch-dak, 20' velgen, zwart leder int., gps enz.

Grtz.
                                Nick
                                thx voor de tip... maar ik ga woensdag mijn beestje gaan bestellen bij mijn favoriete dealer. En qua prijs mag ik niet klagen en qua levering, in JULY heb ik hem al

Comment

thx voor de tip... maar ik ga woensdag mijn beestje gaan bestellen bij mijn favoriete dealer. En qua prijs mag ik niet klagen en qua levering, in JULY heb ik hem al
                                  Idd, juli al

Maar ik dacht misschien wilt vrouwtje nog es een A5 IRL zien met ongeveer dezelfde configuratie als jou

Comment

Idd, juli al

Maar ik dacht misschien wilt vrouwtje nog es een A5 IRL zien met ongeveer dezelfde configuratie als jou
                                    Dat is natuurlijk wel een goed idee om het wachten te verzachten
                                    Enig idee of het een S-line is?

Comment

Dat is natuurlijk wel een goed idee om het wachten te verzachten
                                      Enig idee of het een S-line is?
                                      Ja, is een S-line

Comment

Ja, is een S-line
                                        Net eens gezocht op internet maar niets gevonden rond deze auto bij Lagrou...

Enige referentie? Fotoke?

Comment

Die zakt idd nog iets, maar ik vind dat mijn S-line nog steeds te hoog staat.

Binnenkort komt daar verandering in, nl. een schroefkit van KW (+/- 1400 euro), maar dan staat hij ook perfect. En dan kun je zelf de hoogte bepalen

Grtz.
                                          Nick
                                          Staat idd nog wat hoog. Maar jij hebt zeker geen spacers??
                                          WoKe wel en trekt er al meer op.

Comment

Working...
                                          X