Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIs ook wel zo, duitsland pakt al wat winst en dan nog eens D'Ieteren ook.
Vandaar besteld in Duitsland aan - 14,5%, versta niet dat iedereen daar zo huiverachtig tegenover staat ma bon. T'is jullie geld hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenhoe heb je het btw-probleem ontweken? export-plaat??
Teruggereden met eigen platen (verzekering was op de hoogte)
Comment
-
ah ik dacht dat er op een wagen met minder dan 6000 km en minder dan 6 maand zowel in DL als in BE btw moest betaald worden, vandaar.
Dus in feite, als je een nieuwe wagen kan kopen in DL zonder btw, 6 maanden op export-platen zet en dan pas importeert betaal je gewoon geen btw??? (of overzie ik iets)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenah ik dacht dat er op een wagen met minder dan 6000 km en minder dan 6 maand zowel in DL als in BE btw moest betaald worden, vandaar.
Comment
-
BTW
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenneenee, dat zou nogal een dure grap worden. Ex BTW kopen in duitsland en dan 21% betalen in belgie. Het is omgekeerd van wat je zegt, wagens die meer als 6m & 6K km hebben moeten in belgie geen BTW meer betalen.
Lees ik dit goed? Als je in DL een tweedehands A5 koopt ouder dan 6m of meer dan 6K op de teller dat je dan geen BTW moet betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenLees ik dit goed? Als je in DL een tweedehands A5 koopt ouder dan 6m of meer dan 6K op de teller dat je dan geen BTW moet betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenagrrr, neen dan betaal je ze in duitsland hé (als particulier)
... je kunt er wel voor zorgen dat je dit terug krijgt (of toch een deel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenDus in feite, als je een nieuwe wagen kan kopen in DL zonder btw, 6 maanden op export-platen zet en dan pas importeert betaal je gewoon geen btw??? (of overzie ik iets)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenVeel "echte" S-Lines zijn er hier zeker niet?
Ik vind dat m'n auto nogal hoog staat, volgens WoKe zou die wel nog 1cm zakken maar het blijft dan nogal veel. Nog andere S-Liners met dezelfde ervaring of is er gewoon iets misgelopen met mijn bestelling?
Binnenkort komt daar verandering in, nl. een schroefkit van KW (+/- 1400 euro), maar dan staat hij ook perfect. En dan kun je zelf de hoogte bepalen
Grtz.
Nick
Comment
-
foto van 3.0 TDI met S-line + demperregeling + originele 18 inch.
staat inderdaad te hoog en zeker de achterwielen staan te ver in de kas om echt mooi te zijn!
zou graag verlagen maar vrees dat het comfort dan een gans stuk minder zal zijn. voor de rest is die demperregeling wel een geslaagde optie!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtennope enkel voor Duitsland, Portugal en Griekenland... (info via een correct kanaal)
Waarschijnlijk volgt België vlug
• B-label voor versie met zesbak én automatische transmissie • Start / Stop systeem inclusief bestuurders informatie display • Complete uitrusting, ook leverbaar als Pro Line-uitvoering • Prijzen vanaf € 39.900,- Audi breidt het leveringsgamma van de Audi A5 uit met de Audi A5 Coupé 1.8 TFSI (118 kW/160 pk).…
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDenk dan toch dat jou kanaal niet waterdicht is, want de 1.8 Tfsi is nl. al te bestellen in Nederland.
Waarschijnlijk volgt België vlug
• B-label voor versie met zesbak én automatische transmissie • Start / Stop systeem inclusief bestuurders informatie display • Complete uitrusting, ook leverbaar als Pro Line-uitvoering • Prijzen vanaf € 39.900,- Audi breidt het leveringsgamma van de Audi A5 uit met de Audi A5 Coupé 1.8 TFSI (118 kW/160 pk).…
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenBizar, dat was informatie dat hij gekregen heeft van Dieteren...
Met panoramisch-dak, 20' velgen, zwart leder int., gps enz.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenJe moet es nr Lagrou gaan in Diksmuide, daar staat een zwarte 2.0 Tfsi S-line in de toonzaal.
Met panoramisch-dak, 20' velgen, zwart leder int., gps enz.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenthx voor de tip... maar ik ga woensdag mijn beestje gaan bestellen bij mijn favoriete dealer. En qua prijs mag ik niet klagen en qua levering, in JULY heb ik hem al
Maar ik dacht misschien wilt vrouwtje nog es een A5 IRL zien met ongeveer dezelfde configuratie als jou
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIdd, juli al
Maar ik dacht misschien wilt vrouwtje nog es een A5 IRL zien met ongeveer dezelfde configuratie als jou
Enig idee of het een S-line is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDat is natuurlijk wel een goed idee om het wachten te verzachten
Enig idee of het een S-line is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenJa, is een S-line
Enige referentie? Fotoke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDie zakt idd nog iets, maar ik vind dat mijn S-line nog steeds te hoog staat.
Binnenkort komt daar verandering in, nl. een schroefkit van KW (+/- 1400 euro), maar dan staat hij ook perfect. En dan kun je zelf de hoogte bepalen
Grtz.
Nick
WoKe wel en trekt er al meer op.
Comment
Comment