Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Check youtube met "MILTEK + audi a5" als zoekterm

Ok mercie, had ik eigenlijk zelf ook wel op kunnen komen
    Wel serieus verschil met de orginele sound!
    Maar met dit kwam je niet door de keuring zeker?
    Of heb ik gans fout gelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Disaster Bekijk Berichten
      Ok mercie, had ik eigenlijk zelf ook wel op kunnen komen
      Wel serieus verschil met de orginele sound!
      dat laat ik over aan de miltek freaks hier...
      Er zijn er genoeg met veel ervaring.

Ook een vraag van mezelf: lukt zo'n Miltek ook op een 2.0 tfsi?

Comment

voor een A5 of A3?

A3 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichten
          A3 SB
          A3 stond in het systeem van Dieteren op september, kan dat? (Hopelijk vergis ik mij)
          Natuurlijk A3 wordt in Brux gemaakt, en daar (gelukkig) hebben ze "éél véél werk"

A5, waar worden die gemaakt? In Gyor Hongarije, niet?

Comment

A3 stond in het systeem van Dieteren op september, kan dat? (Hopelijk vergis ik mij)
            Natuurlijk A3 wordt in Brux gemaakt, en daar (gelukkig) hebben ze "éél véél werk"

A3 wordt ook in Duitsland gemaakt ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              A3 wordt ook in Duitsland gemaakt ze
              ah ik dacht dat dit Audi Brussels was only...

Als je eventjes nadenkt...natuurlijk, alle A3 wereldwijd kunnen daar niet gemaakt worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Disaster Bekijk Berichten
                Zal idd niet lukken... (hopen dat ze een oogje dichtknijpen. )

Comment

ah ik dacht dat dit Audi Brussels was only...

Als je eventjes nadenkt...natuurlijk, alle A3 wereldwijd kunnen daar niet gemaakt worden
                  De "speciallekes" worden sowieso altijd in Ingolstadt gemaakt. S line exterieur, E line, panoramisch dak, .. Andere A3's ook natuurlijk, maar als je één van die opties neemt komt de A3 sowieso uit Duitsland.

Comment

kheb mijne besteld 6 feb en hij staat op produktieweek 25
                    Last edited by ; 22/05/2009, 13:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichten
                      kheb mijne besteld 6 feb en hij staat op produktieweek 25
                      19 weken wachten (is bijna 5mnd)

Pffff...

Comment

19 weken wachten (is bijna 5mnd)

Pffff...
                        Das voor z'n A3, ze zijn onze topic aan het hijacken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          Das voor z'n A3, ze zijn onze topic aan het hijacken
                          inderdaad, on topic.

Ik heb de parkeersensoren besteld vooraan, achteraan met camera.

dus:

en

iemand hiermee ervaring??

Comment

inderdaad, on topic.

Ik heb de parkeersensoren besteld vooraan, achteraan met camera.

dus:

en

iemand hiermee ervaring??
                            Al zien werken op een Q7 maar op een A5 is dat wat overbodig hé. Tenzij ereen vrouw mee zal rijden

Alhoewel, die met de Q7 is er in geslaagd om ook ergens tegen te rijden hoor. Ze had ff de camera & de geluidssignalen genegeerd Ja t'was een vrouw en ze was niet aan haar proefstuk toe!

Comment

Al zien werken op een Q7 maar op een A5 is dat wat overbodig hé. Tenzij ereen vrouw mee zal rijden

Alhoewel, die met de Q7 is er in geslaagd om ook ergens tegen te rijden hoor. Ze had ff de camera & de geluidssignalen genegeerd Ja t'was een vrouw en ze was niet aan haar proefstuk toe!
                              LOL, tis ook mijn vrouw die er 90% mee gaat rijden
                              Gevolg:
                              mijn vrouw =
                              Mezelf tijdens de week = & en mezelf tijdens het weekend =

Comment

LOL, tis ook mijn vrouw die er 90% mee gaat rijden
                                Gevolg:
                                mijn vrouw =
                                Mezelf tijdens de week = & en mezelf tijdens het weekend =
                                Ik zou hem dan niet chippen in uw plaats, een goeie omnium kan ook helpen
                                En 20" velgen aan een vrouw geven? Da gaat niet goed aflopen...

Comment

Ik zou hem dan niet chippen in uw plaats, een goeie omnium kan ook helpen
                                  En 20" velgen aan een vrouw geven? Da gaat niet goed aflopen...
                                  Chippen zijn we nog aan het overwegen, hij heeft al 180pk en dit om door het stad te crossen (thuis => school => werk => schoonthuis => thuis)
                                  met een maximum van 10.000km/jaar.

Full Omnium is een evidentie voor dergelijke auto's, althans mijn gedacht.
                                  Als de auto al meer dan 50k is, gaat het niet meer komen op die 2K voor verzekering.

Mijn vrouw is nochtans zeer voorzichtig (rijdt nu ook met Renault Megane CoupéCabriolet 1.9tdi & 17 duims) en na 5 jaar is die nog in prachtige staat.

Na 1 week "autozone" was hij dan ook verkocht

@ Dragon: thx voor je tips maar je spreek misschien uit ervaring?

Comment

• Hallo, ik ben dus maandag naar de dealer geweest en daar kreeg ik 5% korting op papier en 6% mondeling. Dat wou hij niet zwart op wit zetten maar wou hij wel invullen als ik kwam tekenen. Levertermijn was eind oktober. Volgende week valt de beslissing. Blijven rijden met de TT of een nieuwe a5... Ik heb een beetje schrik voor de TT te verkopen omdat blijkbaar de 2dehandsmarkt niet goed draait. Nog eens goed nadenken dus ...

Comment

@ Dragon: thx voor je tips maar je spreek misschien uit ervaring?
                                      Mijn auto is heilig (lees alleen ik rijdt er mee) dus nog geen slechte ervaringen gehad maar vrienden van mij hebben al anders gevaren met hun vrouwtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                                        Hallo, ik ben dus maandag naar de dealer geweest en daar kreeg ik 5% korting op papier en 6% mondeling. Dat wou hij niet zwart op wit zetten maar wou hij wel invullen als ik kwam tekenen. Levertermijn was eind oktober. Volgende week valt de beslissing. Blijven rijden met de TT of een nieuwe a5... Ik heb een beetje schrik voor de TT te verkopen omdat blijkbaar de 2dehandsmarkt niet goed draait. Nog eens goed nadenken dus ...
                                        Leveringstermijn is oktober???? bij mij July en ik heb hem woensdag besteld

Globale kortingen zijn 4-5%, max 6%, tenzij...

Anders eens toetsen hoeveel je TT nog waard is dmv hem eens op autozone te plaatsen en zien hoeveel aanvragen je binnenkrijgt.
                                        Ik heb dit ook gedaan met de auto van mijn vrouw.
                                        Waarde was 3.000 Euro minder wat ik vroeg, en weg was hij.
                                        Hij was full full option en 35.000km maar wel bijna 5 jaar maar in zeer goede staat.
                                        Dus prijs is afhankelijk van veel faktoren, niet alléén van de markt situatie...

Comment

Mijn auto is heilig (lees alleen ik rijdt er mee) dus nog geen slechte ervaringen gehad maar vrienden van mij hebben al anders gevaren met hun vrouwtje
                                          Haha. Mijn vriendin mocht eens rijden met de gloednieuwe 3-serie van een collega van me. We hebben echt doodsangsten beleefd, zo spectaculair was het ritje nochtans niet, maar toen ze rakelings langs een borduur reed, moesten we toch effe onze ogen sluiten voor wat er kon gebeuren. Sindsdien, geef ik m'n sleutels niet zomaar af. Ze is de buitenafmetingen van een kleine Mini gewoon, na een ritje zou uwe auto dus heel wat smaller kunnen zijn.

Comment

Working...
                                          X