Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Achteruit afgespeeld waarschijnlijk?

Comment

• Iemand ergens informatie rond het elektrisch zonnescherm voor de achteruit?

filmke, beschrijving...?

thx

Comment

• Iemand een idee welke band er standaard op de velgen zullen zitten af-fabriek:

7 dubbele spaaks 20inch velgen 265/30 R20

Welk merk is hier de betere in? Michelin, Vredestein, Pirelli, andere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Tenzij ik gehallucineerd heb klopt deze tijd hoor !
          kwas er namelijk zelf bij !

aan zo'n zaken kun je het kaf van de koren scheiden wat betreft dealers

die wat tegen mij zeggen dat het niet gaat zal ik NOOIT een auto kopen

in onze eigen zaak moeten wij ook steeds op de hoogte blijven van alles, wij stellen hogen eisen aan onszelf dus
          doe ik dit ook bij anderen ;-)
          Maar bumper eraf gegaan bij jou? Of gewacht in de koffiehoek?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            plaatsing 40 min. factuur 30€

Comment

Iemand een idee welke band er standaard op de velgen zullen zitten af-fabriek:

7 dubbele spaaks 20inch velgen 265/30 R20

Welk merk is hier de betere in? Michelin, Vredestein, Pirelli, andere?
              k heb nu 17.000km met de 20" michelins en ben zeer tevreden over heel de lijn. Grip, gevoel, geluid en slijtage.

Ook op onze 997 liggen er michelins , maar 19"-ers, die zijn ook top!
              +/- 50k vooraan en 25K achteraan, 2 circuituitstappen per set inbegrepen

Vroeger op de vorige generaties was ik na 12K met een setje weg tot op de draad...

Comment

• mannen iemand een goeie tip voor die vettige vliegskes te verwijderen van de carosserie?? Ik krijg die vlekken niet weg ! Dat zie je echt fel op een zwarte

Peacee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                  mannen iemand een goeie tip voor die vettige vliegskes te verwijderen van de carosserie?? Ik krijg die vlekken niet weg ! Dat zie je echt fel op een zwarte

Peacee

Ga eens in het detailing subforum kijken

Een goeie waxlaag op de auto helpt al veel.
                  En een vod met warm water erop leggen en laten inweken om de boel te lossen.

Comment

Ik wou dat zelf zien dus geen koffiehoek !
                    Bumper werd idd eraf gehaald, maar blijkbaar ging dit als een fluitje
                    van een cent ;-)
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ga eens in het detailing subforum kijken

Een goeie waxlaag op de auto helpt al veel.
                      En een vod met warm water erop leggen en laten inweken om de boel te lossen.
                      Yep zo doe ik dat ook met de helm en het motopak!

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Ik wou dat zelf zien dus geen koffiehoek !
                      Bumper werd idd eraf gehaald, maar blijkbaar ging dit als een fluitje
                      van een cent ;-)
                      Idd maar paar vijzen maar als je dat niet gewoon bent
                      Voor hun 40min, voor mij 2u :p

Comment

Yep zo doe ik dat ook met de helm en het motopak!
                        Wat?
                        Natmaken en op uw auto leggen om de vliegen los te weken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                          k heb nu 17.000km met de 20" michelins en ben zeer tevreden over heel de lijn. Grip, gevoel, geluid en slijtage.

Ook op onze 997 liggen er michelins , maar 19"-ers, die zijn ook top!
                          +/- 50k vooraan en 25K achteraan, 2 circuituitstappen per set inbegrepen

Vroeger op de vorige generaties was ik na 12K met een setje weg tot op de draad...

thx voor je feedback.
                          Enig mogelijkheid om het typenummer eens mee te geven van die Michelins?
                          Zijn die Runflats?
                          Wat kost dit per band? Via internet krijg ik een idee van de +- 380€/band...

Wat wordt er standaard geleverd op die 20inch bij levering? Enig idee?

Comment

thx voor je feedback.
                            Enig mogelijkheid om het typenummer eens mee te geven van die Michelins?
                            Zijn die Runflats?
                            Wat kost dit per band? Via internet krijg ik een idee van de +- 380€/band...

Wat wordt er standaard geleverd op die 20inch bij levering? Enig idee?
                            Jij vraagt zaken die zelfs Audi niet weet, t'is nogal een willekeur
                            Dus ff wachten en verschieten als je hem gaat halen
                            ikke Pirelli P-Zero (rosso) gekregen op m"n 19" velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Wat?
                              Natmaken en op uw auto leggen om de vliegen los te weken?
                              Ja, alleen blijft die helm niet liggen op m'n voorbumper

Comment

• Wat ik eigenlijk raar vind is dat modeljaar 2009 vanaf KW45 2008 was en als je nu besteld al een modeljaar 2010 gaat krijgen ....
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  Wat ik eigenlijk raar vind is dat modeljaar 2009 vanaf KW45 2008 was en als je nu besteld al een modeljaar 2010 gaat krijgen ....
                                  Misschien om dat de cabriolet gelanceerd is?
                                  Alle A5s na PDW 22, is model 2010...

Comment

• ZIPTuning

Ik ben zeer tevreden over de resultaten van ZIPTuning!
                                    De 215 pk geven de auto echt veel meer plezier om in te rijden!

De 35 pk extra voor 499 euro is elke euro waard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                                      Ik ben zeer tevreden over de resultaten van ZIPTuning!
                                      De 215 pk geven de auto echt veel meer plezier om in te rijden!

De 35 pk extra voor 499 euro is elke euro waard!
                                      Ik heb mijn 2.0tfsi ook binnen 8/10 weken en zal hem hoogstwaarschijnlijk ook laten tunen naar wat hogere pk's. (Heinz = 240pk)

Is het vooral de trekkracht die beter is of waar ligt vooral het verschil?
                                      Wat met het doorslippen van de voorste banden?
                                      Wat met je verbruik?

Comment

Ik heb mijn 2.0tfsi ook binnen 8/10 weken en zal hem hoogstwaarschijnlijk ook laten tunen naar wat hogere pk's. (Heinz = 240pk)

Is het vooral de trekkracht die beter is of waar ligt vooral het verschil?
                                        Wat met het doorslippen van de voorste banden?
                                        Wat met je verbruik?
                                        Aangezien ik hem lease, vind ik 215 wel voldoende, wil niet te veel risico lopen op problemen.

Ja, het is vooral de trekkracht, je krijgt gewoon een grotere duw in je rug!
                                        Je merkt wel dat ie wat meer moeite heeft met het vermogen op de voorste wielen op de weg te krijgen idd. Heeft de 211 pk dat standaard dan ook niet? Die is er ook met alleen voorwiel aandrijving.

Verbruik let ik niet op, heb gewoon een tankpas van mijn werkgever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                                          Aangezien ik hem lease, vind ik 215 wel voldoende, wil niet te veel risico lopen op problemen.

Ja, het is vooral de trekkracht, je krijgt gewoon een grotere duw in je rug!
                                          Je merkt wel dat ie wat meer moeite heeft met het vermogen op de voorste wielen op de weg te krijgen idd. Heeft de 211 pk dat standaard dan ook niet? Die is er ook met alleen voorwiel aandrijving.

Verbruik let ik niet op, heb gewoon een tankpas van mijn werkgever
                                          wel toffe werkgever da gij ne naft hebt moge kopen
                                          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                                          X