Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
    wel toffe werkgever da gij ne naft hebt moge kopen
    In nederland is dit soms beter dan een diesel. (fiskaal gezien)
    In Belgie is bij leasing altijd een diesel de brandstof bij voorkeur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Iemand een idee welke band er standaard op de velgen zullen zitten af-fabriek:

7 dubbele spaaks 20inch velgen 265/30 R20

Welk merk is hier de betere in? Michelin, Vredestein, Pirelli, andere?
      Ik heb er dunlop sportmax gt onder zitten. Ben er tot nu toe wel tevreden over.

Comment

• Ben net terug van een klein weekje Oostenrijk (Wörthersee 2009) en heb dus veel (snelle) km's achter de rug.

Gisteren, bij terugkeer, een 1300km gedaan, dwars door Duitsland dus. En overal waar het kon & toegelaten was, boven de 200km/u gereden. Bij aankomst had ik een gemiddeld verbruik van 8,0l. Wat ik heel positief vind voor een 2.0Tfsi.

Mn top was 241km/u op de teller en hij had zeker nog iets verder kunnen gaan. En dat met slechts 180pk. Ik moet wel zeggen sedert dat ik terug ben, staat mn A5 veel vinniger. Het heeft hem duidelijk deugd gedaan die 'Deutsche Autobahn'

Grtz.
        Nick
        Last edited by ; 24/05/2009, 15:48.

Comment

• Dergelijke auto's zijn ook niet ontworpen om rond de kerktoren te rijden hé
          Hoe meer ik de A5 zie hoe meer bewondering ik ervoor heb
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
            Ik heb er dunlop sportmax gt onder zitten. Ben er tot nu toe wel tevreden over.
            Wat is de gemiddelde prijs voor zo'n band?
            Via internet zie ik prijzen rond de 350€/stuk... klopt dat?

Comment

In nederland is dit soms beter dan een diesel. (fiskaal gezien)
              In Belgie is bij leasing altijd een diesel de brandstof bij voorkeur...
              In Nederland bij de meeste werkgevers ook.
              Bij mijn vorige werkgever moest je aannemelijk kunnen maken dat je minder dan 30.000 km / jaar ging rijden.
              Maar bij mijn huidige werkgever is dat minder dan 40.000 km / jaar, en dat kon ik aannemelijk maken

Toen ik bestelde was de 2.0 170 pk TDI er nog niet, dus zat ik aan de 2.7 TDI vast, en die was voor mij niet betaalbaar geweest.

Ik ben dus een gelukkig mens met de 215 pk TFSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                In Nederland bij de meeste werkgevers ook.
                Bij mijn vorige werkgever moest je aannemelijk kunnen maken dat je minder dan 30.000 km / jaar ging rijden.
                Maar bij mijn huidige werkgever is dat minder dan 40.000 km / jaar, en dat kon ik aannemelijk maken

Toen ik bestelde was de 2.0 170 pk TDI er nog niet, dus zat ik aan de 2.7 TDI vast, en die was voor mij niet betaalbaar geweest.

Ik ben dus een gelukkig mens met de 215 pk TFSI
                Dat kan ik best geloven dat je tevreden bent
                Audi A5 zit niet in het leasing pakket bij ons. Enkel (bij categorie Audi) heb je A4 sedan/avant en A6 sedan/avant...

Comment

Wat is de gemiddelde prijs voor zo'n band?
                  Via internet zie ik prijzen rond de 350€/stuk... klopt dat?
                  sorry dat ik het zeg maar... waarom zit je zo te zoeken achter de prijs van de banden? je kiest nu eenmaal voor 20" dus zal je ook de prijs betalen voor een 20". past dit niet in het budget in de toekomst, kijk dan uit naar een kleinere velg/ band

het is geen persoonlijk aanval hoor

Comment

• Ik weet ook wel dat banden op een 20" velgen géén 50Euro kosten...
                    Ik wil gewoon zoveel mogelijk informatie inwinnen van personen die momenteel rijden met een 20inch velg, welke banden en wat dit kost...
                    Dat is toch een normale vraag, kzie niet in waarom dit niet relevant is bij mijn vraagstelling, anders hebben forums (ongeacht de discussie) géén nut meer

Voor mij is prijs/kwaliteit belangrijk en als dit 500€/band is -so be it- !
                    Ik ben graag een geïnformeerd man zodoende ik kan meespreken bij aankoop...

Comment

Ik weet ook wel dat banden op een 20" velgen géén 50Euro kosten...
                      Ik wil gewoon zoveel mogelijk informatie inwinnen van personen die momenteel rijden met een 20inch velg, welke banden en wat dit kost...
                      Dat is toch een normale vraag, kzie niet in waarom dit niet relevant is bij mijn vraagstelling, anders hebben forums (ongeacht de discussie) géén nut meer

Voor mij is prijs/kwaliteit belangrijk en als dit 500€/band is -so be it- !
                      T'gaat erom dat je zaken vraagt waar niemand kan op antwoorden
                      Je banden gaan wel ff meegaan hoor dus eens je je auto hebt weet je welke banden je hebt en dan kan je beginnen uitkijken naar je volgende set als je er niet tevreden van bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        T'gaat erom dat je zaken vraagt waar niemand kan op antwoorden
                        Je banden gaan wel ff meegaan hoor dus eens je je auto hebt weet je welke banden je hebt en dan kan je beginnen uitkijken naar je volgende set als je er niet tevreden van bent
                        Wel bizar dat er "niemand" kan antwoorden...
                        Er zijn hier toch verschillende forumleden die met 20duims rond rijden?

Dat is juist mijn probleem, ik ken géén fluit van banden. Daarom dat ik mij zoveel mogelijk informeer .

Comment

Dat is juist mijn probleem, ik ken géén fluit van banden. Daarom dat ik mij zoveel mogelijk informeer .

het feit is: als je véél km maakt kies je niet voor 20"
                          ik maak er 35k per jaar dus 20" is "no go" voor mij

edit: op 20" hoort een Michelin en géén toyo of andere goedkope brol
                          Sintruin till I die

Comment

AUDI A5 2.0tfsi model 2010
                            Levering July 2009
                            je hebt toch al besteld (zie uw signature) ???
                            Sintruin till I die

Comment

Ga eens langs bij de bandencentrale
                              Die kunnen u direct een idee geven van maten en prijzen.
                              En vooral ... die monteren uw banden ook, want die internet prijzen zijn zonder montage en balanceren. Een steak kost ook minder bij de slager dan op restaurant he
                              So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                Ga eens langs bij de bandencentrale
                                Die kunnen u direct een idee geven van maten en prijzen.
                                En vooral ... die monteren uw banden ook, want die internet prijzen zijn zonder montage en balanceren. Een steak kost ook minder bij de slager dan op restaurant he
                                Ongeveer 3 keer minder ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  het feit is: als je véél km maakt kies je niet voor 20"
                                  ik maak er 35k per jaar dus 20" is "no go" voor mij

edit: op 20" hoort een Michelin en géén toyo of andere goedkope brol
                                  Mijn vrouw doet max 10.000km / jaar.
                                  Ik dacht aan Michelin omdat dit een topmerk is maar misschien voor 20" zijn er prijs/technisch betere merken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    je hebt toch al besteld (zie uw signature) ???
                                    Ja inderdaad , daarom de vraag van:

- wat er standaard geleverd wordt bij 20inches vanuit Audi
                                    - welk merk het de beste prijs/technische band lever voor 20inch

Zodoende ik binnen 6mnd/ 1 jaar dan direkt de juiste keuze maak...

Comment

- wat er standaard geleverd wordt bij 20inches vanuit Audi
                                      - welk merk het de beste prijs/technische band lever voor 20inch

op de 1 vraag heb je toch al een antwoord gehad

niemand weet welke er standaard geleverd wordt omdat er verschillende banden opgelegd worden. de ene heeft een pirelli de andere een dunlop. je kan dan toch niet verwachten dat wij je gaan zeggen welk merk je hebt

vraag 2 hangt van persoon tot persoon af. de ene heeft een blinde voorkeur voor dunlop, de andere voor michelin. die keuze zal jij dan moeten maken. In 20" kan je ook eens kijken bij de hankook S1. zeer stille band, veel grip ... tuners gelijk MTM kiezen voor dit merk als ze in de grote maten gaan.

Comment

en als je vrouw er maar 10.000doet, zijn dat toch pas zorgen voor binnen 2,5jaar of 3jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                          op de 1 vraag heb je toch al een antwoord gehad

niemand weet welke er standaard geleverd wordt omdat er verschillende banden opgelegd worden. de ene heeft een pirelli de andere een dunlop. je kan dan toch niet verwachten dat wij je gaan zeggen welk merk je hebt

vraag 2 hangt van persoon tot persoon af. de ene heeft een blinde voorkeur voor dunlop, de andere voor michelin. die keuze zal jij dan moeten maken. In 20" kan je ook eens kijken bij de hankook S1. zeer stille band, veel grip ... tuners gelijk MTM kiezen voor dit merk als ze in de grote maten gaan.
                                          Inderdaad, alvast bedankt voor de feedback

On verra...

Comment

Working...
                                          X