Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
    en als je vrouw er maar 10.000doet, zijn dat toch pas zorgen voor binnen 2,5jaar of 3jaar
    Dat kan géén kwaad dat je 3 jaar met dezelfde banden doet?
    Sterft dat niet af ?

(je ziet dat ik totaal géén kennis heb van banden, sorry)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Dat kan géén kwaad dat je 3 jaar met dezelfde banden doet?
      Sterft dat niet af ?

(je ziet dat ik totaal géén kennis heb van banden, sorry)
      Banden sterven niet af, toch niet de eerste drie jaar... Hoe langer je ze laat liggen, hoe slechter natuurlijk. Als particulier komt dit normaal niet voor.
      Als je bij een bandencentrale gaat, kijken de meeste mensen op merk en prijs... Weinige zullen naar hun productieweek kijken om de ouderdom van hun banden te checken.

Ikzelf heb dadelijk men banden laten afhalen en er 4 yokohama's laten onderzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk Berichten
        Ikzelf heb dadelijk men banden laten afhalen en er 4 yokohama's laten onderzetten.

@ dragonfly: dit kan je ook doen. onmiddelijk na levering naar de bancdencentrale gaan om ze te laten wisselen. een beetje een professionele bandenboer neemt deze eventueel over en kan je mits een opleg andere kopen (merk dat je liever had)

nu weet ik eigenlijk niet of ze zomaar een 20" gaan overnemen

Comment

Wel bizar dat er "niemand" kan antwoorden...
          Er zijn hier toch verschillende forumleden die met 20duims rond rijden?

Dat is juist mijn probleem, ik ken géén fluit van banden. Daarom dat ik mij zoveel mogelijk informeer .

hallo redbull ,

ik had 20" op mijn E90
          achteraan 285/25/20 Pirelli PZero Nero , een zeer goede band die aan de weg plakte maar die verdomd rap verslijt
          prijs was 350€ per band bij Deboosere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten

Een steak kost ook minder bij de slager dan op restaurant he
            die restauranthouders vragen veel teveel geld voor hun steaks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              hallo redbull ,

ik had 20" op mijn E90
              achteraan 285/25/20 Pirelli PZero Nero , een zeer goede band die aan de weg plakte maar die verdomd rap verslijt
              prijs was 350€ per band bij Deboosere
              Thanks maatje, was eigenlijk niet zo moeilijk als je het weet...

Comment

die restauranthouders vragen veel teveel geld voor hun steaks
                Ze zouden beter allemaal bij traiteur "Toerke" gaan!

Comment

Ze zouden beter allemaal bij traiteur "Toerke" gaan!

dan kan ik mij ook een A5 aanschaffen

Comment

dan kan ik mij ook een A5 aanschaffen
                    Ge moet niet klappen é, er staat een bom van een BMW 5 serie voor uw deur.
                    (Nochtans ben ik een grote sponsor van jou hoor!

Comment

Ge moet niet klappen é, er staat een bom van een BMW 5 serie voor uw deur.
                      (Nochtans ben ik een grote sponsor van jou hoor!

ik klaag niet hoor , de A5 zie ik doodgraag maar zou ik niet willen als dagelijkse wagen met mijn 2 opgroeiende kids ( Coupe )
                      sponseren mag altijd

Comment

ik klaag niet hoor , de A5 zie ik doodgraag maar zou ik niet willen als dagelijkse wagen met mijn 2 opgroeiende kids ( Coupe )
                        sponseren mag altijd
                        Wij (lees: mijn madam) zijn het al gewoon om met een coupé een klein zwijntje rond te voeren... dus tga géén verschil uitmaken voor ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                          @ dragonfly: dit kan je ook doen. onmiddelijk na levering naar de bancdencentrale gaan om ze te laten wisselen. een beetje een professionele bandenboer neemt deze eventueel over en kan je mits een opleg andere kopen (merk dat je liever had)

nu weet ik eigenlijk niet of ze zomaar een 20" gaan overnemen
                          Ik ben er wel content van hoor. Ze gaan niet lang meegaan maar ze plakken wel ferm! Heb geen last van doorslippende wielen, en zelfs in de regen al goed opgetrokken.

Maar als ze op zijn worden het geen Pirelli's maar terug Dunlop!

Comment

Dat kan ik best geloven dat je tevreden bent
                            Audi A5 zit niet in het leasing pakket bij ons. Enkel (bij categorie Audi) heb je A4 sedan/avant en A6 sedan/avant...
                            Vandaag even naar Duitsland geweest, op de km teller liep hij 260 km/uur

Comment

Wel bizar dat er "niemand" kan antwoorden...
                              Er zijn hier toch verschillende forumleden die met 20duims rond rijden?

Dat is juist mijn probleem, ik ken géén fluit van banden. Daarom dat ik mij zoveel mogelijk informeer .
                              Ik heb geen 20"maar 19"en de mijne is geleverd met Dunlop Sportmaxx GT.
                              Voor mij één van de slechtste banden die ik al heb gehad.
                              Heb deze vervangen na 3000km door Michelin PS2 en dit is een wereld van verschil voor mij.
                              Voor mij zijn de Michelin's de beste all-round banden die er zijn(wegligging,grip,slijtage)met als enige nadeel
                              de prijs,die eigenlijk terugverdiend wordt door de minder snelle slijtage.
                              Ik denk niet dat je in 20" echt goedkope banden zal vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                                Vandaag even naar Duitsland geweest, op de km teller liep hij 260 km/uur
                                Ja,dat kan kloppen,mijn 1.8 heeft dezelfde pk's en heb ook al dezelfde top gehaald.
                                De Tfsi's zijn verdomd snel,t'is bijna niet te geloven!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                  Ja,dat kan kloppen,mijn 1.8 heeft dezelfde pk's en heb ook al dezelfde top gehaald.
                                  De Tfsi's zijn verdomd snel,t'is bijna niet te geloven!!
                                  Jij hebt hem ook laten tunen naar 215 pk?
                                  Heb je nog via een TomTom de echte snelheid gemeten?
                                  Bij 160 km/uur, heb ik een afwijking van ongeveer 6 km/uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
                                    Jij hebt hem ook laten tunen naar 215 pk?
                                    Heb je nog via een TomTom de echte snelheid gemeten?
                                    Bij 160 km/uur, heb ik een afwijking van ongeveer 6 km/uur.
                                    Heb geen idee van de afwijking van de teller en niet nagemeten met een GPS.
                                    Het was ook met de winterbanden(225/50/17) en ik denk niet dat ik dezelfde top
                                    haal met de zomerbanden(255/35/19)
                                    Haalde jij je top ook in 5é versnelling?
                                    Op de bank had ik 220 pk en 315 nm maar had nog maar een goeie 2000 km op de teller.
                                    Nu ongeveer 6000 km verder voel ik dat hij toch nog een stuk losser is gekomen.
                                    Er staan nog enkele mod's op de agenda en zal een testbankrun doen voor en na.

Comment

Haalde jij je top ook in 5é versnelling?
                                      Dat zou normaal wel moeten hé. Bij mijn A3 is dat ook zo ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Dat zou normaal wel moeten hé. Bij mijn A3 is dat ook zo ..
                                        Ah,ja?
                                        Ben toch van mening dat de versnellingen iets korter gespreid mochten zijn.
                                        Eén voordeel,van 0 naar 100 eenmaal schakelen.

Comment

Ah,ja?
                                          Ben toch van mening dat de versnellingen iets korter gespreid mochten zijn.
                                          Eén voordeel,van 0 naar 100 eenmaal schakelen.
                                          Ik heb mijn topsnelheid nog niet gehaald, maar in het boekje staat toch dat de topsnelheid in 5de versnelling gehaald wordt

Comment

Working...
                                          X