Oorspronkelijk geplaatst door WoKe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wie heeft er een brandblusser in zijn A5? Mijn A4 in Duitsland gekocht en kreeg opmerking voor de 2de handskeuring dat die ontbrak. De A5 ook in duitsland gekocht en nog nergens een brandblusser gezien in mijn auto. Is dat misschien niet verplicht in DE ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWie heeft er een brandblusser in zijn A5? Mijn A4 in Duitsland gekocht en kreeg opmerking voor de 2de handskeuring dat die ontbrak. De A5 ook in duitsland gekocht en nog nergens een brandblusser gezien in mijn auto. Is dat misschien niet verplicht in DE ??
Verbandkist ook niet dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNop, niet verplicht daar.
Verbandkist ook niet dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJammer van het kleur, maar dat is goesting natuurlijk. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor Monzagrijs gaan.
Comment
-
Ik lees hier wat over maximum snelheden en eigenlijk is dat overbodig .
Maar zoals iedereen heb ik ook eens geprobeerd om met mijn a5 2.7tdi 163 pk de topsnelheid te bereiken .Wat bleek sneller dan 215 km in drive gaat hij niet .Het wegdek was droog, kaarsrecht, 16000 km op de teller en met de beste wil van de wereld ik geraak niet aan de opgegeven waarden (232km )van audi .Mijn banden zijn 19 inch y velgen in 255 .
Wil dat zeggen dat er iets is met mijn motor of kloppen de opgegeven cijfers door audi niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk BerichtenIk lees hier wat over maximum snelheden en eigenlijk is dat overbodig .
Maar zoals iedereen heb ik ook eens geprobeerd om met mijn a5 2.7tdi 163 pk de topsnelheid te bereiken .Wat bleek sneller dan 215 km in drive gaat hij niet .Het wegdek was droog, kaarsrecht, 16000 km op de teller en met de beste wil van de wereld ik geraak niet aan de opgegeven waarden (232km )van audi .Mijn banden zijn 19 inch y velgen in 255 .
Wil dat zeggen dat er iets is met mijn motor of kloppen de opgegeven cijfers door audi niet ?
Of je had niet voldoende ruimte, of je had wind op kop, of het was vals plat ...
Maar 215 is echt weinig ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk denk toch dat er iets niet klopt ...
Of je had niet voldoende ruimte, of je had wind op kop, of het was vals plat ...
Maar 215 is echt weinig ...
Ma bon binnen 10.000km nog es proberen als ik eens in duitsland ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenOorzaak van "maar" 215 kml/h zou weleens bij de banden en velgen maat te vinden zijn .
Maar het kan uiteraard altijd hé!
Comment
-
Geachte kenners
Graag had ik als toekomstig A5 bezitter jullie mening over een paar items.
- komt de A5 binnenkort ( opnieuw ) uit in 1.8 TFSI 160 pk ( fisc aantrekkelijk ).
+ jullie mening over deze motorisatie
- wat zou de achterliggende reden zijn dat het pack V6 gratis wordt aangeboden.
- heeft het pack V6 nut gezien de verkoper me het pack intenso(metaalkleur) op de S Line voorstelde.
- heeft de S Line andere velgen dan aan standaard A5 en welke zijn het dan of kan men kiezen.
- hoe kan ik en model 2009 van 2010 onderscheiden, wat zijn de verschillen ?
- wat vinden jullie van 5,5 % korting.
- is een levering in september 2009 realistisch( 2.0 TFSI ), kan ik voor deze leveringstermijn garanties afdwingen gezien ik mijn huidige wagen zou verkopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tess Bekijk BerichtenGeachte kenners
Graag had ik als toekomstig A5 bezitter jullie mening over een paar items.
- komt de A5 binnenkort ( opnieuw ) uit in 1.8 TFSI 160 pk ( fisc aantrekkelijk ). geen idee eigenlijk
+ jullie mening over deze motorisatie geen ervaring mee, maar zeker niet slecht! chiptuning zal het plezier alleen verbeteren
- wat zou de achterliggende reden zijn dat het pack V6 gratis wordt aangeboden. misschien is de verkoop van de a5 want aan het "invallen" = extra stimulans
- heeft het pack V6 nut gezien de verkoper me het pack intenso(metaalkleur) op de S Line voorstelde. geen idee, maar zullen wel wat voordelen aan zijn
- heeft de S Line andere velgen dan aan standaard A5 en welke zijn het dan of kan men kiezen. ik dacht het wel, zijn dat niet die 5 spaak velgen in 18"? natuurlijk kan je kiezen wat voor velgen je wilt!
- hoe kan ik en model 2009 van 2010 onderscheiden, wat zijn de verschillen ? door led achterlichten etc.
- wat vinden jullie van 5,5 % korting. in duitsland is er veel meer pm wax-it eens
- is een levering in september 2009 realistisch( 2.0 TFSI ), kan ik voor deze leveringstermijn garanties afdwingen gezien ik mijn huidige wagen zou verkopen ik denk het wel, redbull zijn wagen zou toch ook zo snel geleverd zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Disaster Bekijk Berichtenkennen jullie ergens goed sites waar je velgen op kan zien, zou graag eens ik mijn auto heb er meteen nieuwe velgen opleggen, maar weet nog niet goed welke.
Ook wat is een goeie maat?
19 of 20 inch.
Comment
Comment