Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuke videoreview van de audi a5 (cabriolet) welliswaar maar misschien interessant voor de mensen die interesse hebben in model 2010 (led achterlichten) en de 2.0tfsi motor (zie ook dubbele uitlaat links & rechts)

Vraag mij af of dit ook in de coupé gaat komen?

Comment

• coupe is toch veel mooier, cabriolet is niet spannend genoeg, ik vind hem zelfs saai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        tibault! ik kan nergens op het net een A5 vinden met R8 velgen, wanneer ga je een foto plaatsen????????
        zoals reeds gezegd, momenteel geen fototoestel in huis

zondag op de meet foto's genoeg

nogthans ben ik er al 2 tegen gekomen maar waar

Comment

coupe is toch veel mooier, cabriolet is niet spannend genoeg, ik vind hem zelfs saai
          coupé is id mooier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
            zoals reeds gezegd, momenteel geen fototoestel in huis

zondag op de meet foto's genoeg

nogthans ben ik er al 2 tegen gekomen maar waar
            is het dit dat je zoekt:

Comment

• redbull thanks , ziet er goed uit niet?
              hoe duur zijn deze met banden 19 inch weet iemand dat

Comment

coupe is toch veel mooier, cabriolet is niet spannend genoeg, ik vind hem zelfs saai
                Saai, vind ik hem zeker niet. In tegendeel, ik vind hem prachtig!

Gelukkig, smaken verschillen

Grtz.
                Nick

Comment

• Man, zo'n donkerblauwe S5 Cabriolet (waarom hebben ze die V8 niet meer? ) met bruin interieur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Man, zo'n donkerblauwe S5 Cabriolet (waarom hebben ze die V8 niet meer? ) met bruin interieur...
                    Daar zal de RS5 wel voor zorgen, want die komt er ook in cabrio

Een V8 met 450pk !!

Grtz.
                    Nick

Comment

• Ja, maar zo'n cabrio moet meer cruiser zijn. Een hoogtoerige V8, hmm...
                      Dat neemt niet weg dat ik er geen neen tegen zou zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                        Die officiele cijfers dienen toch alleen maar als maatstaf he. Tenslotte is elke wagen anders. Bij Heinz vertelden ze me dat ze soms wagens binnenkregen die tot 60 pk minder hebben dan volgens het boekje. Over't laatst hadden ze een S5 die NA chiptuning "maar" 298 pk had.
                        Dan klopt er toch iets niet hoor.. S5 haalt doorgaans zijn vermogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Dan klopt er toch iets niet hoor.. S5 haalt doorgaans zijn vermogen
                          Na die chiptuning heeft hij in principe nog altijd 60pk te kort, want normaal heeft een S5, 354pk dacht ik.

Dus dat betekent dat hij bij aanvang van die chiptuning zeker 100pk tekort had , dat geloof ik niet, sorry. Ofwel was er een serieus probleem met die motor

Grtz.
                          Nick
                          Last edited by ; 27/05/2009, 23:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                            Mijn A5 moet morgen binnen voor een software update.
                            Iemand enig idee over welke updates het gaat?
                            Blijkt dus om een update voor de hydraulische demping te gaan maar om wat juist te verbeteren
                            wisten ze niet.
                            Blijkbaar is er nog meer dat ze niet weten.
                            Heb eergisteren een bluetoothmodule van Kufatec geïnstalleerd en die moet volgens de installatiehandleiding
                            geactiveerd worden met de VagCom.
                            Hadden er nog nooit van gehoord en beweren dat ze er niet in geraken om dit aan te passen!
                            Beweerde zelfs dat het niet mogelijk was om een Parrot te plaatsen.
                            Heb dan maar eens geprobeerd om mijn gsm te koppelen en het bleek dus te werken!!!
                            Zelflerende software??

Comment

• Bij Expo heb ik 9% gekregen een paar maanden geleden en dit als ik de bestelbon bij hen tekende.En dit was Mr.Grootvriendt

Comment

redbull thanks , ziet er goed uit niet?
                                hoe duur zijn deze met banden 19 inch weet iemand dat
                                nja...ik zie liever:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Galilei Bekijk Berichten
                                  Bij Expo heb ik 9% gekregen een paar maanden geleden en dit als ik de bestelbon bij hen tekende.En dit was Mr.Grootvriendt
                                  mooie korting hoor!

Comment

• Hallo,
                                    Naast Heinz en Ziptuning, heeft er iemand ervaring met DMTuning uit Oostmalle?
                                    Voorbeeld:A5 3.0TDI 211PK wordt 281pk/574Nm.
                                    Niet het onderste uit de kan, maar niet slecht voor slechts 499 euro.

Comment

• nooit van gehoord zelfs..

Comment

• De kogel is door de kerk.
                                        Mijn velgen worden dus 20 duimerkes, voorzien van Pirelli rubbers...
                                        VA 245/30/20 en AA 285/25/20.
                                        Een fotto'ke voor de liefhebbers...

Voorwiel

Achterwiel

Last edited by ; 28/05/2009, 17:09.

Comment

• Ben er geen fan van als ik eerlijk mag zijn. Stralen iets teveel "tjoening" uit

Comment

Working...
                                          X