Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ben er geen fan van als ik eerlijk mag zijn. Stralen iets teveel "tjoening" uit

Ik respecteer je mening.
    Nogal een geluk dat IK ze graag zie:p

Comment

• bwa die velg valt nog mee. Kan goed meevallen als ze eens onder de auto liggen. Afwachten dus 285 band, das mooi

Comment

• en die kosten samen 10K euro of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          en die kosten samen 10K euro of wat?
          Huh?
          Ik denk dat je me verward met iemand anders zenne...10K voor velgen? Mij niet gezien...

Comment

• nicoT eerste foto ziet er anders uit dan de rest, het zwarte is mat, vind ik persoonolijk veel mooier, trouwens wat voor kleur is jouw A5
            wat ben je kwijt in totaal??
            10k waren de hamnn elgen

Comment

• elgen=velgen
              weet iemand waar ik goede R8 19inch velgen kan kopen?????

Comment

nja...ik zie liever:

super redbull, wij zijn de enigen hier met zo een wagen

Comment

• Jammer van de "sjonnie" velgen, is wat "kamp" achtig
                  Sintruin till I die

Comment

• Volgende week woensdag is het zover! Dan mag ik hem ontvangen. Heb er zin in!
                    Andere banden laat ik waarschijnlijk dezelfde dag nog erop leggen. Heb pirelli's met 19' s5 velgen gekozen, kost me 1640 euro. Volgens mij geen slechte prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                      super redbull, wij zijn de enigen hier met zo een wagen
                      Kleine correctie, de mijne komt pas toe in september en is geen S5 maar hij trekt er verdomd goed op.

A5 in zwart met 7 dubbele spaaks => = gewoon "in love"

Comment

• LED achterlichten voor de 2010 modellen:

man man man, zalig gewoon...

Comment

• daarstraks op de E40 een a5 gezien , zonder s-line pakket maar MET led acherlichten...

zijn de ledlichten dan NU al beschikbaar? ofwel toont dit aan dat het wel degelijk in te bouwen valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                            daarstraks op de E40 een a5 gezien , zonder s-line pakket maar MET led acherlichten...

zijn de ledlichten dan NU al beschikbaar? ofwel toont dit aan dat het wel degelijk in te bouwen valt.
                            alle A5'en met een produktie week NA week 22, heeft LEDs achteraan opvoorwaarde dat de xenon+ optie is genomen

Comment

• heb er een tijd over nagedacht maar ik ga ze niet plaatsen.. vind 700 euro echt te veel.. en ik vind het niet echt mooier.. wel nieuwer natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door klaus Bekijk Berichten
                                Volgende week woensdag is het zover! Dan mag ik hem ontvangen. Heb er zin in!
                                Andere banden laat ik waarschijnlijk dezelfde dag nog erop leggen. Heb pirelli's met 19' s5 velgen gekozen, kost me 1640 euro. Volgens mij geen slechte prijs.
                                Replica dan? Of liggen er al 19" op van de fabriek?
                                Want echte S5 velgen met band voor 1640 is spotprijsje hoor

Comment

alle A5'en met een produktie week NA week 22, heeft LEDs achteraan opvoorwaarde dat de xenon+ optie is genomen
                                  we zijn nu toch ongeveer week 22 en toch al zien rijden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                    we zijn nu toch ongeveer week 22 en toch al zien rijden ...
                                    nja, eigenlijk de eerste zou je volgende maandag kunnen zien rijden.
                                    Anders wat het iemand die niet wou dat de mensen weten dat het een S5 was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                      Over't laatst hadden ze een S5 die NA chiptuning "maar" 298 pk had.

Dat lijkt me wel sterk... anderzijds, als je dit filmpje ziet:
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Precies of die S5 is een 2.0TDI.
                                      Een S5 is een lekkere bak, maar eigenlijk is 'ie veel te duur (gebruikskosten in het algemeen). Ik zou dan toch nog effe doorsparen voor zo'n GT-R.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Dat lijkt me wel sterk... anderzijds, als je dit filmpje ziet:
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Precies of die S5 is een 2.0TDI.
                                        Een S5 is een lekkere bak, maar eigenlijk is 'ie veel te duur (gebruikskosten in het algemeen). Ik zou dan toch nog effe doorsparen voor zo'n GT-R.
                                        ga ik volledig mee akkoord..

Comment

• Geef mij toch maar de S5. Rijdt ook super en ziet er (imo) veel beter uit Als het mij enkel om de prestaties gaat ja dan zeker de GT-R

Comment

Working...
                                          X