Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tof filmpje voor de mensen die graag een vergelijkingske willen zien:

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

audi a5 3.2 vs Laguna GT 3.5 v6

Comment

• Problemen Turbo

Volgens ZIPTuning is mijn Turbo niet goed.

Kan iemand bevestigen dat de turbo zonder stottertjes moet doortrekken?
      Bij mijn turbo heb je een beetje het gevoel dat hij bij het versnellen af en toe een beetje inhoud...

Moet ik hiermee naar de dealer?

Comment

• @doc29: Ik heb waar ik ben geweest de R8 velgen 19" zien liggen.
        PM voor t'adres: wel in WVL
        grts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten

Bij mijn turbo heb je een beetje het gevoel dat hij bij het versnellen af en toe een beetje inhoud...

Natuurlijk moet een turbo zonder stottertjes doortrekken.. Ik zou er toch maar eens naar laten kijken...

Comment

zonder negatieve commentaar te willen geven, maar misschien ligt het probleem wel bij ziptune zelf? hier hebben al vele hun wagen laten tunen, zonder enig probleem. als ik mij goed herinner ben jij voorlopig de enigste die bij ziptune is geweest en dus ook voorlopig de eerste met een "probleem"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
              zonder negatieve commentaar te willen geven, maar misschien ligt het probleem wel bij ziptune zelf? hier hebben al vele hun wagen laten tunen, zonder enig probleem. als ik mij goed herinner ben jij voorlopig de enigste die bij ziptune is geweest en dus ook voorlopig de eerste met een "probleem"
              De vraag is of ziptune dit vastgesteld heeft en dus de auto niet getuned, of dat dit probleem zich pas voordoet sinds de tuning?

Comment

Je bent niet de enige... Ik had de mijne daar ook laten tunen, met hetzelfde probleem als jij tot gevolg. Enige oplossing: terug laten zetten naar fabriekswaarden (door dealer of ZIP) en dan naar Heinz rijden om het deftig te laten doen. Met hun tuning rijdt m'n auto geweldig, zonder horten of stoten. Conclusie: het ligt aan ZIP en niet aan je turbo.

Comment

• beste ,

moet zeggen ik heb dat ook en hij is niet getuned . dus ja zal er beter ook maar eens naar laten kijken dan .

groeten

Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                  Je bent niet de enige... Ik had de mijne daar ook laten tunen, met hetzelfde probleem als jij tot gevolg. Enige oplossing: terug laten zetten naar fabriekswaarden (door dealer of ZIP) en dan naar Heinz rijden om het deftig te laten doen. Met hun tuning rijdt m'n auto geweldig, zonder horten of stoten. Conclusie: het ligt aan ZIP en niet aan je turbo.

Comment

Wat noem je stottertjes?
                    Hoeveel km heb je?
                    Welke brandstof tank je(95 of 98 oct,geen witte pomp hoop ik)
                    Het is de software die je turbo stuurt en daar zijn aanpassingen gebeurd.(inspuitmoment,hoeveelheid enz.)
                    Als je het niet had ervoor weet je toch genoeg!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buffamo Bekijk Berichten
                      beste ,

moet zeggen ik heb dat ook en hij is niet getuned . dus ja zal er beter ook maar eens naar laten kijken dan .

groeten
                      Bij plankgas heb ik dat soms ook in lage versnellingen.
                      Probeer eens progressief of 3/4 gas te geven,ik heb er dan geen 'last' van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        De vraag is of ziptune dit vastgesteld heeft en dus de auto niet getuned, of dat dit probleem zich pas voordoet sinds de tuning?
                        hij was al getuned dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten

dit kan een antwoord op je vraag zijn woudstraatje

Comment

• Tquote=Thibaut;3434303]daarstraks op de E40 een a5 gezien , zonder s-line pakket maar MET led acherlichten...

zijn de ledlichten dan NU al beschikbaar? ofwel toont dit aan dat het wel degelijk in te bouwen valt.[/quote]

Ik ben 100% zeker dat je ze achteraf kan plaatsen. Ben vorige week naar het Gti Treffen geweest in Oostenrijk en velen hadden ze al

Waar een wil is, is een weg ... Alles is tenslotte mogelijk!

Grtz.
                            Nick
                            Last edited by ; 29/05/2009, 20:24.

Comment

• inderdaad.. voor 700 Euro zijn ze van u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                inderdaad.. voor 700 Euro zijn ze van u
                                729euro

Comment

• Mijn dealer zegt me dat de bedrading enzo moet worden aangepast. Andere fiches enzo...Dus da zal nie direct gaan, allee, da zal wel wa gaan kosten....werkuren vooral dan.......
                                  Jammer vind ik dat...maar enfin, ik zal al blij zijn als ik em heb, dan ben ik die LED lichten snel vergeten denk ik zo. :p

Groeten,

Comment

• NicoT
                                    Bij kufatec is dat een doe-het-zelf kit ... je hoeft niet langs je dealer om iets aan te passen of te activeren.
                                    De bijgeleverde bedrading werkt als adapter, achteraf die dongle op de canbus van uw wagen aansluiten, even wachten -> klaar

Blijft natuurlijk wel een pak geld voor wat andere lichten.
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                      Mijn auto had het al voor het ZIPtunen.
                                      Hij doet het na het tunen zelfs een stuk minder, alleen ben ik er niet gerust op.
                                      Misschien is er ook wel wat mis met mijn turbo...

Het ligt in mijn geval zeker niet aan ZIPTuning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Wat noem je stottertjes?
                                        Hoeveel km heb je?
                                        Welke brandstof tank je(95 of 98 oct,geen witte pomp hoop ik)
                                        Het is de software die je turbo stuurt en daar zijn aanpassingen gebeurd.(inspuitmoment,hoeveelheid enz.)
                                        Als je het niet had ervoor weet je toch genoeg!!
                                        Het is ook meer beetje inhouden dat stottertjes idd.
                                        Van de lease maatschappij moet ik helaas 95 oct tanken...
                                        Ervoor had ik het ook, ZIPtuning gaat ook eerst altijd proefrijden zonder tuning, toen vertelde hij het me al, dat hij ook gevoel had dat ie soms iets inhield.

Comment

Working...
                                        X