Oorspronkelijk geplaatst door Galilei
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand al foto's van de A5 meeting????
Comment
-
Op mijn dashboard staat sinds gisteren een oranje controlelampje te branden. Heb in het boekje gekeken en het heeft te maken met mijn roetfilter. Omdat ik een lange tijd aan het tempo van stadsverkeer gereden heb, heeft mijn roetfilter niet de kans gekregen om de roetdeeltjes te filteren. Dat staat in het boekje. Moet ik hiermee direkt naar de garage of moet ik eens goed gaan doorvlammen en mijn uitlaten kuisen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenOp mijn dashboard staat sinds gisteren een oranje controlelampje te branden. Heb in het boekje gekeken en het heeft te maken met mijn roetfilter. Omdat ik een lange tijd aan het tempo van stadsverkeer gereden heb, heeft mijn roetfilter niet de kans gekregen om de roetdeeltjes te filteren. Dat staat in het boekje. Moet ik hiermee direkt naar de garage of moet ik eens goed gaan doorvlammen en mijn uitlaten kuisen?
goed doorvlammen
die witte caractere had het ook
toevallig ook een 211pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtengoed doorvlammen
die witte caractere had het ook
toevallig ook een 211pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenChristopher heeft toch een 240pk (en ondertussen 299pk)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenik dacht 211 en daarna 240 -> 299
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenWohooooooo....mijn A5 is binnen, morgen is Dday!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAmai das rap, ipv september is juni geworden???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtendoc 29
hier uw foto'tje
Mooie velgen!
Is die verlaagd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMooie velgen!
Is die verlaagd?
een beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenOp mijn dashboard staat sinds gisteren een oranje controlelampje te branden. Heb in het boekje gekeken en het heeft te maken met mijn roetfilter. Omdat ik een lange tijd aan het tempo van stadsverkeer gereden heb, heeft mijn roetfilter niet de kans gekregen om de roetdeeltjes te filteren. Dat staat in het boekje. Moet ik hiermee direkt naar de garage of moet ik eens goed gaan doorvlammen en mijn uitlaten kuisen?
mocht wel zonder probleem blijven rijden ondertussen.
Comment
-
voor zij met oog voor detail : zoek nog één verschil tussen de twee S5 voor en na update ( naast de MMI en LEDjes achteraan)...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment