is de voorspoiler iets anders?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenis de voorspoiler iets anders?
Comment
-
De wagen was idd voozien voor september...
Ik heb me laten vertellen dat de tfsi reeksen voorrang hebben op de diesels door een staking van een of ander toeleveringsbedrijf die onderdelen voor de dieselmotoren levert...
t'Zal mij eerlijk gezegd een worst wezen...
Velgen zijn ook besteld....volgende week sloef ik rond op 20"
@doc29: Ik heb vandaag nog eens geïnformeerd naar die R8 velgen. Deze die ik gezien had waren reeds besteld en ze raken daar zeer moeilijk aan blijkbaar. Succes met de zoektocht verder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenvoor zij met oog voor detail : zoek nog één verschil tussen de twee S5 voor en na update ( naast de MMI en LEDjes achteraan)...
Ik wist dit eigenlijk niet. Heb je er nog detail-foto's van??
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk Berichtende 2de kleinere waterpomp die niet helemaal ok wasAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Een paar leuke items gevonden op het net
Voor de geïnteresseerden,
Een set originele 20' velgen:
En een origineel S5-interieur (kleur ):
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenEen paar leuke items gevonden op het net
Voor de geïnteresseerden,
Een set originele 20' velgen:
En een origineel S5-interieur (kleur ):
Grtz.
Nick
hmm zou nog passen bij mijn S5....
misschien nog ideetje... naast mijn wintersetje banden ook een wintersetje zetels ( rood) en in zomer dan deze.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenDe wagen was idd voozien voor september...
Ik heb me laten vertellen dat de tfsi reeksen voorrang hebben op de diesels door een staking van een of ander toeleveringsbedrijf die onderdelen voor de dieselmotoren levert...
t'Zal mij eerlijk gezegd een worst wezen...
Velgen zijn ook besteld....volgende week sloef ik rond op 20"
@doc29: Ik heb vandaag nog eens geïnformeerd naar die R8 velgen. Deze die ik gezien had waren reeds besteld en ze raken daar zeer moeilijk aan blijkbaar. Succes met de zoektocht verder...
Toevallig vandaag mijn contact gehoord en eind volgende week zou hij naar Audi GMBH moeten gaan en zou hij iets weten over vroegere levering van de tfsi
TBC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenvoor zij met oog voor detail : zoek nog één verschil tussen de twee S5 voor en na update ( naast de MMI en LEDjes achteraan)...
Comment
-
ik zit met een vraagje.. ik heb al verschillende cd's opgeslagen op mijn harde schijf.. maar ik weet niet meer of die mp3 of muziekcd's waren. zou het mogelijk zijn dat sommige originele cd's beveiligd zijn tegen kopieren? als ik import kies, zie ik de cd wel, maar ik kan hem niet als bron selecteren. iemand suggestie?
Comment
-
Heb m'n auto terug, was 2400euro voor de herstellingen.
Onderweg iets raars gehoord en thuis eens goed gekeken en geluisterd... er is nog iets mis met de uitlaat. Dit zit te ratelen/tikken en staat constant te schudden. Zal morgen dus nog eens terug moeten.
Iemand ervaring met www.metasystem.it ??
Ik had een VV3 alarm gevraagd van Audi maar zie dat ze metasystem gemonteerd hebben. Het werkt nog niet want ze konden het niet aansluiten ofzo maar ik wil een origineel alarm dus morgen eens gaan horen wat er aan de hand is...
Heb nu ook 2 zo'n sensoren zitten vooraan aan de boxen + een cirkelvormig plaatje achter de voorruit. Echt mooi is het niet maarja...
Anyway, terug een plezier om mee te rijden hoor na al die weken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGelieve wel uw foto wat gebruiksvriendelijker te maken Meer dan 1 Mb is er over ..
Comment
Comment