Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is de voorspoiler iets anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
      is de voorspoiler iets anders?
      Gezien het een foto is van de voorkant kan dat bijna niet anders hé

Comment

• De wagen was idd voozien voor september...

Ik heb me laten vertellen dat de tfsi reeksen voorrang hebben op de diesels door een staking van een of ander toeleveringsbedrijf die onderdelen voor de dieselmotoren levert...

t'Zal mij eerlijk gezegd een worst wezen...

Velgen zijn ook besteld....volgende week sloef ik rond op 20"

@doc29: Ik heb vandaag nog eens geïnformeerd naar die R8 velgen. Deze die ik gezien had waren reeds besteld en ze raken daar zeer moeilijk aan blijkbaar. Succes met de zoektocht verder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
          voor zij met oog voor detail : zoek nog één verschil tussen de twee S5 voor en na update ( naast de MMI en LEDjes achteraan)...
          Het (grijze) tussenstuk (diffusor) onderaan de bumper blijkbaar

Ik wist dit eigenlijk niet. Heb je er nog detail-foto's van??

Grtz.
          Nick
          Last edited by ; 02/06/2009, 21:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk Berichten
            de 2de kleinere waterpomp die niet helemaal ok was
            die is bij die van mij vorige week ook vervangen geweest
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Een paar leuke items gevonden op het net

Voor de geïnteresseerden,

Een set originele 20' velgen:

En een origineel S5-interieur (kleur ):

Grtz.
              Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                Een paar leuke items gevonden op het net

Voor de geïnteresseerden,

Een set originele 20' velgen:

En een origineel S5-interieur (kleur ):

Grtz.
                Nick

hmm zou nog passen bij mijn S5....
                misschien nog ideetje... naast mijn wintersetje banden ook een wintersetje zetels ( rood) en in zomer dan deze.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                  De wagen was idd voozien voor september...

Ik heb me laten vertellen dat de tfsi reeksen voorrang hebben op de diesels door een staking van een of ander toeleveringsbedrijf die onderdelen voor de dieselmotoren levert...

t'Zal mij eerlijk gezegd een worst wezen...

Velgen zijn ook besteld....volgende week sloef ik rond op 20"

@doc29: Ik heb vandaag nog eens geïnformeerd naar die R8 velgen. Deze die ik gezien had waren reeds besteld en ze raken daar zeer moeilijk aan blijkbaar. Succes met de zoektocht verder...
                  Hoe weet je dit?

Toevallig vandaag mijn contact gehoord en eind volgende week zou hij naar Audi GMBH moeten gaan en zou hij iets weten over vroegere levering van de tfsi

TBC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                    voor zij met oog voor detail : zoek nog één verschil tussen de twee S5 voor en na update ( naast de MMI en LEDjes achteraan)...
                    Volgens mij is de lichtsensor op het rechterdeel van de achteruitkijkspiegel anders geplaatst.

Comment

• Ik weet niet of ik 'em hier ook mag posten Beltar, maar deze mag gezien worden vind ik.

Comment

• Vet!
                        Wat een zalig zicht...

Comment

• Echt hé

Comment

• ik vind dat zwart dak echt AF..

Comment

• ik zit met een vraagje.. ik heb al verschillende cd's opgeslagen op mijn harde schijf.. maar ik weet niet meer of die mp3 of muziekcd's waren. zou het mogelijk zijn dat sommige originele cd's beveiligd zijn tegen kopieren? als ik import kies, zie ik de cd wel, maar ik kan hem niet als bron selecteren. iemand suggestie?

Comment

• Heb m'n auto terug, was 2400euro voor de herstellingen.
                                Onderweg iets raars gehoord en thuis eens goed gekeken en geluisterd... er is nog iets mis met de uitlaat. Dit zit te ratelen/tikken en staat constant te schudden. Zal morgen dus nog eens terug moeten.

Iemand ervaring met www.metasystem.it ??
                                Ik had een VV3 alarm gevraagd van Audi maar zie dat ze metasystem gemonteerd hebben. Het werkt nog niet want ze konden het niet aansluiten ofzo maar ik wil een origineel alarm dus morgen eens gaan horen wat er aan de hand is...

Heb nu ook 2 zo'n sensoren zitten vooraan aan de boxen + een cirkelvormig plaatje achter de voorruit. Echt mooi is het niet maarja...

Anyway, terug een plezier om mee te rijden hoor na al die weken

Comment

• Vandaag de michtlichten vervangen door de xenon-looks en ook wat pics gaan maken (zie m'n topic)

Comment

• knap!!!

Comment

• Gelieve wel uw foto wat gebruiksvriendelijker te maken Meer dan 1 Mb is er over ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Gelieve wel uw foto wat gebruiksvriendelijker te maken Meer dan 1 Mb is er over ..
                                        Wist het niet, dacht dat Imageshack die kleiner maakte

Comment

• Ik heb vandaag mijn A5 mogen gaan afhalen bij de dealer....

Een woord: Superongeloofelijkzaligmegavet!!!!

Comment

Working...
                                          X