Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was het nog vergeten, grille is ook vervangen door een zwarte. T'is veel beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
      Ik heb vandaag mijn A5 mogen gaan afhalen bij de dealer....

Een woord: Superongeloofelijkzaligmegavet!!!!
      Post hier maar snel wat fotos

Comment

dat kan ik mij wel inbeelden!!

Enig reden waarom je 2.0 tfsi zo veel vroeger is gekomen? (juni ipv september)
        Ik heb dezelfde motorisatie en normaal moet ik wachten tot september maar mijn contact/dealer is volgende week naar Duitsland en denk iets te forceren...

Comment

Waar heb je m gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Vandaag de michtlichten vervangen door de xenon-looks en ook wat pics gaan maken (zie m'n topic)

en blij zeker dat je hem terug hebt..... vind hem heel mooi trouwens vooral met die velgen...

Comment

• Wie onder jullie heeft een 2.7 TDI met manuele zesbak? Ik ben van plan een cabrio te kopen en vroeg mij af of de dieselbrom met deze motor en versnellingsbak niet te nadrukkelijk aanwezig is. De 3.0 TDI valt spijtig genoeg af wegens de BIV van bijna 5.000 euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door YA5 Bekijk Berichten
                Wie onder jullie heeft een 2.7 TDI met manuele zesbak? Ik ben van plan een cabrio te kopen en vroeg mij af of de dieselbrom met deze motor en versnellingsbak niet te nadrukkelijk aanwezig is. De 3.0 TDI valt spijtig genoeg af wegens de BIV van bijna 5.000 euro...
                de 3.0 TDI kan je krijgen in 211pk versie -> BIV van 2500 euro

Comment

Wie onder jullie heeft een 2.7 TDI met manuele zesbak? Ik ben van plan een cabrio te kopen en vroeg mij af of de dieselbrom met deze motor en versnellingsbak niet te nadrukkelijk aanwezig is. De 3.0 TDI valt spijtig genoeg af wegens de BIV van bijna 5.000 euro...
                  Off-topic misschien, maar de 211pk (155kw) versie van de 3.0TDI valt toch net onder de hoge biv? Tot 155kw is toch € 2.478,00?

Edit : ir_fuel was me voor

Comment

• In de cabrio is er enkel de versie met 240 pk... dus hoogste BIV-categorie

Comment

In de cabrio is er enkel de versie met 240 pk... dus hoogste BIV-categorie
                      Ah da wist ik nie... Lijkt me wel raar, maar kan natuurlijk wel... De benzine versies hebben het altans wel dus volgens mij moet da nog komen dan!...

Comment

• Bij de garage weten ze nog van niks (ze vrezen dat het niet zal komen) en ook de bij de invoerder doen ze of hun neus bloedt... Maar lees al een tijdje dit forum en da's blijkbaar schering en inslag bij Audi... :-)

Comment

Bij de garage weten ze nog van niks (ze vrezen dat het niet zal komen) en ook de bij de invoerder doen ze of hun neus bloedt... Maar lees al een tijdje dit forum en da's blijkbaar schering en inslag bij Audi... :-)
                          Idd... was op de coupé ook ongeveer zo, alleen, toen zeiden ze dat er geen fiscaal vriendelijke variant kwam. Het verschil tss 211 en 240pk was zogezegd te groot. Bleek achteraf wel te kunnen, weliswaar enkel in combinatie met de tiptronic automaat. Op de Q5 komt 'ie ook in 211pk, maar dan in combinatie met de s-tronic. Conclusie... wachten en je niks laten wijsmaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                            ik zit met een vraagje.. ik heb al verschillende cd's opgeslagen op mijn harde schijf.. maar ik weet niet meer of die mp3 of muziekcd's waren. zou het mogelijk zijn dat sommige originele cd's beveiligd zijn tegen kopieren? als ik import kies, zie ik de cd wel, maar ik kan hem niet als bron selecteren. iemand suggestie?
                            Is de bron dan niet jukebox ipv cd ??
                            De cd 's die je in import ziet staan zijn toch de cd die in de lader zitten, als de lader leeg is dan kan je ze idd niet selecteren.
                            Zo is het toch bij mij.
                            Als ik bron aanklik heb ik juxebox, 2 x sd, en 6 x cd (als er 6 cd's inzitten) en 1 dvd staan.
                            Al hetgeen je copieerd komt in jukebox te staan.

Comment

• kheb vanavond snel enkele pics genomen. Ik neem wel eens 'deftige' alsek wat meer tijd heb...en als de 20duimers eronder zitten...:p

Last edited by ; 07/06/2009, 01:45.

Comment

• Jammer van de bewerkingen op de foto, trekt op niets zo

Comment

• De A5 vandaag terug opgehaald van bij Heinz en moet zeggen dat ze toch knap werk
                                  hebben afgeleverd!
                                  Een uitlaat op maat gemaakt met aan elke zijde achteraan 1 ovalen endpipe.
                                  Vind ze erg geslaagd met een veel diepere sound.
                                  Zal morgen wel eens foto's zien te posten.
                                  Hebben de wagen deze morgen nog eens op de testbank gezet en hij leverde een goeie 217pk,maar wat belangrijker is,310nm koppel dat behouden blijft vanaf 1600 tot 5000 t/m.
                                  Volgende week nog eens langsgaan om de software aan te passen aan de grotere intercooler en de
                                  nieuwe uitlaat.
                                  Ben eens benieuwd naar het resultaat op de bank.
                                  .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Jammer van de bewerkingen op de foto, trekt op niets zo

Comment

kheb vanavond snel enkele pics genomen. Ik neem wel eens 'deftige' alsek wat meer tijd heb...en als de 20duimers eronder zitten...:p

Toch wel knap,hoop enkel dat wit niet 'uit' is binnen een jaar.
                                      Geniet nog van de 17"want met 20" is hij een stuk minder vinnig maar wel veel knapper.
                                      Veel rijplezier in elk geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        De A5 vandaag terug opgehaald van bij Heinz en moet zeggen dat ze toch knap werk
                                        hebben afgeleverd!
                                        Een uitlaat op maat gemaakt met aan elke zijde achteraan 1 ovalen endpipe.
                                        Vind ze erg geslaagd met een veel diepere sound.
                                        Zal morgen wel eens foto's zien te posten.
                                        Hebben de wagen deze morgen nog eens op de testbank gezet en hij leverde een goeie 217pk,maar wat belangrijker is,310nm koppel dat behouden blijft vanaf 1600 tot 5000 t/m.
                                        Volgende week nog eens langsgaan om de software aan te passen aan de grotere intercooler en de
                                        nieuwe uitlaat.
                                        Ben eens benieuwd naar het resultaat op de bank.
                                        .
                                        Pijpje links en rechts?

Jaloers

Ik zou dat ook wel nog willen, maar dat zal niet gaan met mijn diffusor achteraan. Je gaat dat bij mij nooit kunnen verbergen dat het aangepast geweest is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Pijpje links en rechts?

Jaloers

Ik zou dat ook wel nog willen, maar dat zal niet gaan met mijn diffusor achteraan. Je gaat dat bij mij nooit kunnen verbergen dat het aangepast geweest is
                                          Zeg maar pijp,ze zijn niet van de kleinste.
                                          Heb ook andere diffusor steken van een 2.7 of 3.0tdi,die lichtjes aangepast is.
                                          Bestaat er een A3 met langs elke kant een uitlaat?

Comment

Working...
                                          X