Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    ge hebt dringend sideskirts en diffusor nodig.. Herhaal: dringend
    Hoe worden de sideskirts achteraf gemonteerd?Bij de dealer wisten ze het ook niet goed,ze dachten dat er gaten geboord moesten worden.Prijs valt mee 75euro per stuk(niet gespoten)
    Alhoewel ik het bij ne zwarte niet echt nodig vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
      Ik heb hier echt geen problemen mee. Het volume dat ik instel wordt wel onthouden. Vreemd dat dit bij jou niet functioneert zals het hoort.
      En heb jij de 3G MMI of de vorige generatie?

Beltoonvolume wordt ingesteld, iemand belt je en het is normaal. Maar dan is de beller te stil dus draai je aan het volume en die verhoogt dan terug het beltoonvolume

Iemand van de garage ging mij eens opbellen, is echt elke keer verschieten. Oplossing is om juist voor het einde van het gesprek het volume terug lager te zetten maarja dat is geen doen hé. Voor 800euro moet het werken zoals het hoort, bij m'n Parrot van 200euro is dat nooit een probleem geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
        Hoe worden de sideskirts achteraf gemonteerd?Bij de dealer wisten ze het ook niet goed,ze dachten dat er gaten geboord moesten worden.Prijs valt mee 75euro per stuk(niet gespoten)
        Hoe ze dat doen weet ik niet.. Ik veronderstel in ieder geval boren ja. Bij mij kostte het 500 euro alles in..

Comment

Hoe ze dat doen weet ik niet.. Ik veronderstel in ieder geval boren ja. Bij mij kostte het 500 euro alles in..
          Bedankt.Met de diffusor erbij.Wellicht niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            En heb jij de 3G MMI of de vorige generatie?

Beltoonvolume wordt ingesteld, iemand belt je en het is normaal. Maar dan is de beller te stil dus draai je aan het volume en die verhoogt dan terug het beltoonvolume

Iemand van de garage ging mij eens opbellen, is echt elke keer verschieten. Oplossing is om juist voor het einde van het gesprek het volume terug lager te zetten maarja dat is geen doen hé. Voor 800euro moet het werken zoals het hoort, bij m'n Parrot van 200euro is dat nooit een probleem geweest.
            Ik heb een 3G MMI. Waarschijnlijk zal bij mij het belvolume ook verhogen als ik het volume tijdens een vorig gesprek heb verhoogd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan. Zal het eens testen en laat je iets weten.

Comment

Bedankt.Met de diffusor erbij.Wellicht niet zeker.
              Met diffusor erbij.. Diffusor + sideskirts + spuitwerk + plaatsing = 500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                OEI !!!
                Het is ook niet echt mijn smaak, maar mooie foto's zijn het ook niet hé ...

Mits wat verlaging (en S line ext.), + betere foto's, zie hier het resultaat:

Ik herhaal, niet mijn ding, maar ik kan het wel appreciëren

Grtz.
                Nick

Comment

Redbull, merci maar als je geen A4 of A5 hebt kan je ons niet helpen. Het is echt een probleem met de bluetooth carkit Wacht tot je hem hebt, je zal ook verschieten als het tegen dan nog niet gefixed is
                  Ik heb wel een Audi A6 van feb09 met de bleutoothcarkit erin van Audi, dus denk ik dat mijn opmerking wel relevant is

Ik denk niet dat Audi verschillende bluetooth carkit systemen laat inbouwen in verschillende modellen, niet?

Comment

2 componentenlijm

kan je dus makkelijk zelf doen, maar voor die prijs kan je het beter laten plaatsen

Comment

en bumper? of nog eens 500 extra?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                        Het is ook niet echt mijn smaak, maar mooie foto's zijn het ook niet hé ...

Mits wat verlaging (en S line ext.), + betere foto's, zie hier het resultaat:

Ik herhaal, niet mijn ding, maar ik kan het wel appreciëren

Grtz.
                        Nick
                        zet hier een 20" audi velg onder, desnoods in het antraciet, verhoog de wagen met 1cm of 1,5cm en 90% van de mensen vindt dit wow. incl ik

Comment

Valt goed mee van prijs.Zou jij het bij ne zwarten achteraf laten plaatsen?Voorbumper vind ik origineel mooier,maar dat is elk zijn smaak he'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Ik heb wel een Audi A6 van feb09 met de bleutoothcarkit erin van Audi, dus denk ik dat mijn opmerking wel relevant is

Ik denk niet dat Audi verschillende bluetooth carkit systemen laat inbouwen in verschillende modellen, niet?
                            De nieuws A6 heeft het niet, ik heb er een week mee rondgereden en niet gehad. Tot nu toe alleen A4 en A5 eigenaars gevonden met dit probleem.

Comment

De nieuws A6 heeft het niet, ik heb er een week mee rondgereden en niet gehad. Tot nu toe alleen A4 en A5 eigenaars gevonden met dit probleem.
                              , wel zeer bizar...
                              Misschien hebben de A5 modellen 2010 dezelfde technologie als in de A6 facelift?
                              Misschien is het gekoppeld aan de MMI? Ik heb alvast de 3GMMI met harddisk...

Binnen max 2 maand weet ik het dus ook of ik problemen heb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                zet hier een 20" audi velg onder, desnoods in het antraciet, verhoog de wagen met 1cm of 1,5cm en 90% van de mensen vindt dit wow. incl ik
                                Hangt nochtans perfect op die hoogte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Hangt nochtans perfect op die hoogte
                                  idd, jij hoort bij die andere 10%

ik vind het ook wel perfect, maar met onze verlaging hebben we al een bodemvrijheid die niet meer legaal is. stel je voor dat je nog 2cm lager zit... problemen gegarandeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                    Pics met de velgen.
                                    Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet jullie smaak zal zijn.
                                    Toch respecteer ik ieders mening.
                                    Volgende stap is een schroefkit om em wa lager te zetten.
                                    Grts,
                                    NicoT

Dat is op zijn Amerikaans hé.
                                    Ze lijken wat op 360°Forged velgen.
                                    Vind het niet slecht,zou misschien beter zijn indien de blinkende rand achteraan
                                    wat minder breed was.

Comment

• Die velg is gewoon veel te open voor die auto.

Comment

Nog mensen met een Bluetooth Carkit die zich elke keer een bult verschieten als iemand je opbelt?
                                        De beltoonvolume kan je instellen via de MMI maar hij onthoudt dat dus niet en ik verschiet me echt altijd een bult. Blijkt een algemeen probleem te zijn want veel klachten over, iemand tips?
                                        Iemand die de VAGCOM code kent want mss kan ik daarmee dan de standaard waarde aanpassen

Ik zal ook eens mailen naar de garage maar ik betwijfel als ze het zullen weten

Update: Er zou een fix komen in Juni
                                        http://www.a5oc.com/forums/showthrea...t=phone+volume
                                        Ja,ik ook maar heb nog geen 3G MMI,dus zal ik morgen eens zien of
                                        ik dit kan wijzigen.
                                        Het is wel een module van Kufatec die ik achteraf heb ingebouwd,maar dit zal wel niet verschillend
                                        zijn veronderstel ik.
                                        Is ook wel met spraak-en stuurbediening.

Comment

Ah idd niet maar dit zijn johnny velgen hé

Verkracht een beetje de klasse van een A5 maar elk zijn keuze hé, anders zouden het allemaal dezelfde zijn
                                          Oei,dan zul je de mijne wel een echte 'ragkrel' vinden.
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 12/06/2009, 01:29.

Comment

Working...
                                          X