Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
    zet hier een 20" audi velg onder, desnoods in het antraciet, verhoog de wagen met 1cm of 1,5cm en 90% van de mensen vindt dit wow. incl ik
    Ja,dan ben je nummer zoveel met alweer eens dezelfde velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
      Dat is op zijn Amerikaans hé.
      Ze lijken wat op 360°Forged velgen.
      Vind het niet slecht,zou misschien beter zijn indien de blinkende rand achteraan
      wat minder breed was.
      Idd mijn 'inspiratie' opgedaan op een amerikaans forum, brede cup velgen enzo...

Aan al de rest wil ik even zeggen dat ik nog steeds met evenveel plezier elke dag eens een kijkje kom nemen op dit forum. Smaken verschillen nu eenmaal en dit is ook de sterkte van een 'community' op het net.
      Elke keer als ik naar mijn A5 kijk, dan krijg ik kiekenvel :p
      I just LOVE it...

Vriendelijke groeten,
      NicoT

Comment

Ja,dan ben je nummer zoveel met alweer eens dezelfde velgen.
        dan ben ik maar nummer zoveel

ik verkies toch dit hoor

Comment

Oei,dan zul je de mijne wel een echte 'ragkrel' vinden.
          Uw velgen vallen beter mee

Ik heb ook stuur & spraakbediening ivm de bluetooth kit

Comment

ik verkies toch dit hoor

Als ik misschien een A5 zou kopen dan zou hij er toch ook zo moeten uitzien!

Dit is echt heel lekker.

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
            2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
              Als ik misschien een A5 zou kopen dan zou hij er toch ook zo moeten uitzien!

Dit is echt heel lekker.

deze was mooi

http://89.31.222.42:82/vanhoo/nl/Stock.aspx

Comment

Het is wel een module van Kufatec die ik achteraf heb ingebouwd
                Is dat goed zelf te doen? Ik ben ook van plan om bluetooth te nemen, maar die fiscon die je ook bij kufatec kan ik niet gebruiken want ik heb GPS (MOST).
                Is dat dan een originele module die je hebt gekregen? Weet je soms de nummer van dat onderdeel?
                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                  Is dat goed zelf te doen? Ik ben ook van plan om bluetooth te nemen, maar die fiscon die je ook bij kufatec kan ik niet gebruiken want ik heb GPS (MOST).
                  Is dat dan een originele module die je hebt gekregen? Weet je soms de nummer van dat onderdeel?
                  oe, had jij geen Insignia besteld of ben ik aan het missen??

Comment

• nee, dat zal dan toch iemand anders zijn

Comment

ik verkies toch dit hoor

Veel te "random" eigenlijk !
                      Op 80% van de Audi's te zien, zelfs op de oude 80 enz...
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                        Pics met de velgen.
                        Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet jullie smaak zal zijn.
                        Toch respecteer ik ieders mening.
                        Volgende stap is een schroefkit om em wa lager te zetten.
                        Grts,
                        NicoT

De Amerikanen zouden aan je lippen hangen, vrees ervoor dat de Europeanen dit niet pruimen.
                        Audi heeft OEM nodig !!!!!!!
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                          Met diffusor erbij.. Diffusor + sideskirts + spuitwerk + plaatsing = 500

Amay, niet te begrijpen !
                          Op verschillende plaatsen en zelfs in Duitsland kost die Diffusor achteraan al €900
                          Ik heb de Sideskirts er wel op laten zetten, denk zo'n €150 (was in de onderhandeling)
                          Uw garage heeft wel een scherpe prijs precies !
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Amay, niet te begrijpen !
                            Op verschillende plaatsen en zelfs in Duitsland kost die Diffusor achteraan al €900
                            Ik heb de Sideskirts er wel op laten zetten, denk zo'n €150 (was in de onderhandeling)
                            Uw garage heeft wel een scherpe prijs precies !
                            900 voor een gespoten achterbumper zeker??
                            Want nieuwe uitlaat, ophanging & achterbumper was 900euro aan stukken (ex btw) voor mijn herstelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              900 voor een gespoten achterbumper zeker??
                              Want nieuwe uitlaat, ophanging & achterbumper was 900euro aan stukken (ex btw) voor mijn herstelling
                              Ja toch wel, heb thuis zelfs hun offerte ergens staan (ben nu in Knokke voor 4 dagen)
                              S-Line bumper (diffusor) past niet op de "gewone" dus alles volledig nieuw
                              Jij had al die S-Line bumper he , dus geen andere stukken ;-)
                              Die dealers zijn toch afzetters..... dedju ben blij dat ik dat dan niet gedaan heb want zou me 200% gekost hebben
                              Last edited by E90N; 12/06/2009, 18:12.
                              Sintruin till I die

Comment

• De reden waarom het bij Christopher_86 meevalt van prijs is dat hij een diffusor heeft die op de normale achterbumper past. (niet die van het S-line exterieur pakket).
                                dus geen nieuwe achterbumper nodig.

ik moet zeggen, het ziet er wreed goed uit

en zo is het op een S-line bumper: (precies meer grijs dan zwart van kleur)
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by viperman; 12/06/2009, 18:45.

Comment

• nu je het zegt!

was me totaal niet opgevallen , heb het zelfs in real life gezien

raar dat ze bij de dealer daar niets van wisten

ze smeren je inderdaad liever een hele achterbumper aan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Die velg is gewoon veel te open voor die auto.
                                    als ik moest kiezen voor een niet orignele velg zou ik gaan voor de eta beta

"simpele velg", die eigenlijk wat weg heeft van de vorige rs6

Comment

• kwijl

Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                      als ik moest kiezen voor een niet orignele velg zou ik gaan voor de eta beta

"simpele velg", die eigenlijk wat weg heeft van de vorige rs6

in MIJN ogen , ...droomcombinatie! DAMN, kwijlbakje zo!

ik wou gaan voor de witte maar begin meer en meer de neiging te voelen om deze kleur te kiezen.(net zoals mijn testwagen was)
                                      Met milano bruin leder en deze velgen? SU-BLIEM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
                                        in MIJN ogen , ...droomcombinatie! DAMN, kwijlbakje zo!

ik wou gaan voor de witte maar begin meer en meer de neiging te voelen om deze kleur te kiezen.(net zoals mijn testwagen was)
                                        Met milano bruin leder en deze velgen? SU-BLIEM!

dat bruin gaat niet zo goed vind ik met meteorgrijs.... ik zou dan kiezen voor magmarood interieur...... supersportief zeker met die carbon accenten nog erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Ja toch wel, heb thuis zelfs hun offerte ergens staan (ben nu in Knokke voor 4 dagen)
                                          S-Line bumper (diffusor) past niet op de "gewone" dus alles volledig nieuw
                                          Jij had al die S-Line bumper he , dus geen andere stukken ;-)
                                          Die dealers zijn toch afzetters..... dedju ben blij dat ik dat dan niet gedaan heb want zou me 200% gekost hebben
                                          Egon, ik kan je verzekeren dat mijn bumper + diffusor voor de vuilbak waren hoor
                                          Alle stukken 900euro en 1100euro spuiten+werk

Comment

Working...
                                          X