Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
    Als ik misschien een A5 zou kopen dan zou hij er toch ook zo moeten uitzien!

Dit is echt heel lekker.

WAW!!! tis bijna idem als de mijne die binnenkort wordt geleverd!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
      in MIJN ogen , ...droomcombinatie! DAMN, kwijlbakje zo!

ik wou gaan voor de witte maar begin meer en meer de neiging te voelen om deze kleur te kiezen.(net zoals mijn testwagen was)
      Met milano bruin leder en deze velgen? SU-BLIEM!
      mooi kleur, mooie velgen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
        dan ben ik maar nummer zoveel

ik verkies toch dit hoor

Ik vind dit ook heel knap maar je ziet ze te veel.
        Dit is ook een van de redenen waarom ik mijn Y-velgen vervangen heb door andere.
        De voornaamste reden is eigenlijk het gewicht,waardoor ik voor de BBS'en ben gegaan.
        De 20" zullen waarschijnlijk nog zwaarder zijn en dit veranderd toch in hoge mate de prestaties,de
        wegligging,het algemene comfort en vooral de rijsensaties van de wagen.
        Het rijplezier staat bij mij nog altijd iets hoger aangeschreven dan het uitzicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Ja toch wel, heb thuis zelfs hun offerte ergens staan (ben nu in Knokke voor 4 dagen)
          S-Line bumper (diffusor) past niet op de "gewone" dus alles volledig nieuw
          Jij had al die S-Line bumper he , dus geen andere stukken ;-)
          Die dealers zijn toch afzetters..... dedju ben blij dat ik dat dan niet gedaan heb want zou me 200% gekost hebben
          Een standaard diffusor van bvb. een 2.7 of 3.0 tdi met dus een uitsparing voor
          uitlaat links en rechts kost welgeteld 50€.
          Voor een S-line zal dit zeker geen 850€ meer of het moest er een zijn van goud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
            Is dat goed zelf te doen? Ik ben ook van plan om bluetooth te nemen, maar die fiscon die je ook bij kufatec kan ik niet gebruiken want ik heb GPS (MOST).
            Is dat dan een originele module die je hebt gekregen? Weet je soms de nummer van dat onderdeel?
            Ik vond dit heel goed te doen en niet al te moeilijk.
            Er kruipt wel wat tijd in,maar dat kost niets als je het zelf doet hé.
            Alleen mag je er zeker van zijn dat je foutcodes zal hebben die ge-reset moeten
            worden met de VAGCOM + de activatie van de module.
            Het is niet de fiscon die je moet hebben.
            Heb je navigatie MMI basic plus-2G,zoals ik,dan is het idd.MOST.
            Dan heb je deze nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
              Een standaard diffusor van bvb. een 2.7 of 3.0 tdi met dus een uitsparing voor
              uitlaat links en rechts kost welgeteld 50€.
              Voor een S-line zal dit zeker geen 850€ meer of het moest er een zijn van goud.
              Ik denk dat ik de offerte terug erop moet smijten want hier gelooft me geen kat
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                ola, pas daar mee op aub. In de bandencentrale hebben ze mij dat afgereden, het minimum was 1,5cm om het veilig te houden (dubbel gecentreerde spacers)
                Er bestaan ook "dubbel gecentreerde" spacers van 12mm en zelfs 10mm. En hoe breder je gaat, hoe meer je de geometrie van je auto aanpast, en dat is ook gevaarlijk. Je spoor 3 cm breder maken kan het gedrag van de auto al behoorlijk veranderen, afhankelijk van de auto en de situatie en op welke as ze liggen zelfs in zo'n mate dat 't ook gevaarlijk kan zijn.

Niet alles over één kam scheren. Nuanceren is nodig.
                Last edited by ; 13/06/2009, 09:39.

Comment

• [quote=viperman;3465096]De reden waarom het bij Christopher_86 meevalt van prijs is dat hij een diffusor heeft die op de normale achterbumper past. (niet die van het S-line exterieur pakket).
                  dus geen nieuwe achterbumper nodig.

ik moet zeggen, het ziet er wreed goed uit

Kan je de diffusor bij audi bestellen of is dit geen origineel stuk?

Comment

Het is niet dat je niet geloofd wordt maar degene die zo een
                    prijsofferte geeft wil klanten in de zak zetten.

Comment

@ Jimmy

wij zijn een jaar geleden gaan informeren achter die diffusor van de s-line . prijs 95€. eenigste probleem was, dat deze diffusor niet op een gewone bumper zo passen. omdat de krommingen niet overeenkomen.

ook de bestelnummers waren verschillend.

eenigste oplossing is een volledige S5 of S-line achterbumper steken en dan loopt de prijs wel op. onderdelen, spuiten, plaatsen .. prijskaarte +- 1000€

misschien dat dit onderdeel, de diffuoser dus, pas later op de markt is gekomen voor een niet S-line exterieur uitvoering ofwel hebben ze ons proberen in't zak te zetten

Comment

Ik vind dit ook heel knap maar je ziet ze te veel.
                        Dit is ook een van de redenen waarom ik mijn Y-velgen vervangen heb door andere.
                        De voornaamste reden is eigenlijk het gewicht,waardoor ik voor de BBS'en ben gegaan.
                        De 20" zullen waarschijnlijk nog zwaarder zijn en dit veranderd toch in hoge mate de prestaties,de
                        wegligging,het algemene comfort en vooral de rijsensaties van de wagen.
                        Het rijplezier staat bij mij nog altijd iets hoger aangeschreven dan het uitzicht.
                        Ge ga mij nu toch ni vertellen dat als ge hier in Belgie wat rondbolt het verschil tussen bv. uw BBS'en en de gewone standaard Y-velg gigantisch is. Misschien in de racerij wel maar ik zou nooit een velg die ik echt knap vind vervangen door een velg waardoor mijn wegligging beter wordt...

Comment

• [quote=bossie;3465633]
                          Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                          De reden waarom het bij Christopher_86 meevalt van prijs is dat hij een diffusor heeft die op de normale achterbumper past. (niet die van het S-line exterieur pakket).
                          dus geen nieuwe achterbumper nodig.

ik moet zeggen, het ziet er wreed goed uit

Kan je de diffusor bij audi bestellen of is dit geen origineel stuk?
                          Efkes over die diffusor.
                          Ik dacht vroeger dat een A5 S-line zowel binnen en buiten S-line had. Viel dat tegen toen ik hier voor het eerst op het forum ontdekte dat S-line alleen het interieur is. Dus.. ik zeg tegen mijn verkoper (wie trouwens één van mijn beste kameraden is, dat verklaart misschien de goedkope prijs van mijn aanpassingen) dat ik nog het S-line exterieur wil bijbestellen. Dat ging mij 1600 EUR kosten. Na 2 dagen besliste ik om de voorspoiler niet te nemen, omdat ik de s-line minder mooi vind dan de standaard bumper. Dus ik bestelde 2 x sideskirt + diffusor (gemonteerd op originele achterbumper). Alles originele Audi onderdelen en tegen een naar mijn mening heel scherpe prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                            Ge ga mij nu toch ni vertellen dat als ge hier in Belgie wat rondbolt het verschil tussen bv. uw BBS'en en de gewone standaard Y-velg gigantisch is. Misschien in de racerij wel maar ik zou nooit een velg die ik echt knap vind vervangen door een velg waardoor mijn wegligging beter wordt...
                            Je zou nog verrast kunnen zijn hoe groot het verschil is!
                            Vergeet niet dat mijn A5 een 1.8'je is.
                            Bij een 3.0 tdi zal je het zo niet voelen maar steek er maar eens 17"onder,dit kan in acceleratie bvb.
                            van 0 tot 100km/h meer dan een dikke seconde schelen.
                            En dan zwijg ik nog over de wegligging en het weggedrag bij het nemen van snel opeenvolgende bochten enz.
                            Men hoeft niet in de racerij te zitten om hier voordelen van te ondervinden.
                            Een auto dient volgens mij in de eerste plaats nog altijd om te rijden en niet om naar te kijken.
                            Dat 'mannetje' is mijn standpunt,maar ja wie ben ik,met mijn weinige rijervaring om dit te zeggen?

Comment

Ik vond dit heel goed te doen en niet al te moeilijk.
                              Alleen mag je er zeker van zijn dat je foutcodes zal hebben die ge-reset moeten
                              worden met de VAGCOM + de activatie van de module.
                              VAGCOM heb ik liggen, dus dat komt wel goed.
                              Je kan die module blijkbaar op verschillende plaatsen installeren?
                              Zijn die installatie-instructies ergens te downloaden? Dan kan ik zien of ik er zelf wel wil aan beginnen
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                VAGCOM heb ik liggen, dus dat komt wel goed.
                                Je kan die module blijkbaar op verschillende plaatsen installeren?
                                Zijn die installatie-instructies ergens te downloaden? Dan kan ik zien of ik er zelf wel wil aan beginnen
                                Neen,je kan ze enkel downloaden als je er één hebt gekocht.
                                Ik heb ze liggen natuurlijk,zal eens zien of ik ze kan doormailen.

Comment

• [quote=Christopher_86;3466207]
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten

Efkes over die diffusor.
                                  Ik dacht vroeger dat een A5 S-line zowel binnen en buiten S-line had. Viel dat tegen toen ik hier voor het eerst op het forum ontdekte dat S-line alleen het interieur is. Dus.. ik zeg tegen mijn verkoper (wie trouwens één van mijn beste kameraden is, dat verklaart misschien de goedkope prijs van mijn aanpassingen) dat ik nog het S-line exterieur wil bijbestellen. Dat ging mij 1600 EUR kosten. Na 2 dagen besliste ik om de voorspoiler niet te nemen, omdat ik de s-line minder mooi vind dan de standaard bumper. Dus ik bestelde 2 x sideskirt + diffusor (gemonteerd op originele achterbumper). Alles originele Audi onderdelen en tegen een naar mijn mening heel scherpe prijs.
                                  Dus Christopher dit is de s-line diffusor gemonteerd op een standaard bumper met verder geen aanpassingen.Mijn dealer zegt dat dit onmogelijk is.Welke dealer heb jij?Alvast bedankt.

Comment

• [quote=bossie;3467171]
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                    Dus Christopher dit is de s-line diffusor gemonteerd op een standaard bumper met verder geen aanpassingen.Mijn dealer zegt dat dit onmogelijk is.Welke dealer heb jij?Alvast bedankt.

kvind da ook wel vet, ma kheb er lijk geen zin achter om da aan dealer te vragn, want hy zal toch zeggn dat ni mogelijk is.. vo S5 grille hadk da gevraagd en hy zei dat dien ni kon geplaatst worden omda ze niet klopt van maten, die spiegelkapkes van S5 ging hy me aan 600euro (zonder plaatsingskostn) "geve".. ze proberen u CONSTANT int zak te zet, tzijn ma muttens by audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                                      kvind da ook wel vet, ma kheb er lijk geen zin achter om da aan dealer te vragn, want hy zal toch zeggn dat ni mogelijk is.. vo S5 grille hadk da gevraagd en hy zei dat dien ni kon geplaatst worden omda ze niet klopt van maten, die spiegelkapkes van S5 ging hy me aan 600euro (zonder plaatsingskostn) "geve".. ze proberen u CONSTANT int zak te zet, tzijn ma muttens by audi
                                      Ik gok West-Vlaming?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Ik gok West-Vlaming?

tzit vol van de westvlaming in mn jaar dermee, excuses

Comment

• Lol 600euro voor die spiegelkapkes. Schandalig veel.

Tzijn zeker gouden da gij wilt?

Comment

Working...
                                          X