Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
    600euro voor die spiegelkapkes.
    voor deze prijs heb je 2 volledige spiegels, dus glas etc incl.

kapjes moet je op ebay.de kopen gooien ze u mee dood

Comment

• [quote=bossie;3467171]
      Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      Dus Christopher dit is de s-line diffusor gemonteerd op een standaard bumper met verder geen aanpassingen.Mijn dealer zegt dat dit onmogelijk is.Welke dealer heb jij?Alvast bedankt.
      ACM in Mechelen.. die deden precies of wat ik vroeg de normaalste zaak van de wereld was.

Comment

• [quote=Christopher_86;3468068]
        Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten

ACM in Mechelen.. die deden precies of wat ik vroeg de normaalste zaak van de wereld was.
        Mah gij hebt toch een S-Line he, dus iets andere bumper dan standaard

Bijlage: offerte S-Line diffusor van exterieurpakket op standaard bumper
        Bijgevoegde Bestanden
        Sintruin till I die

Comment

• [quote=E90N;3468418]

S-line interieur

exterieur hetzelfde als die van jou. heeft de sideskirts ook laten plaatsen

Comment

• [quote=Christopher_86;3468068]
            Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten

Dus ik moet gewoon de s-line diffusor bestellen of is de jouwe nog een andere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
              VAGCOM heb ik liggen, dus dat komt wel goed.
              Je kan die module blijkbaar op verschillende plaatsen installeren?
              Zijn die installatie-instructies ergens te downloaden? Dan kan ik zien of ik er zelf wel wil aan beginnen
              En,zie je het zitten om ze te plaatsen?

Comment

• [QUOTE=E90N;3468418]

Dat is een offerte met een complete bumper en dan klopt dit wel.
                Heb er eigenlijk niet echt aan gedacht dat de S-line bumper een iets andere vorm heeft.
                Als je nu een S-Line exterieur pakket bestelt op een niet S-Line,krijg je dan wat Christopher_86
                op zijn wagen heeft zitten?
                Of is de bumper dan atijd een S-Line exemplaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                  En,zie je het zitten om ze te plaatsen?
                  Eerst en vooral nog eens bedankt
                  Ziet er inderdaad doenbaar uit, moet me dan nog wel torx schroevendraaiers en van die radio-removal keys aanschaffen. Het aansluiten op de stroom daar heb ik wat schrik van hehe, diene bruine draad ok, maar diene rode die gesoldeerd moet worden, dat is wat anders

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                  Dat is een offerte met een complete bumper en dan klopt dit wel.
                  Heb er eigenlijk niet echt aan gedacht dat de S-line bumper een iets andere vorm heeft.
                  Als je nu een S-Line exterieur pakket bestelt op een niet S-Line,krijg je dan wat Christopher_86
                  op zijn wagen heeft zitten?
                  Of is de bumper dan atijd een S-Line exemplaar?
                  Als je het volledige S-Line exterieur pakket neemt, dan is de achterbumper niet dezelfde als Christopher_86 heeft, maar een iets andere bumper met een iets andere diffusor.

S-line (zonder exterieur) heeft dezelfde bumpers als een niet S-line.
                  Dus als je wil wat Christopher_86 op z'n wagen heeft zitten moet je er specifiek bijzeggen dat je de S-line-look diffusor moet hebben voor een standaard bumper.
                  Kans is groot dat ze je dan raar aankijken en zeggen dat zoiets niet bestaat en dat het "forumpraat" is (of je moest het bij ACM in Mechelen gaan bestellen natuurlijk)
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Christopher_86 heeft, maar een iets andere bumper met een iets andere diffusor.

Dus als je wil wat Christopher_86 op z'n wagen heeft zitten moet je er specifiek bijzeggen dat je de S-line-look diffusor moet hebben voor een standaard bumper.
                    Kans is groot dat ze je dan raar aankijken en zeggen dat zoiets niet bestaat en dat het "forumpraat" is (of je moest het bij ACM in Mechelen gaan bestellen natuurlijk)[/quote]
                    Bedankt viperman nu weet ik eindelijk wat ik moet bestellen.

Comment

• te laag voor mij , maar de velgen zie ik wel graag .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        te laag voor mij , maar de velgen zie ik wel graag .

Allée, hoe kunt ge nen prachtige auto zo verknallen! Zou hij er ook neon onder hebben zitten? Die mannen hebben ook altijd hun ramen open staan, de muziek loeihard zodat iedereen zeker omkijkt als ze voorbij komen. Hier word ik gewoon ziek van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                          Dat heb ik de dealer indertijd ook proberen duidelijk te maken, meerdere keren !!!!!
                          Maar blijkbaar vertelde mijn eigen dealer als die in Duitsland dat het NIET paste op de standaard met die €900 als gevolg !
                          Dus afzetterij als je op christof zijn ervaringen uitgaat !
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                            Allée, hoe kunt ge nen prachtige auto zo verknallen! Zou hij er ook neon onder hebben zitten? Die mannen hebben ook altijd hun ramen open staan, de muziek loeihard zodat iedereen zeker omkijkt als ze voorbij komen. Hier word ik gewoon ziek van!
                            Als het mooi weer is, durf ik met mijn ramen ook open rijden. Ze tochten bijna niet.
                            De muziek af en dan het geluid van een mooie V8. Ik raak daar juist opgewonden van.

Comment

Kom kom, dit is helemaal niet "de auto verknallen". Mooie mods, mss iets te laag. Liever dit dan een A5 op 17" ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                Dat heb ik de dealer indertijd ook proberen duidelijk te maken, meerdere keren !!!!!
                                Maar blijkbaar vertelde mijn eigen dealer als die in Duitsland dat het NIET paste op de standaard met die €900 als gevolg !
                                Dus afzetterij als je op christof zijn ervaringen uitgaat !
                                We zullen het bij ACM in Mechelen moeten bestellen als het bij onze dealers niet kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C70 Bekijk Berichten
                                  Als het mooi weer is, durf ik met mijn ramen ook open rijden. Ze tochten bijna niet.
                                  De muziek af en dan het geluid van een mooie V8. Ik raak daar juist opgewonden van.
                                  Ik had het meer op de muziek dan op de open ramen...voor een V8 wil ik m'n ramen ook laten open staan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                    We zullen het bij ACM in Mechelen moeten bestellen als het bij onze dealers niet kan.
                                    Het kan toch niet zijn dat ze dat bij mijn garage wel kunnen en dat ze dat ergens anders niet kunnen. Ze hebben er precies nog nooit van gehoord.
                                    Ik heb gisteren onder mijn auto gelegen en dat past echt perfect vind ik. (met standaard achterbumper)..

En ik vind dat die Milltek de diffusor nog mooier maakt. De gaten zijn gewoon meer opgevuld.

Comment

• En ik vind dat die Milltek de diffusor nog mooier maakt. De gaten zijn gewoon meer opgevuld.[/quote]

Ik vind ook een op maat gemaakte of een Milltek uitlaat de auto een gans ander uitzicht geven.

Comment

haha, hier staat de a5 nog niet op zijn laagst hoor... Auto heeft luchtveringen en staat op die foto op rijhoogte, ik denk moesten jullie hem geparkeerd zien staan dat jullie volledig zot komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                                          haha, hier staat de a5 nog niet op zijn laagst hoor... Auto heeft luchtveringen en staat op die foto op rijhoogte, ik denk moesten jullie hem geparkeerd zien staan dat jullie volledig zot komen

was jij mee met die A5 , of ben je de eigenaar ?

Comment

Working...
                                          X