Is het mogelijk om de s-line diffusor op de standaard bumper zelf te plaatsen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEr bestaan ook "dubbel gecentreerde" spacers van 12mm en zelfs 10mm. En hoe breder je gaat, hoe meer je de geometrie van je auto aanpast, en dat is ook gevaarlijk. Je spoor 3 cm breder maken kan het gedrag van de auto al behoorlijk veranderen, afhankelijk van de auto en de situatie en op welke as ze liggen zelfs in zo'n mate dat 't ook gevaarlijk kan zijn.
Niet alles over één kam scheren. Nuanceren is nodig.
Alé ik zou vooraan heel graag 10mm breder gaan aan elke kant maar de bandencentrale raadde het af
Achteraan is de speling 18mm dus gingen ze er steken van 15mm. Moet nu wel nog wachten omwille van m'n accidentje.
T'zijn SCC spacers die besteld zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk weet dat ze bestaan maar is het veilig? Was er hier niet iemand die problemen gekregen had na het plaatsen van 1cm spacers?
Alé ik zou vooraan heel graag 10mm breder gaan aan elke kant maar de bandencentrale raadde het af
Achteraan is de speling 18mm dus gingen ze er steken van 15mm. Moet nu wel nog wachten omwille van m'n accidentje.
http://www.tomassporttuning.com/scc-spacers.php
Je moet wel een DRA systeem nemen met dubbele schroeven, niet degene waar je langere bouten moet gebruiken?
Uw velgen hebben ET32 dus nog ruim 25mm plaatsLast edited by E90N; 15/06/2009, 19:00.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIs het mogelijk om de s-line diffusor op de standaard bumper zelf te plaatsen?
De vraag is natuurlijk:
Is de achterbumper DEZELFDE bij S-Line interieur als de "gewone" ???
Hier spreekt men elkaar tegen (dealers zeggen steevast NIET DEZELFDE)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwas jij mee met die A5 , of ben je de eigenaar ?
Hier nog een fototje:
Voor mij is dit ook veel te laag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk weet dat ze bestaan maar is het veilig? Was er hier niet iemand die problemen gekregen had na het plaatsen van 1cm spacers?
http://www.tomassporttuning.com/scc-spacers.php
site SCC: www.spurverbreiterung.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk Berichtengoede keuze! SCC is beter dan H&R.
Lijkt me zeker niet het geval, maar soit ieder zijn keuze
Op gebied van autosport is H&R de lijstaanvoerder kwa kwaliteit :-D
Niet dat ik reclame wil maken voor die of dat maar die opmerking klopte niet...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenNeen, maar ik ken de wagen van op een ander forum (www.cleaned.be)
Hier nog een fototje:
Voor mij is dit ook veel te laag!freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAchteraan heb ik 20mm/wiel zonder problemen.
Je moet wel een DRA systeem nemen met dubbele schroeven, niet degene waar je langere bouten moet gebruiken?
Uw velgen hebben ET32 dus nog ruim 25mm plaats
Ik stond erbij toen er gemeten werd en ik had maar 18mm speling (wielkast)
DRA gaat pas vanaf 20mm, WoKe heeft vooraan ook langere bouten moeten gebruiken. Achteraan dubbele bouten want daar had hij 25mm zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenVolgens 3 bronnen waar ik geweest ben "niet", moet er geen volledige bumper geplaatst worden maar een soort tussenstuk (ofdergelijke) hetgeen €900 kost.
De vraag is natuurlijk:
Is de achterbumper DEZELFDE bij S-Line interieur als de "gewone" ???
Hier spreekt men elkaar tegen (dealers zeggen steevast NIET DEZELFDE)
er zijn dus 3 soorten bumpers?
1) een s-line bumper (zoals de S5)
2) een "gewone" bumper
3)en een bumper die eruit ziet als de 2de (de gewone) bumper, maar toch anders is omdat er een s-line INTERIEUR is
het derde lijkt me vrij onwaarschijnlijk maarja alles kan natuurlijk.
een "tussenstuk" voor die diffusor lijkt me al helemaal door het dolle heen. waarom zou dat wel moeten dienen? voor bevesteging? het tussenstuk is in ieder geval al niet langs buiten zichtbaar. dus het moet zich achter de bumper bevinden. in dat geval, valt het waarschijnlijk op te lossen door een 2componenten lijm (als het hier gaat over de bevesteging natuurlijk)
dan nog maar te zwijgen over die prijs van het "tussenstuk" 900€ als je ziet dat dragonfly zijn kosten rond de 1000€ waren voor een volledige bumper te spuiten + diffusor + plaatsingskosten... dan plaatsen we een volledige S5 bumper hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk weet niet waar je dat vandaan haalt ??
Lijkt me zeker niet het geval, maar soit ieder zijn keuze
Op gebied van autosport is H&R de lijstaanvoerder kwa kwaliteit :-D
Niet dat ik reclame wil maken voor die of dat maar die opmerking klopte niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten1) een s-line bumper (zoals de S5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenPeut. Fout. De S5 heeft zijn eigen bumper, trekt helemaal niet op een S line exterieur bumper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSorry, dan ben ik fout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenAllée, hoe kunt ge nen prachtige auto zo verknallen! Zou hij er ook neon onder hebben zitten? Die mannen hebben ook altijd hun ramen open staan, de muziek loeihard zodat iedereen zeker omkijkt als ze voorbij komen. Hier word ik gewoon ziek van!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtente laag voor mij , maar de velgen zie ik wel graag .
Toerke, is dat aan de McDo / kinepolis in Kortrijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwas jij mee met die A5 , of ben je de eigenaar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
een "tussenstuk" voor die diffusor lijkt me al helemaal door het dolle heen. waarom zou dat wel moeten dienen? voor bevesteging? het tussenstuk is in ieder geval al niet langs buiten zichtbaar. dus het moet zich achter de bumper bevinden. in dat geval, valt het waarschijnlijk op te lossen door een 2componenten lijm (als het hier gaat over de bevesteging natuurlijk)
dan nog maar te zwijgen over die prijs van het "tussenstuk" 900€ als je ziet dat dragonfly zijn kosten rond de 1000€ waren voor een volledige bumper te spuiten + diffusor + plaatsingskosten... dan plaatsen we een volledige S5 bumper hoor
Je bent zelf met die diffusor naar Delorge geweest meen ik en dat paste NIET dus klopt het verhaal van die gewone bumper tov S-Line model toch of niet ?
Misschien is tussenstuk niet goed uitgelegd maar ik bedoel iets dat beide bumpers universeel maakt voor het plaatsen ervanLast edited by E90N; 16/06/2009, 09:04.Sintruin till I die
Comment
Comment