Oorspronkelijk geplaatst door PVR
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenToerke, is dat aan de McDo / kinepolis in Kortrijk?
Die wielen zijn 'not done' voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJe bent zelf met die diffusor naar Delorge geweest meen ik en dat paste NIET dus klopt het verhaal van die gewone bumper tov S-Line model toch of niet ?
Misschien is tussenstuk niet goed uitgelegd maar ik bedoel iets dat beide bumpers universeel maakt voor het plaatsen ervan
mja ze hebben het er voor gehouden en niet effectief geprobeerd te monteren.
maar wat ik niet begrijp is dat de vorm van d ebumpers toch hetzelfde zijn. dus daar kan het probleem niet zitten.
misschien inderdaad wat extra bevestegingspunten of dergelijke, dat wil zeggen dat het zeker op een andere manier is op te lossen dan zo een duur "universeel" stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenToerke, is dat aan de McDo / kinepolis in Kortrijk?
yep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenmja ze hebben het er voor gehouden en niet effectief geprobeerd te monteren.
maar wat ik niet begrijp is dat de vorm van d ebumpers toch hetzelfde zijn. dus daar kan het probleem niet zitten.
misschien inderdaad wat extra bevestegingspunten of dergelijke, dat wil zeggen dat het zeker op een andere manier is op te lossen dan zo een duur "universeel" stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenAllée, hoe kunt ge nen prachtige auto zo verknallen! Zou hij er ook neon onder hebben zitten? Die mannen hebben ook altijd hun ramen open staan, de muziek loeihard zodat iedereen zeker omkijkt als ze voorbij komen. Hier word ik gewoon ziek van!2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenhier ook een grill laten plaatsen die we hebben gekocht op internet
heeft een dik half geduurd maar heeft maar 30€ gekost
Het plaatsen zou 2 uren in beslag nemen en komen op zo'n 120 euro !
Mag ik vragen waar jij geweest ben voor het plaatsen van de grill?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenVolgens mij is het gewoon een kwestie van wat uw garage voor u wil doen. Ge ga mij toch niet vertellen dat een S-line achterbumper zoveel verschillend is dan een gewone bumper... Ok er is wel een verschil, dat ziet iedereen. Maar is dit verschil zo groot dat je een diffusor niet zonder extra onderdelen op een standaard bumper zou kunnen monteren? Dat denk ik niet. Ge hebt praters en ge hebt uitvoerders. Dat is in elke sector zo. Het zou kunnen dat ze aan mijn diffusor wat hebben moeten zagen of slijpen. Maar in ieder geval.. hij past perfect zonder extra kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenBen juist terug van delorge. De S5 grill kost 244 euro.
Montage is idd de voorbumper eraf halen, daar verschilt het nogal tussen de dealers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenBen juist terug van delorge. De S5 grill kost 244 euro.
heeft dacht ik 27€ ofzo gekost en maar een half uurtje geduurd
bij egon ook 45min
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenmja meer kan ik niet zeggen
heeft dacht ik 27€ ofzo gekost en maar een half uurtje geduurd
bij egon ook 45min
Comment
-
Comment
-
Hebde mij niet gezien in tegenovergestelde richting ?
Was rond 16u kort in St-Truiden, zag nummerplaat GR .....
Plaatsing grille bij Delorge: 45 minuutjesSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDedju ziede da gij het waart op de expressweg richting Hasselt
Hebde mij niet gezien in tegenovergestelde richting ?
Was rond 16u kort in St-Truiden, zag nummerplaat GR .....
Plaatsing grille bij Delorge: 45 minuutjes
Volgens de magazijnier ( veronderstel ik ) zou het 2 uren duren.
Hebben ze tegen u ook gezegd dat het 2 uren zou duren?
Anders proberen ze mij daar goed int zak te zetten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk weet dat ze bestaan maar is het veilig? Was er hier niet iemand die problemen gekregen had na het plaatsen van 1cm spacers?
Alé ik zou vooraan heel graag 10mm breder gaan aan elke kant maar de bandencentrale raadde het af
Achteraan is de speling 18mm dus gingen ze er steken van 15mm. Moet nu wel nog wachten omwille van m'n accidentje.
T'zijn SCC spacers die besteld zijn
http://www.tomassporttuning.com/scc-spacers.php
te zijn geweest.
Heb daarna 12mm gestoken en geen probleem meer gehad.
Heb nog niet kunnen testen ivm. het belvolume van de bluetooth,want de wagen staat bij Thoen
met een 'softwareprobleempje'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenDat was ik,de flens van beide spacers was afgebroken,maar het schijnt een constructiefout
te zijn geweest.
Heb daarna 12mm gestoken en geen probleem meer gehad.
Heb nog niet kunnen testen ivm. het belvolume van de bluetooth,want de wagen staat bij Thoen
met een 'softwareprobleempje'.
Oeie, enig idee wat er scheelt? Maandag gaat de mijne binnen bij Thoen voor spoor te regelen, oorzaak van een luid gekraak/gepiep te vinden en de computer uit te lezen om naar d'ieteren te sturen. Ze gaan daar onderzoeken waarom de carkit zo raar doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDRA gaat pas vanaf 20mm, WoKe heeft vooraan ook langere bouten moeten gebruiken. Achteraan dubbele bouten want daar had hij 25mm zitten.
Ik had op mijn vorige auto 15mm per wiel vooraan en 25mm per wiel achteraan, en dat was met dubbele bouten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenHeb er wel ééntje gezien maar kon uitmaken wie het was.
Volgens de magazijnier ( veronderstel ik ) zou het 2 uren duren.
Hebben ze tegen u ook gezegd dat het 2 uren zou duren?
Anders proberen ze mij daar goed int zak te zetten !
Van tijd hebben ze mij gezegd ongeveer uurke.
ben er erop blijven wachten, zag alles goed en zelf ff in werkplaats geweest (andere kant van de steenweg)
en was 45 minuten.
Maanden ofzo erna is Thibaut ook naar daar gegaan en ging zelfs nog sneller.
Dus aan u om uw conclusies te trekken :-)
S5 grille is evenveel werk als de zwart glanzende neem ik aanSintruin till I die
Comment
-
benieuwd wat die gaat geven.. weet iemand wat ze bedoelen met die oplossing half 2010?? Een lichtere motor dan de 2.0TDI (170pk)? nah laat maar
Comment
Comment