Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
    http://www.autowereld.be/artikel/act...urce=autoforum

benieuwd wat die gaat geven.. weet iemand wat ze bedoelen met die oplossing half 2010?? Een lichtere motor dan de 2.0TDI (170pk)? nah laat maar
    Misschien de 1.8TFSI met 160PK die nu al in Duitsland te koop is?

Comment

• Na 9 maanden wachten mag ik volgende week dinsdag eindelijk mijn A5 gaan afhalen.
      A5 3.0 S-Line Ibis wit
      Volgens de documenten is het modeljaar 2010 alhoewel ik niet echt fan ben van led achterlichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
        Na 9 maanden wachten mag ik volgende week dinsdag eindelijk mijn A5 gaan afhalen.
        A5 3.0 S-Line Ibis wit
        Volgens de documenten is het modeljaar 2010 alhoewel ik niet echt fan ben van led achterlichten
        achterlichten ruilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Ik ga dan nog eens aandringen om vooraan toch 12mm te steken. Bandencentrale ging ze bestellen voor achteraan en mij dna opbellen, ondertussen 1 maand verder en niets meer gehoord dus zou kunnen ergens anders gaan maar dan zitten ze er daar mee. Ben zo niet

Oeie, enig idee wat er scheelt? Maandag gaat de mijne binnen bij Thoen voor spoor te regelen, oorzaak van een luid gekraak/gepiep te vinden en de computer uit te lezen om naar d'ieteren te sturen. Ze gaan daar onderzoeken waarom de carkit zo raar doet.
          Vandaag bij Puype geweest in Brugge en 20mm (dubbele bouten) spacers besteld voor achteraan. Normaal vrijdag binnen.

15mm spacers hadden ze wel op voorraad voor een A5. Mss zijn dit de jouwe

Grtz.
          Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
            Vandaag bij Puype geweest in Brugge en 20mm (dubbele bouten) spacers besteld voor achteraan. Normaal vrijdag binnen.

15mm spacers hadden ze wel op voorraad voor een A5. Mss zijn dit de jouwe

Grtz.
            Nick
            Dat zullen inderdaad de mijne zijn, ik zal maar eens bellen. Volgende week mogen ze er hopelijk op Zeg het hun maar als je vrijdag gaat
            Vooraan dus ook geen bij jou??

Comment

• wanneer moet ik de eerste onderhoudsbeurt laten gebeuren????
              ik heb al 13.000 op de teller, de auto is 3 maanden oud?
              is het niet verstandig om nu de olie te verversen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                wanneer moet ik de eerste onderhoudsbeurt laten gebeuren????
                Ik heb aan 15k ververst.

Comment

Kan je zien in je MMI hé
                  Normaal aan 30.000km (long-life)

Comment

Dat kun je terugvinden bij de optie 'car' in je MMI. Als ik mij niet vergis is het maar aan 30.000km. De motoren van vandaag kun je niet meer vergelijken met vroeger hoor!

Met mn R5 GtTurbo en mn 944 S2 vroeger, deed ik om de 5.000km nieuwe olie in

Grtz.
                    Nick

Comment

Dat zullen inderdaad de mijne zijn, ik zal maar eens bellen. Volgende week mogen ze er hopelijk op Zeg het hun maar als je vrijdag gaat
                      Vooraan dus ook geen bij jou??
                      Voorlopig zal ik vooraan geen plaatsen, vind het eigenlijk ook niet nodig.

Ik heb gekozen voor 20mm achteraan, omdat ik dan mn origrinele bouten en antidiefstals nog kan gebruiken. Peter zei zelfs dat 25mm ook nog haalbaar was (na meting), omdat een A5 geen plastieken binnen wielkast heeft of toch zeker niet tot tegen de rand, zoals vele wagens.

Grtz.
                      Nick

Comment

Ik heb gekozen voor 20mm achteraan, omdat ik dan mn origrinele bouten en antidiefstals nog kan gebruiken. Peter zei zelfs dat 25mm ook nog haalbaar was (na meting), omdat een A5 geen plastieken binnen wielkast heeft of toch zeker niet tot tegen de rand, zoals vele wagens.

Grtz.
                        Nick
                        20mm was teveel voor mij dus ik verlies m'n antidiefstal bouten
                        Denk wel dat WoKe zo goed als tegen de rand zit

Comment

Dat kun je terugvinden bij de optie 'car' in je MMI. Als ik mij niet vergis is het maar aan 30.000km. De motoren van vandaag kun je niet meer vergelijken met vroeger hoor!

Met mn R5 GtTurbo en mn 944 S2 vroeger, deed ik om de 5.000km nieuwe olie in

Grtz.
                          Nick
                          Schitterend, heb je ook nog een R5 GTturbo gehad? Nen witten met rode lijntjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                            Na 9 maanden wachten mag ik volgende week dinsdag eindelijk mijn A5 gaan afhalen.
                            A5 3.0 S-Line Ibis wit
                            zal hard op die van mij lijken dan. ik wil ook altijd van achterlichten wisselen hoor.

Comment

Grtz.
                              Nick
                              vooraan 10mm en achteraan 15mm per wiel bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                vooraan 10mm en achteraan 15mm per wiel bij mij
                                Alles hangt natuurlijk af van de maat van velg en ET waarde
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                  Schitterend, heb je ook nog een R5 GTturbo gehad? Nen witten met rode lijntjes?
                                  Het was een zwarte, phase 2, met zwart - rood interieur. Veel plezier aan beleefd

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Vandaag de nieuwe S5 grill gaan halen maar er werd me verteld dat er enkel de badge van S5 in past. Klopt dit of zijn er andere mogelijkheden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                      Vandaag de nieuwe S5 grill gaan halen maar er werd me verteld dat er enkel de badge van S5 in past. Klopt dit of zijn er andere mogelijkheden?
                                      Kan wel zijn, denk dat de quattro / s-line badges een andere vorm hebben

Ik vind het alleszins flauw om met zo'n grill + badge rond te rijden. Was vorige week in de garage en er stond buiten een cabrio met S5 grill. Ik dacht dus hmm een S5 maar toen hij wegreed werd het duidelijk dat het een diesel was

Comment

Kan wel zijn, denk dat de quattro / s-line badges een andere vorm hebben

Ik vind het alleszins flauw om met zo'n grill + badge rond te rijden. Was vorige week in de garage en er stond buiten een cabrio met S5 grill. Ik dacht dus hmm een S5 maar toen hij wegreed werd het duidelijk dat het een diesel was
                                        Idd is zeer flauw, is het ook niet mogelijk om de badge er gewoon uit te laten?
                                        Of is dit niet mogelijk?
                                        Want ben denk ik ook wel van plan om er een s5 grill op te plaatsen eens ik mijn auto heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Disaster Bekijk Berichten
                                          Idd is zeer flauw, is het ook niet mogelijk om de badge er gewoon uit te laten?
                                          Of is dit niet mogelijk?
                                          Want ben denk ik ook wel van plan om er een s5 grill op te plaatsen eens ik mijn auto heb.
                                          Ik wil de auto ook zeker niet laten doorgaan als een S5 dus die badge is voor mij geen optie.
                                          Het is zeker mogelijk om de badge eruit te laten maar echt mooi is het niet.

Comment

Working...
                                          X