Oorspronkelijk geplaatst door Bonné
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk BerichtenNa 9 maanden wachten mag ik volgende week dinsdag eindelijk mijn A5 gaan afhalen.
A5 3.0 S-Line Ibis wit
Volgens de documenten is het modeljaar 2010 alhoewel ik niet echt fan ben van led achterlichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk ga dan nog eens aandringen om vooraan toch 12mm te steken. Bandencentrale ging ze bestellen voor achteraan en mij dna opbellen, ondertussen 1 maand verder en niets meer gehoord dus zou kunnen ergens anders gaan maar dan zitten ze er daar mee. Ben zo niet
Oeie, enig idee wat er scheelt? Maandag gaat de mijne binnen bij Thoen voor spoor te regelen, oorzaak van een luid gekraak/gepiep te vinden en de computer uit te lezen om naar d'ieteren te sturen. Ze gaan daar onderzoeken waarom de carkit zo raar doet.
15mm spacers hadden ze wel op voorraad voor een A5. Mss zijn dit de jouwe
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenVandaag bij Puype geweest in Brugge en 20mm (dubbele bouten) spacers besteld voor achteraan. Normaal vrijdag binnen.
15mm spacers hadden ze wel op voorraad voor een A5. Mss zijn dit de jouwe
Grtz.
Nick
Vooraan dus ook geen bij jou??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenwanneer moet ik de eerste onderhoudsbeurt laten gebeuren????
ik heb al 13.000 op de teller, de auto is 3 maanden oud?
is het niet verstandig om nu de olie te verversen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenwanneer moet ik de eerste onderhoudsbeurt laten gebeuren????
Normaal aan 30.000km (long-life)
Comment
-
Met mn R5 GtTurbo en mn 944 S2 vroeger, deed ik om de 5.000km nieuwe olie in
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDat zullen inderdaad de mijne zijn, ik zal maar eens bellen. Volgende week mogen ze er hopelijk op Zeg het hun maar als je vrijdag gaat
Vooraan dus ook geen bij jou??
Ik heb gekozen voor 20mm achteraan, omdat ik dan mn origrinele bouten en antidiefstals nog kan gebruiken. Peter zei zelfs dat 25mm ook nog haalbaar was (na meting), omdat een A5 geen plastieken binnen wielkast heeft of toch zeker niet tot tegen de rand, zoals vele wagens.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenVoorlopig zal ik vooraan geen plaatsen, vind het eigenlijk ook niet nodig.
Ik heb gekozen voor 20mm achteraan, omdat ik dan mn origrinele bouten en antidiefstals nog kan gebruiken. Peter zei zelfs dat 25mm ook nog haalbaar was (na meting), omdat een A5 geen plastieken binnen wielkast heeft of toch zeker niet tot tegen de rand, zoals vele wagens.
Grtz.
Nick
Denk wel dat WoKe zo goed als tegen de rand zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDat kun je terugvinden bij de optie 'car' in je MMI. Als ik mij niet vergis is het maar aan 30.000km. De motoren van vandaag kun je niet meer vergelijken met vroeger hoor!
Met mn R5 GtTurbo en mn 944 S2 vroeger, deed ik om de 5.000km nieuwe olie in
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk BerichtenNa 9 maanden wachten mag ik volgende week dinsdag eindelijk mijn A5 gaan afhalen.
A5 3.0 S-Line Ibis wit
Volgens de documenten is het modeljaar 2010 alhoewel ik niet echt fan ben van led achterlichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenVoorlopig zal ik vooraan geen plaatsen, vind het eigenlijk ook niet nodig.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtenvooraan 10mm en achteraan 15mm per wiel bij mijSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenSchitterend, heb je ook nog een R5 GTturbo gehad? Nen witten met rode lijntjes?
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenVandaag de nieuwe S5 grill gaan halen maar er werd me verteld dat er enkel de badge van S5 in past. Klopt dit of zijn er andere mogelijkheden?
Ik vind het alleszins flauw om met zo'n grill + badge rond te rijden. Was vorige week in de garage en er stond buiten een cabrio met S5 grill. Ik dacht dus hmm een S5 maar toen hij wegreed werd het duidelijk dat het een diesel was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenKan wel zijn, denk dat de quattro / s-line badges een andere vorm hebben
Ik vind het alleszins flauw om met zo'n grill + badge rond te rijden. Was vorige week in de garage en er stond buiten een cabrio met S5 grill. Ik dacht dus hmm een S5 maar toen hij wegreed werd het duidelijk dat het een diesel was
Of is dit niet mogelijk?
Want ben denk ik ook wel van plan om er een s5 grill op te plaatsen eens ik mijn auto heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Disaster Bekijk BerichtenIdd is zeer flauw, is het ook niet mogelijk om de badge er gewoon uit te laten?
Of is dit niet mogelijk?
Want ben denk ik ook wel van plan om er een s5 grill op te plaatsen eens ik mijn auto heb.
Het is zeker mogelijk om de badge eruit te laten maar echt mooi is het niet.
Comment
Comment