Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
    Ik wil de auto ook zeker niet laten doorgaan als een S5 dus die badge is voor mij geen optie.
    Het is zeker mogelijk om de badge eruit te laten maar echt mooi is het niet.
    Persoonlijk denk ik dat je beter de zwarte grill gekocht had. Heb ik ook gedaan en past heel goed op een zwarte, veel mooier (uiteraard zonder quattro logo ) Vind de S5 grill te licht van kleur, niet m'n ding. De toekomstige RS5 grill ziet er wel cool uit

Comment

• heeft iemand een foto van een zwarte A 5 met een zwarte gril?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        heeft iemand een foto van een zwarte A 5 met een zwarte gril?
        voila se

wel uitkijken door wie je ze laat plaatsen, sommige hebben er maar 30 euro voor moeten betalen, ik was 140 euro kwijt (en m'n dealer 1 klant )
        Bijgevoegde Bestanden
        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
          Het was een zwarte, phase 2, met zwart - rood interieur. Veel plezier aan beleefd

Grtz.
          Nick
          Ik heb hem nog kapot gereden tegen een boom samen met mijn pa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Disaster Bekijk Berichten
            Idd is zeer flauw, is het ook niet mogelijk om de badge er gewoon uit te laten?
            Of is dit niet mogelijk?
            Want ben denk ik ook wel van plan om er een s5 grill op te plaatsen eens ik mijn auto heb.
            Bij levering wordt er bij mij een S5 grille gestoken zonder logo'tje erin. Perfekt mogelijk!

Comment

• Net vandaag bevestiging gekregen van mijn MEGA dealer:

- Produktie week 28 doorgekregen
              => levering week 29 = binnen 4 weken rij ik er mee rond!!

Besteld op 20/5 is eigenlijk 8 weken wachten...

Comment

• viper bedankt voor de fotos, maar ik bedoelde helemaal zwart, dat alu randje ook zwart

Comment

Ik wil de auto ook zeker niet laten doorgaan als een S5 dus die badge is voor mij geen optie.
                  Het is zeker mogelijk om de badge eruit te laten maar echt mooi is het niet.
                  Vervangen door een S line badge hé. Als je een S line hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Vervangen door een S line badge hé. Als je een S line hebt.
                    Dat is nog een goed idee...
                    Garage kan dit leveren zeker? of is dit aftermarkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                      Dat is nog een goed idee...
                      Garage kan dit leveren zeker? of is dit aftermarkt?
                      Garage kan dit leveren. Op mijn grill is dat ook zo gedaan, hangt een S line badge op ipv S3 badge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                        viper bedankt voor de fotos, maar ik bedoelde helemaal zwart, dat alu randje ook zwart
                        Helemaal zwart heb ik nog niet gezien, denk zelfs dat het niet bestaad.
                        Ik heb ook de 3L grille laten plaatsen en die is ook met crome lijst

Comment

• Shadowlook bestellen hé. Gaat dat nog niet in BE?

Comment

Shadowlook bestellen hé. Gaat dat nog niet in BE?
                            Is beschikbaar (nog niet zo lang)...

Comment

• Gisterenmiddag spacers geplaatst achteraan. Echt mooi, al zeg ik het zelf
                              Het veranderd de look van de wagen volledig vind ik. Veel sportiever!

Grtz.
                              Nick

Comment

• Knap !

Comment

Garage kan dit leveren. Op mijn grill is dat ook zo gedaan, hangt een S line badge op ipv S3 badge.
                                  Volgens de computer zou alleen het S5 logo en het quatro logo passen.
                                  Het quatro logo is echter te klein.

Comment

Volgens de computer zou alleen het S5 logo en het quatro logo passen.
                                    Het quatro logo is echter te klein.
                                    dus niet het S-line logo?

Comment

• Wie gelooft die computers nu. Toen ik in het begin bij mijn dealer informeerde voor zo'n grill was het zogezegd ook niet mogelijk om daar een S line logo in te plaatsen. Tamme kloten zijn het

Comment

Wie gelooft die computers nu. Toen ik in het begin bij mijn dealer informeerde voor zo'n grill was het zogezegd ook niet mogelijk om daar een S line logo in te plaatsen. Tamme kloten zijn het
                                        Ik heb dat ook al gemerkt, vanaf je iets anders wilt dan in het boekje, kan het niet

Comment

• De nieuwe Audi A5 Sportback is reeds te bestellen in Duitsland. Hij is zelfs iets wat goedkoper dan de coupé.

Ja, in Duitsland is de A5 Sportback al in de voorbestelling te bestellen en de prijzen zijn ook bekend. Te bestellen zijn de 2.0TFSI 211pk quattro S tronic en de 3.2FSI 265pk quattro S tronic. En voor de dieselaars de 2.0TDI 170pk, de 2.7TDI en de 3.0TDI 240pk quattro S…

(Zie ook het pdf-bestand)

Grtz.
                                          Nick

Comment

Working...
                                          X