Oorspronkelijk geplaatst door duc748
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenheeft iemand een foto van een zwarte A 5 met een zwarte gril?
wel uitkijken door wie je ze laat plaatsen, sommige hebben er maar 30 euro voor moeten betalen, ik was 140 euro kwijt (en m'n dealer 1 klant )Bijgevoegde BestandenAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenHet was een zwarte, phase 2, met zwart - rood interieur. Veel plezier aan beleefd
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Disaster Bekijk BerichtenIdd is zeer flauw, is het ook niet mogelijk om de badge er gewoon uit te laten?
Of is dit niet mogelijk?
Want ben denk ik ook wel van plan om er een s5 grill op te plaatsen eens ik mijn auto heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk wil de auto ook zeker niet laten doorgaan als een S5 dus die badge is voor mij geen optie.
Het is zeker mogelijk om de badge eruit te laten maar echt mooi is het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVervangen door een S line badge hé. Als je een S line hebt.
Garage kan dit leveren zeker? of is dit aftermarkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDat is nog een goed idee...
Garage kan dit leveren zeker? of is dit aftermarkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenviper bedankt voor de fotos, maar ik bedoelde helemaal zwart, dat alu randje ook zwart
Ik heb ook de 3L grille laten plaatsen en die is ook met crome lijst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenShadowlook bestellen hé. Gaat dat nog niet in BE?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGarage kan dit leveren. Op mijn grill is dat ook zo gedaan, hangt een S line badge op ipv S3 badge.
Het quatro logo is echter te klein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenVolgens de computer zou alleen het S5 logo en het quatro logo passen.
Het quatro logo is echter te klein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWie gelooft die computers nu. Toen ik in het begin bij mijn dealer informeerde voor zo'n grill was het zogezegd ook niet mogelijk om daar een S line logo in te plaatsen. Tamme kloten zijn het
Comment
-
De nieuwe Audi A5 Sportback is reeds te bestellen in Duitsland. Hij is zelfs iets wat goedkoper dan de coupé.
Ja, in Duitsland is de A5 Sportback al in de voorbestelling te bestellen en de prijzen zijn ook bekend. Te bestellen zijn de 2.0TFSI 211pk quattro S tronic en de 3.2FSI 265pk quattro S tronic. En voor de dieselaars de 2.0TDI 170pk, de 2.7TDI en de 3.0TDI 240pk quattro S…
(Zie ook het pdf-bestand)
Grtz.
Nick
Comment
Comment