Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit is hem
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en deze
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• voor maar 1000 euro, voor de 2,0TFSI motoren, ideaal
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
          Gisterenmiddag spacers geplaatst achteraan. Echt mooi, al zeg ik het zelf
          Het veranderd de look van de wagen volledig vind ik. Veel sportiever!

Grtz.
          Nick
          Hoeveel mm is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
            Hoeveel mm is dat?
            20mm spacers met verzonken bouten. (dus met behoud van de originele bouten)

Ik heb wel bandenmaat 255/35/19, met 20'' zal 15mm voldoende zijn denk ik.

Grtz.
            Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
              De nieuwe Audi A5 Sportback is reeds te bestellen in Duitsland. Hij is zelfs iets wat goedkoper dan de coupé.

Ja, in Duitsland is de A5 Sportback al in de voorbestelling te bestellen en de prijzen zijn ook bekend. Te bestellen zijn de 2.0TFSI 211pk quattro S tronic en de 3.2FSI 265pk quattro S tronic. En voor de dieselaars de 2.0TDI 170pk, de 2.7TDI en de 3.0TDI 240pk quattro S…

(Zie ook het pdf-bestand)

Grtz.
              Nick
              Zou wel eens de vervanger van mijn huidige A6 kunnen worden (binnen 4 jaar natuurlijk)
              Ziet er wel knap uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                dit is hem

Zwarte velgen zijn wel ok maar die blinkende spiegels breken het af
                Is er iets speciaals met je uitlaten ???
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                  voila se

wel uitkijken door wie je ze laat plaatsen, sommige hebben er maar 30 euro voor moeten betalen, ik was 140 euro kwijt (en m'n dealer 1 klant )

Waar heb je dat laten doen dan?
                  Ik zie geen S-line logo, is dit een logo-loze gril?

Comment

• Jimmy in mindere tijden
                    Weten ze al wat er scheelt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Jimmy in mindere tijden
                      Weten ze al wat er scheelt?

Harde schijf ge-crasht!
                      Woensdag komt normaal gezien de nieuwe 'stuurdoos' binnen
                      en heb ik hem eindelijk weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        Ik heb dat ook al gemerkt, vanaf je iets anders wilt dan in het boekje, kan het niet
                        Omdat ze meestal niet meer weten dan wat er in dat boekje staat. Ik ben al heel tevreden als ze überhaupt weten wat er in dat boekje staat. Meestal moeten ze het nog zelf opzoeken in dat boekje. Ja, dat kan ik zelf ook wel

Comment

• Ben voor de moment redelijk pissed

Auto vandaag binnen geweest voor
                          1) spoor uitlijnen omdat stuur wat scheef stond en auto naar rechts trok
                          2) krakend geluid LA
                          3) volume carkit

Resultaat:
                          1) de prutser die mijn spoor uitgelijnd heeft mogen ze echt ontslaan hoor. Mijn stuur staat zekers 13° naar links, als ik mijn stuur dus recht hou zit ik knal naast de baan of op het ander vak. Heb nu trillingen vanaf 120km/h en enorme trillingen onder het remmen. Pfff, van een officiële garage zou je toch meer mogen verwachten se.

T'was volgens hun opgelost maar als er daar iemand mee gaan testrijden is en dat OK vond moeten ze toch eens ander volk zoeken. Morgenochtend krijgen ze hem terug en ik mag er weer werk voor laten.

2) ze weten niet wat het is, ze gaan een call openen bij D'Ieteren
                          3) gekend probleem bij Audi, momenteel nog geen oplossing.

Comment

Ben voor de moment redelijk pissed

Auto vandaag binnen geweest voor
                            1) spoor uitlijnen omdat stuur wat scheef stond en auto naar rechts trok
                            2) krakend geluid LA
                            3) volume carkit

Resultaat:
                            1) de prutser die mijn spoor uitgelijnd heeft mogen ze echt ontslaan hoor. Mijn stuur staat zekers 13° naar links, als ik mijn stuur dus recht hou zit ik knal naast de baan of op het ander vak. Heb nu trillingen vanaf 120km/h en enorme trillingen onder het remmen. Pfff, van een officiële garage zou je toch meer mogen verwachten se.

T'was volgens hun opgelost maar als er daar iemand mee gaan testrijden is en dat OK vond moeten ze toch eens ander volk zoeken. Morgenochtend krijgen ze hem terug en ik mag er weer werk voor laten.

2) ze weten niet wat het is, ze gaan een call openen bij D'Ieteren
                            3) gekend probleem bij Audi, momenteel nog geen oplossing.
                            Incompetentie bij de dealer is idd een gekend probleem bij Audi. Mensen ontslaan en betere mensen aannemen is nochtans een oplossing ! Maar neen, ze laten Avantus naar Peugeot gaan. Ge gaat dat zien, binnen dit en een paar jaar is Peugeot premium. Enkel verkrijgbaar met vijfcilinder.

Comment

• Hallo,ben net terug van een week verlof en heel wat moeten bij lezen op het forum.
                              Heb een A5 2.7 tdi ,een niet s-line ,achteraf heb ik een S-line diffusor laten steken en inderdaad het is een volledige andere achterbumper het diffusor stuk past niet in een niet s-line bumper .Er bestaan 3 audi versie met een een uitlaat links en rechts .1) niet s-line ,S-line met diffusor (graat-motief) en s5 bumper en diffusor .Daar bovenop heb ik mijn grijze grill nog laten vervangen door een zwarte grill .Reken voor een s-line diffusor op 1000 euro stukken spuiten en werk .
                              Dragonfly dat trillen ken ik en is een merde ,na 3 maal uitlijnen blijft dit .Wat kunnen we eraan doen ? Tegen Dieteren kunnen we het niet halen .Ik heb 4 a6 versleten en was zo tevreden dat ik een 5 de kocht en dan begon het elke (echt waar )1500 km mocht ik er 1 liter olie opgieten .Bij een garage in Varsenare hebben ze dan de olie eraf gedaan er nieuwe op gegoten en gewogen en ja er was een probleem maar niet groot " genoeg "voor dieteren .Dan ben ik over gestapt naar mercedes waar ik nog mee rijdt maar ik ben nog eens bezweken voor audi en ik voel het na een slepend geluid aan iets wat ze niet vinden alsof er een riem sleept ,het trillen van het stuur en ook olie verbruik 0.75l per 5000 km (wat te doen is) zal het plezier me opnieuw vergaan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichten
                                Hallo,ben net terug van een week verlof en heel wat moeten bij lezen op het forum.
                                Heb een A5 2.7 tdi ,een niet s-line ,achteraf heb ik een S-line diffusor laten steken en inderdaad het is een volledige andere achterbumper het diffusor stuk past niet in een niet s-line bumper .Er bestaan 3 audi versie met een een uitlaat links en rechts .1) niet s-line ,S-line met diffusor (graat-motief) en s5 bumper en diffusor .Daar bovenop heb ik mijn grijze grill nog laten vervangen door een zwarte grill .Reken voor een s-line diffusor op 1000 euro stukken spuiten en werk .
                                Dragonfly dat trillen ken ik en is een merde ,na 3 maal uitlijnen blijft dit .Wat kunnen we eraan doen ? Tegen Dieteren kunnen we het niet halen .Ik heb 4 a6 versleten en was zo tevreden dat ik een 5 de kocht en dan begon het elke (echt waar )1500 km mocht ik er 1 liter olie opgieten .Bij een garage in Varsenare hebben ze dan de olie eraf gedaan er nieuwe op gegoten en gewogen en ja er was een probleem maar niet groot " genoeg "voor dieteren .Dan ben ik over gestapt naar mercedes waar ik nog mee rijdt maar ik ben nog eens bezweken voor audi en ik voel het na een slepend geluid aan iets wat ze niet vinden alsof er een riem sleept ,het trillen van het stuur en ook olie verbruik 0.75l per 5000 km (wat te doen is) zal het plezier me opnieuw vergaan .
                                Auto heeft 5000km en nooit last gehad van trillen, is sinds dat ze er vandaag aan geprutst hebben. Ze kunnen het oplossen hoor, morgen meer nieuws!! Heb jij originele Audi velgen??

Comment

Hallo,ben net terug van een week verlof en heel wat moeten bij lezen op het forum.
                                  Precies toch niet zo goed gelezen. De s-line diffusor pas WEL op een niet S-line bumper...

Comment

Auto heeft 5000km en nooit last gehad van trillen, is sinds dat ze er vandaag aan geprutst hebben. Ze kunnen het oplossen hoor, morgen meer nieuws!! Heb jij originele Audi velgen??
                                    Nergens een plakloodje verdwenen?
                                    Hebben ze daar de juiste apparatuur om uit te lijnen want meestal trekken ze
                                    hiermee naar één of andere bandencentrale.
                                    Heb bij de mijne wel al gemerkt dat het heel belangrijk is om de wielbouten op de juiste manier
                                    vast te trekken met het juiste aanhaalmoment!!
                                    Met bvb.spacers moet je zelfs eerst de wielen met het juiste aanhaalmoment vastzetten voor
                                    je de wagen terug op wielen zet.

Comment

• Ik had eens een vraagje, ik was wat aan het surfen namiddag en vond een site van abt (dit is toch de huistuner van audi?) en daar stond dat het mogelijk is om een niet s-line model volledig om te bouwen naar een s-line model.
                                      Nu vroeg ik mij af of dit in belgie ook mogelijk is zoja waar?
                                      En heeft iemand hier al goede of slechte ervaringen mee?

Comment

het diffusor stuk past niet in een niet s-line bumper .
                                        Reken voor een s-line diffusor op 1000 euro stukken spuiten en werk .
                                        Die €1000 is dus niet uit mijn duimen gezogen evenals het passen van de diffusor op niet S-Line

Dus om het goedkoper op te lossen zal het een "piraat"stuk moeten zijn zoals christoffer heeft
                                        (nauwelijks te onderscheiden van echte)
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Die €1000 is dus niet uit mijn duimen gezogen evenals het passen van de diffusor op niet S-Line

Dus om het goedkoper op te lossen zal het een "piraat"stuk moeten zijn zoals christoffer heeft
                                          (nauwelijks te onderscheiden van echte)
                                          oké, maar ik zie audi zelf geen piraatstukken verkopen

we zullen eens tot daar moeten he E90N

Comment

Working...
                                          X