dit is hem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
voor maar 1000 euro, voor de 2,0TFSI motoren, ideaalBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenGisterenmiddag spacers geplaatst achteraan. Echt mooi, al zeg ik het zelf
Het veranderd de look van de wagen volledig vind ik. Veel sportiever!
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenHoeveel mm is dat?
Ik heb wel bandenmaat 255/35/19, met 20'' zal 15mm voldoende zijn denk ik.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenDe nieuwe Audi A5 Sportback is reeds te bestellen in Duitsland. Hij is zelfs iets wat goedkoper dan de coupé.
Ja, in Duitsland is de A5 Sportback al in de voorbestelling te bestellen en de prijzen zijn ook bekend. Te bestellen zijn de 2.0TFSI 211pk quattro S tronic en de 3.2FSI 265pk quattro S tronic. En voor de dieselaars de 2.0TDI 170pk, de 2.7TDI en de 3.0TDI 240pk quattro S…
(Zie ook het pdf-bestand)
Grtz.
Nick
Ziet er wel knap uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendit is hem
Zwarte velgen zijn wel ok maar die blinkende spiegels breken het af
Is er iets speciaals met je uitlaten ???Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenvoila se
wel uitkijken door wie je ze laat plaatsen, sommige hebben er maar 30 euro voor moeten betalen, ik was 140 euro kwijt (en m'n dealer 1 klant )
Waar heb je dat laten doen dan?
Ik zie geen S-line logo, is dit een logo-loze gril?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
Woensdag komt normaal gezien de nieuwe 'stuurdoos' binnen
en heb ik hem eindelijk weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIk heb dat ook al gemerkt, vanaf je iets anders wilt dan in het boekje, kan het niet
Comment
-
Ben voor de moment redelijk pissed
Auto vandaag binnen geweest voor
1) spoor uitlijnen omdat stuur wat scheef stond en auto naar rechts trok
2) krakend geluid LA
3) volume carkit
Resultaat:
1) de prutser die mijn spoor uitgelijnd heeft mogen ze echt ontslaan hoor. Mijn stuur staat zekers 13° naar links, als ik mijn stuur dus recht hou zit ik knal naast de baan of op het ander vak. Heb nu trillingen vanaf 120km/h en enorme trillingen onder het remmen. Pfff, van een officiële garage zou je toch meer mogen verwachten se.
T'was volgens hun opgelost maar als er daar iemand mee gaan testrijden is en dat OK vond moeten ze toch eens ander volk zoeken. Morgenochtend krijgen ze hem terug en ik mag er weer werk voor laten.
2) ze weten niet wat het is, ze gaan een call openen bij D'Ieteren
3) gekend probleem bij Audi, momenteel nog geen oplossing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenBen voor de moment redelijk pissed
Auto vandaag binnen geweest voor
1) spoor uitlijnen omdat stuur wat scheef stond en auto naar rechts trok
2) krakend geluid LA
3) volume carkit
Resultaat:
1) de prutser die mijn spoor uitgelijnd heeft mogen ze echt ontslaan hoor. Mijn stuur staat zekers 13° naar links, als ik mijn stuur dus recht hou zit ik knal naast de baan of op het ander vak. Heb nu trillingen vanaf 120km/h en enorme trillingen onder het remmen. Pfff, van een officiële garage zou je toch meer mogen verwachten se.
T'was volgens hun opgelost maar als er daar iemand mee gaan testrijden is en dat OK vond moeten ze toch eens ander volk zoeken. Morgenochtend krijgen ze hem terug en ik mag er weer werk voor laten.
2) ze weten niet wat het is, ze gaan een call openen bij D'Ieteren
3) gekend probleem bij Audi, momenteel nog geen oplossing.
Comment
-
Hallo,ben net terug van een week verlof en heel wat moeten bij lezen op het forum.
Heb een A5 2.7 tdi ,een niet s-line ,achteraf heb ik een S-line diffusor laten steken en inderdaad het is een volledige andere achterbumper het diffusor stuk past niet in een niet s-line bumper .Er bestaan 3 audi versie met een een uitlaat links en rechts .1) niet s-line ,S-line met diffusor (graat-motief) en s5 bumper en diffusor .Daar bovenop heb ik mijn grijze grill nog laten vervangen door een zwarte grill .Reken voor een s-line diffusor op 1000 euro stukken spuiten en werk .
Dragonfly dat trillen ken ik en is een merde ,na 3 maal uitlijnen blijft dit .Wat kunnen we eraan doen ? Tegen Dieteren kunnen we het niet halen .Ik heb 4 a6 versleten en was zo tevreden dat ik een 5 de kocht en dan begon het elke (echt waar )1500 km mocht ik er 1 liter olie opgieten .Bij een garage in Varsenare hebben ze dan de olie eraf gedaan er nieuwe op gegoten en gewogen en ja er was een probleem maar niet groot " genoeg "voor dieteren .Dan ben ik over gestapt naar mercedes waar ik nog mee rijdt maar ik ben nog eens bezweken voor audi en ik voel het na een slepend geluid aan iets wat ze niet vinden alsof er een riem sleept ,het trillen van het stuur en ook olie verbruik 0.75l per 5000 km (wat te doen is) zal het plezier me opnieuw vergaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk BerichtenHallo,ben net terug van een week verlof en heel wat moeten bij lezen op het forum.
Heb een A5 2.7 tdi ,een niet s-line ,achteraf heb ik een S-line diffusor laten steken en inderdaad het is een volledige andere achterbumper het diffusor stuk past niet in een niet s-line bumper .Er bestaan 3 audi versie met een een uitlaat links en rechts .1) niet s-line ,S-line met diffusor (graat-motief) en s5 bumper en diffusor .Daar bovenop heb ik mijn grijze grill nog laten vervangen door een zwarte grill .Reken voor een s-line diffusor op 1000 euro stukken spuiten en werk .
Dragonfly dat trillen ken ik en is een merde ,na 3 maal uitlijnen blijft dit .Wat kunnen we eraan doen ? Tegen Dieteren kunnen we het niet halen .Ik heb 4 a6 versleten en was zo tevreden dat ik een 5 de kocht en dan begon het elke (echt waar )1500 km mocht ik er 1 liter olie opgieten .Bij een garage in Varsenare hebben ze dan de olie eraf gedaan er nieuwe op gegoten en gewogen en ja er was een probleem maar niet groot " genoeg "voor dieteren .Dan ben ik over gestapt naar mercedes waar ik nog mee rijdt maar ik ben nog eens bezweken voor audi en ik voel het na een slepend geluid aan iets wat ze niet vinden alsof er een riem sleept ,het trillen van het stuur en ook olie verbruik 0.75l per 5000 km (wat te doen is) zal het plezier me opnieuw vergaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk BerichtenHallo,ben net terug van een week verlof en heel wat moeten bij lezen op het forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAuto heeft 5000km en nooit last gehad van trillen, is sinds dat ze er vandaag aan geprutst hebben. Ze kunnen het oplossen hoor, morgen meer nieuws!! Heb jij originele Audi velgen??
Hebben ze daar de juiste apparatuur om uit te lijnen want meestal trekken ze
hiermee naar één of andere bandencentrale.
Heb bij de mijne wel al gemerkt dat het heel belangrijk is om de wielbouten op de juiste manier
vast te trekken met het juiste aanhaalmoment!!
Met bvb.spacers moet je zelfs eerst de wielen met het juiste aanhaalmoment vastzetten voor
je de wagen terug op wielen zet.
Comment
-
Ik had eens een vraagje, ik was wat aan het surfen namiddag en vond een site van abt (dit is toch de huistuner van audi?) en daar stond dat het mogelijk is om een niet s-line model volledig om te bouwen naar een s-line model.
Nu vroeg ik mij af of dit in belgie ook mogelijk is zoja waar?
En heeft iemand hier al goede of slechte ervaringen mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichtenhet diffusor stuk past niet in een niet s-line bumper .
Reken voor een s-line diffusor op 1000 euro stukken spuiten en werk .
Dus om het goedkoper op te lossen zal het een "piraat"stuk moeten zijn zoals christoffer heeft
(nauwelijks te onderscheiden van echte)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDie €1000 is dus niet uit mijn duimen gezogen evenals het passen van de diffusor op niet S-Line
Dus om het goedkoper op te lossen zal het een "piraat"stuk moeten zijn zoals christoffer heeft
(nauwelijks te onderscheiden van echte)
we zullen eens tot daar moeten he E90N
Comment
Comment