Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenIk heb er nu 9000 km opzitten en ben net terug van Frankrijk waardoor ik veel autosnelweg gedaan heb en begin ook het gevoel te krijgen dat er een trilling int stuur zit.
Als het niet erger word kan ik er nog mee leven maar ik vrees dat het steeds erger en erger zal worden .
Mijn vorige (jaguar X type) had juist het zelfde probleem en heb toen verschillende banden geprobeerd maar dat kon niet helpen, heb zelf banden vervangen voordat ze versleten waren omdat het te erg werd.
En dan denkt nen mens " ik zal is een deftige auto kopen en lap, hetzelfde probleem"
Comment
-
Mijn auto staat voor productieweek 39 ingepland (eind September).
Nu heb ik deze week besloten om mijn velgen aan te passen. Ik had de zwarte RS6 velgen besteld, maar na het zien van enkele foto's van zilveren RS6 velgen, welke ik niet zo geslaagd vind op de A5, ben ik dus van gedacht veranderd.
Gisteren bij mijn dealer geweest, maar de man die mij daar helpt was een week op verlof, dus ik stel hem de vraag pas volgende week.
Nu mijn vraag hier al eens, kan ik mijn velgen zomaar aanpassen in mijn bestelling?
Ik dacht, aangezien de leveringstermijn nog steeds September is, om deze bestelling te annuleren en identiek dezelfde bestelling te plaatsen, met de velgen die ik wel wil. Of kan dit niet zomaar? (met een beetje goodwill van de dealer wel vermoed ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenBanden al is laten uitbalanceren?
Momenteel is het nog niet storend en ga voorlopig nog wat afwachten.
Comment
-
Iemand een idee of je de flitspalen in de gps kunt zetten of gaat dat alleen bij draagbare toestellen ?
Ik ben in frankrijk 2 keer geflitst en heb 1 keer mijn nummerplaat boven de weg zien verschijnen .
Ik reed 140 waar 130 toegelaten is, denk dus niet dat er iets uit de bus zal vallen, alle hoop ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenIk dacht, aangezien de leveringstermijn nog steeds September is, om deze bestelling te annuleren en identiek dezelfde bestelling te plaatsen, met de velgen die ik wel wil. Of kan dit niet zomaar? (met een beetje goodwill van de dealer wel vermoed ik).
Hij neemt uw velgen in, en jij bestelt via "originele accessoires" uw andere velgen en
dan betaal je gewoon het verschil...
edit: welke heb je dan nu in gedachte ?Last edited by E90N; 25/06/2009, 18:24.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenIemand een idee of je de flitspalen in de gps kunt zetten of gaat dat alleen bij draagbare toestellen ?
Ik ben in frankrijk 2 keer geflitst en heb 1 keer mijn nummerplaat boven de weg zien verschijnen .
Ik reed 140 waar 130 toegelaten is, denk dus niet dat er iets uit de bus zal vallen, alle hoop ik.
Dus no worries wel zwaaien als ze foto'tje trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenMijn auto staat voor productieweek 39 ingepland (eind September).
Nu heb ik deze week besloten om mijn velgen aan te passen. Ik had de zwarte RS6 velgen besteld, maar na het zien van enkele foto's van zilveren RS6 velgen, welke ik niet zo geslaagd vind op de A5, ben ik dus van gedacht veranderd.
Gisteren bij mijn dealer geweest, maar de man die mij daar helpt was een week op verlof, dus ik stel hem de vraag pas volgende week.
Nu mijn vraag hier al eens, kan ik mijn velgen zomaar aanpassen in mijn bestelling?
Ik dacht, aangezien de leveringstermijn nog steeds September is, om deze bestelling te annuleren en identiek dezelfde bestelling te plaatsen, met de velgen die ik wel wil. Of kan dit niet zomaar? (met een beetje goodwill van de dealer wel vermoed ik).
Zo wel, vlieg je weer naar achteren...
Ik heb ook een confirmatie mail gehad van PDW 28 waar géén wijzigingen meer mogelijk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJe gaat naar achteren maar de dealer stelt u voor om te "switchen"
Hij neemt uw velgen in, en jij bestelt via "originele accessoires" uw andere velgen en
dan betaal je gewoon het verschil...
edit: welke heb je dan nu in gedachte ?
Dit zijn Audi Exclusive velgen 19" zwart of wit gepolijst (hier wit).
Heb ze toen uiteindelijk niet genomen omdat ik nooit foto's in het echt gezien had en ik twijfelde als deze wel gingen passen. Nu ik bovenstaande foto gezien heb en ook omdat ik begon te twijfelen aan de RS6 velgen, ben ik dus van gedacht veranderd.
Zijn wel velgen van +1.000 EURO/stuk, maar velgen maken de auto, en heb dan toch maar besloten om ervoor te gaan.
Volgende week eens luisteren als hij bereidt is mijn velgen te wisselen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVanaf je produktie week gekend is, kan de auto NIET meer veranderd worden.
Zo wel, vlieg je weer naar achteren...
Ik heb ook een confirmatie mail gehad van PDW 28 waar géén wijzigingen meer mogelijk zijn.
Naar achteren vliegen zou ik niet erg vinden omdat dat hoogstens over een paar weken gaat in dit geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenDie man die mij zei 'PDW 39' zei er meteen bij: "Maar deze PDW is nog niet definitief", dus weet nu niet wat nog mogelijk is.
Naar achteren vliegen zou ik niet erg vinden omdat dat hoogstens over een paar weken gaat in dit geval.
Ofwel is de PDW gekend of niet...
Een jaar geleden zou dit nog een probleem vormen, nu spreken we inderdaad over misschien een maand.
Alvast succes ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenVoor ik mijn bestelling plaatste, twijfelde ik lang tussen de RS6 velgen (die ik uiteindelijk besteld heb) en deze velgen:
Dit zijn Audi Exclusive velgen 19" zwart of wit gepolijst (hier wit).
Heb ze toen uiteindelijk niet genomen omdat ik nooit foto's in het echt gezien had en ik twijfelde als deze wel gingen passen. Nu ik bovenstaande foto gezien heb en ook omdat ik begon te twijfelen aan de RS6 velgen, ben ik dus van gedacht veranderd.
Zijn wel velgen van +1.000 EURO/stuk, maar velgen maken de auto, en heb dan toch maar besloten om ervoor te gaan.
Volgende week eens luisteren als hij bereidt is mijn velgen te wisselen.
Ach ja, smaken en kleuren .. Maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMoesten het nu nog knappe velgen zijn ik zou het kunnen begrijpen
Ik zat erop te wachten... maar idd, lijkt me ook beter om de keuze gewoon te houden op wat het was (understatement).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenNu gaan ze mij weer doen twijfelen, mijn vader en broer vinden het ook maar niks, die nieuwe velgen...
Arrgghh, hoeveel ik al gepiekerd heb over de velgen, niet te doen
Ik vind het prachtig, dast voornaamste zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAls je dan toch andere velgen wil:
Die tweede vind ik dan weer NIET MOOI. Kan er niet aan doen
Comment
Comment