Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Eerst en vooral proficiat en mooie config!!!

Banden ga je mogen vergeten, misschien besef je niet goed wat S5 velgen + 19" banden kosten?
    De leasing gaat dat NOOIT aanvaarden en als je dat zelf gaat betalen ben je goed zot

Anti-diefstalmoeren zijn geen probleem, daar moet je niet mee inzitten.
    Prijs van de sideskirts ken ik niet.

Dankuwel Nee idd, ik weet dat eerlijk gezegd niet. Op ebay aan't kijken geweest en normaal onder de 2500 euro heb je wel een set van 4 incl zomerbanden. Ik ga natuurlijk ook eerst checken bij de bandencentrale, telkens de volledige banden zelf betalen zie ik niet zitten, anders gewoon contract wijzigen, is 11 euro meer / maand als je van 225/50R17 naar 255/35ZR19 gaat.

Wat kost een 255/35ZR19 band van 'normale' kwaliteit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
      Dankuwel Nee idd, ik weet dat eerlijk gezegd niet. Op ebay aan't kijken geweest en normaal onder de 2500 euro heb je wel een set van 4 incl zomerbanden. Ik ga natuurlijk ook eerst checken bij de bandencentrale, telkens de volledige banden zelf betalen zie ik niet zitten, anders gewoon contract wijzigen, is 11 euro meer / maand als je van 225/50R17 naar 255/35ZR19 gaat.

Wat kost een 255/35ZR19 band van 'normale' kwaliteit?
      Je moet een band kiezen van goede kwaliteit hé, niet van normale kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        250-300euro voor een deftige 255/19 zeker ??

En "echte" S5 velgen met banden voor 2500euro? Dat wil ik toch nog eens zien hoor

Comment

In Nederland krijgen ze dit allemaal te zien via TMC en in België kunnen we de boom in
          Wie beslist er dat eigenlijk? Is dat het verkeerscentrum??

Bron: audiblog.nl

In België krijgen we dat ook. Allé, ik heb hiermee geen problemen

Comment

• Politiecontroles ontvang ik niet via mijn GPS, werkzaamheden en ongelukken wel ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk Berichten
              In België krijgen we dat ook. Allé, ik heb hiermee geen problemen
              Politiecontroles + snelheidscontroles ook ???

Files wel ja, soms wat beter dan andere keren

Comment

En "echte" S5 velgen met banden voor 2500euro? Dat wil ik toch nog eens zien hoor
                Heb al een paar keer een originele set zien staan op ebay, helemaal nieuw voor +-2100
                Zelfs de 20" RS4-look velgen incl banden gaan voor die prijzen van de hand.
                Nieuwe Y-velgen met banden voor een 1700 euro

onlangs nog een set 18" V-velgen met zo goed als nieuwe winterbanden van de hand zien gaan voor 795.
                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                  Heb al een paar keer een originele set zien staan op ebay, helemaal nieuw voor +-2100
                  Zelfs de 20" RS4-look velgen incl banden gaan voor die prijzen van de hand.
                  Nieuwe Y-velgen met banden voor een 1700 euro

onlangs nog een set 18" V-velgen met zo goed als nieuwe winterbanden van de hand zien gaan voor 795.
                  Inderdaad, maar natuurlijk wekt dit argwaan en zal het in veel gevallen wel om perfecte replica's gaan (of er moet schade aan zijn). Heb me toch al laten wijsmaken dat je onder de 2000 euro een setje S5 replica 19" hebt incl. banden... Van de kwaliteit kan ik natuurlijk niets zeggen

Ben dit forum al een half jaartje aan het volgen, zal ook eens de oudere posts lezen voordat ik hier voor de 10e keer dezelfde vragen ga stellen.

Soit, zo'n A5 is pas echt af met een 19" vind ik, enkel wie mooi wil zijn moet lijden (en dokken!). De velgen zijn nooit verloren natuurlijk...

Comment

• yes

vrijdag 3 juli mag ik mijn a5 2.7 gaan afhalen eindelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                      Omdat er iemand bij ons op het werk is weggegaan heb ik de chance om (mits opleg) zijn audi a5 leasewagen over te nemen. Levering is voorzien begin september. De configuratie:

A5 TDI 2.0 163pk ext color: fantoomzwart int. color: lichtgrijs sport

Pack 'Lounge'
                      [P] Milano leder SPORT linnenbeige
                      [P] Zetels VR verwarmbaar
                      [P] Buitensp.Elektr.inklapbaar
                      [P] Multif.led sportst.met airbag
                      Pack 'Intenso Plus'
                      [P] Metaalkleur
                      [P] Perimetr.&volumetr. Alarm
                      [P] Snelheidsregelaar
                      [P] GPS Plus HD CD/DVD CD-lader
                      [P] Acoustic Parking System (APS) :
                      Anti-diefstal moeren
                      Alc./led.sp.zet. VR (if Pack Lounge)
                      Decor.inlegplaatjes aluminium Hologramme
                      Xenon Pl.+daglicht+Arlicht.DEL+sproeiers
                      Panor.dak glas elek.kantelbaar+jaloezie
                      Bang & Olufsen Sound System
                      Headlight assistant
                      Elek.zonnescherm achterruit
                      Zonder kentekens AR
                      LM-v. Parabool 7-armen 17'
                      Winterbanden

Goed veel opties dus ik ben tevreden . Dingen die ik zou willen wijzigen achteraf:

- 17" velgen -> 19" S5 velgen, dat zal ik zelf achteraf regelen, is rondkijken op ebay of kapaza.
                      - zijschorten in koetswerkkleur (zoals in s-line sport design pack)

Ik ga ook nog vandaag proberen de lederen milano linnenbeige sportzetels proberen te wijzigen in milano lichtgrijs sport, lijkt me mooier ism aluminium en zwart.

Een vraagje: kunnen die anti diefstalmoeren een belemmering inhouden ivm het zelf vervangen van velgen?

Iemand ook op de hoogte van een prijsindicatie als ik hem ev. nog zou willen laten verlagen achteraf (subtiel, geen 10 cm he ).
                      Doen zou ik zeggen!

Comment

Politiecontroles ontvang ik niet via mijn GPS, werkzaamheden en ongelukken wel ..
                        inderdaad, "politie controles" ontvang ik enkel in mijn brievenbus

Comment

250-300euro voor een deftige 255/19 zeker ??

Inderdaad zo goedkoop kom je er origineel niet vanaf !
                          Komen rond de €3500
                          Op ebay zijn geen originele hoor !
                          Sintruin till I die

Comment

Zo is het !
                            Velen besparen juist op de banden en dit is FOUT, dit is het énige contact met de weg ...
                            Als je grote velgen wilt moet je meer betalen voor je banden, anders bol je best met je 17" rond ;-)
                            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Zo is het !
                              Velen besparen juist op de banden en dit is FOUT, dit is het énige contact met de weg ...
                              Als je grote velgen wilt moet je meer betalen voor je banden, anders bol je best met je 17" rond ;-)
                              Heb je wel 'n punt hoor morgen is met de leasing gaan bellen dan!

Comment

Zo is het !
                                Dus... maken dat die 19" eronder liggen. Want een A5 met 17" velgen vind ik echt lelijk. Eigenlijk raar wat een velg aan een auto kan veranderen.

Comment

• Een velg kan een auto maken, maar zeker ook kraken. Velgen

Comment

Een velg kan een auto maken, maar zeker ook kraken. Velgen

Dat is volledig correct.. Ik hou van velgen. Zeker als het chromé spinners zijn.

Iets helemaal anders. Kan je met een automaat eigenlijk snel vertrekken zonder dat je launch control hebt. Ik heb de indruk dat de mijne echt van 20 naar 100 ... als een speer gaat. Maar die eerste 20 km/u duurt misschien een dikke second of zo. Alsof de motor niet begrijpt dat hij meteen moet doorpompen. Of de boite niet weet in welke versnelling hij moet vertrekken..
                                    Last edited by ; 02/07/2009, 11:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                      Dat is volledig correct.. Ik hou van velgen. Zeker als het chromé spinners zijn.

Iets helemaal anders. Kan je met een automaat eigenlijk snel vertrekken zonder dat je launch control hebt. Ik heb de indruk dat de mijne echt van 20 naar 100 ... als een speer gaat. Maar die eerste 20 km/u duurt misschien een dikke second of zo. Alsof de motor niet begrijpt dat hij meteen moet doorpompen. Of de boite niet weet in welke versnelling hij moet vertrekken..
                                      Mijn MultiTronic moet daar niet lang over nadenken hoor, die is direct weg
                                      Maar de tiptronic is idd anders, ik was er niet van onder de indruk

Heb nog geen S-tronic kunnen testrijden maar dat zal wel andere koek zijn

Comment

Inderdaad zo goedkoop kom je er origineel niet vanaf !
                                        Komen rond de €3500
                                        Op ebay zijn geen originele hoor !
                                        *Kuch* 't origineel is wél te vinden op Ebay én ook de prijzen van een replica set. Zeker wanneer daar een paar duizend km mee gereden is... Opletten hoeveel millimeter rubber er nog rest van de banden, want dat is dan uiteindelijk nog de zwaarste kost.

Comment

Mijn MultiTronic moet daar niet lang over nadenken hoor, die is direct weg
                                          Maar de tiptronic is idd anders, ik was er niet van onder de indruk

Heb nog geen S-tronic kunnen testrijden maar dat zal wel andere koek zijn
                                          Als ge nu pakweg 100 rijdt en ge geeft dan vol door reageert hij wel meteen.. Het is alleen bij het starten.. Spijtige zaak...

Comment

Working...
                                          X