Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    Als ge nu pakweg 100 rijdt en ge geeft dan vol door reageert hij wel meteen.. Het is alleen bij het starten.. Spijtige zaak...

zet hem gewoon in manueel ( D naar rechts)...druk bij stilstand op de audi hold assist knop en hou je voet klaar op je gaspedaal.... vanzodra licht op groen... voluit gaan met gas en ZELF schakelen met peddels aan stuur ( bij S5 tot 7000 toeren gaan).... dan voel ik toch geen hapering of aarzeling hoor....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
      zet hem gewoon in manueel ( D naar rechts)...druk bij stilstand op de audi hold assist knop en hou je voet klaar op je gaspedaal.... vanzodra licht op groen... voluit gaan met gas en ZELF schakelen met peddels aan stuur ( bij S5 tot 7000 toeren gaan).... dan voel ik toch geen hapering of aarzeling hoor....
      Hehe, wel inhouden als de moto voor je wat trager vertrekt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Hehe, wel inhouden als de moto voor je wat trager vertrekt hé
        normaal gezien zien ze de LEDs aankomen en gaan ze vanzelf weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          inderdaad, "politie controles" ontvang ik enkel in mijn brievenbus

hahaha super gevonden!

Comment

• wie van jullie kent het WECARE programma van Audi?
            is het de moeite waard???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
              wie van jullie kent het WECARE programma van Audi?
              is het de moeite waard???
              Neen

Neen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Neen

Neen

Duidelijk taal. Blijkbaar niet een echte voorstander

Comment

• voor een 2,0TFSI is het maar 50 euro per maand,
                  heeft iemand ervaring met de Audi dealer te Sint Niklaas??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                    Duidelijk taal. Blijkbaar niet een echte voorstander
                    te duur maar iedereen moet dat zelf weten hé, mss dat het mee valt als je niet veel km doet

Comment

• in 4 maanden 14000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                        in 4 maanden 14000km
                        op wecare site kan je de prijs uitrekenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                          Dat is volledig correct.. Ik hou van velgen. Zeker als het chromé spinners zijn.

Iets helemaal anders. Kan je met een automaat eigenlijk snel vertrekken zonder dat je launch control hebt. Ik heb de indruk dat de mijne echt van 20 naar 100 ... als een speer gaat. Maar die eerste 20 km/u duurt misschien een dikke second of zo. Alsof de motor niet begrijpt dat hij meteen moet doorpompen. Of de boite niet weet in welke versnelling hij moet vertrekken..
                          torque braken

Comment

• Binnen anderhalve week wordt mijn A5 S-line 2.0TSI (model 2010) geleverd.

Enig idee of de uitlaat in het zwart komt of is deze ook in "Chrome".

Zoals dit: (enkel uitlaat natuurlijk)

Via de audi E-shop: http://www.shop.audi.be/article.aspx...599&catId=1359
                            kun je deze extra laten opsteken maar volgens hen is dit niet voor de "S-Lines".

Wat ik (mis) begrepen heb is dat de uitlaat enkel in chrome komt als je een S-line Exterieur hebt (zie bv Nick zijn foto's), klopt dit?

Gisteren gevraagd in de garage en het zal jullie niet verwonderen maar zij wisten het ook niet

Bizar is dat bv de A5 Cabrio 2.0tfsi met een ander soort uitlaat komt (idem als de 2.7tdi)

zie:

Last edited by ; 04/07/2009, 10:40.

Comment

• Ik kom er met m'n domme kop net achter dat een 2.0 TDI 2 uitlaten aan de linkerkant heeft ipv 1 aan beide zijden. Op vele foto's van aankondigingen stond hij afgebeeld zoals op de 2.7 of 3.0 TDI, ach ja unterschied muss sein zullen ze bij Audi gedacht hebben

Zou het trouwens veel kosten om ev. een diffuser te laten steken + een ander uitlaatstuk zodat hij toch een uitlaat langs elke kant heeft? Louter ter info, ik zit immers met een bedrijfs leasebak (vandaar ook dat wij beperkt zijn tot auto's van CO2 klasse C, de CO2 klasse wordt binnenkort nog meer aangegrepen om belastingen hierop te heffen bij bedrijfswagens).

Trouwens bij een TDI 2.0 zal het er zo uitzien:

Op de site van auto55 staat trouwens een goede review van deze 2.0 TDI van begin juni!

De Audi A5 debuteerde in het voorjaar van 2007 en vierde eigenlijk een dubbele première omdat naast de 'gewone' versie meteen de sportieve S5 met V8-FSI-motor (354 pk) in de schijnwerpers werd gereden. De A5 kadert in een verbreding van het modellenaanbod bij het merk met de vier ringen. Hij is afge...
                              Last edited by ; 05/07/2009, 18:39.

Comment

• Ik vind de dubbele uitlaat zeker niet lelijk...
                                Bij mijn vergelijking wou ik gewoon weten wat ik ga krijgen bij de 2.0 tfsi model 2010.
                                Wat jij net hebt getoond is het model 2009... maar de cabrio 2.0T komt dan wel met de 2 uitlaten links en rechts.

Binnen 2 weken weet ik het...

Ik denk wel dat je dat kunt steken, maar de prijs zal ook de moeite zijn...

Comment

• Ik weet dat hier al wat over gepraat is en ik waarschijnlijk hier mensen mee op de zenuwen ga werken (RedBull) maar toch lees ik tegenstrijdige berichten. Wanneer ben je nu zeker van een A5 model 2010?

- de een zegt dat het is voor diegene die hun A5 na april 2009 hebben besteld
                                  - de ander zegt dat als je A5 na productieweek 22 wordt gemaakt, je automatisch model 2010 hebt.

Nu mijn wagen is besteld geweest op 17 maart 2009, en de levering voorzien half september (week 38, de productieweek is normaal 1 a 2 weken daarvoor want ik heb vrijdag nog een wijziging aan het interieurkleur kunnen doen. Maar de vraag is dus: heb ik nu model 2010

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze 2 verschillende productielijnen hiervoor gaan opzetten (1 voor model 2009, een voor 2010), dus ik verwacht dat ik, net zoals RedBull ook gewoon model 2010 zal hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                    Binnen anderhalve week wordt mijn A5 S-line 2.0TSI (model 2010) geleverd.

Enig idee of de uitlaat in het zwart komt of is deze ook in "Chrome".

Via de audi E-shop: http://www.shop.audi.be/article.aspx...599&catId=1359
                                    kun je deze extra laten opsteken maar volgens hen is dit niet voor de "S-Lines".

Wat ik (mis) begrepen heb is dat de uitlaat enkel in chrome komt als je een S-line Exterieur hebt (zie bv Nick zijn foto's), klopt dit?

Gisteren gevraagd in de garage en het zal jullie niet verwonderen maar zij wisten het ook niet

Bizar is dat bv de A5 Cabrio 2.0tfsi met een ander soort uitlaat komt (idem als de 2.7tdi)

Idd, vroeger (model '09) had je enkel chromé uitlaten bij S-line exterieur. Voor model 2010 blijft het ook voor mij een groot vraagteken.
                                    Die chromé sierstukken kan je wel makkelijk na bestellen bij Audi.

Grtz.
                                    Nick

Comment

• Heb je op TFSI sowieso geen sierstukken? Dacht altijd van wel, weet het eigenlijk niet.

En dat de 2.0 TDI de 2 uitlaten links ging hebben is van in het begin toch geweten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                        Ik weet dat hier al wat over gepraat is en ik waarschijnlijk hier mensen mee op de zenuwen ga werken (RedBull) maar toch lees ik tegenstrijdige berichten. Wanneer ben je nu zeker van een A5 model 2010?

- de een zegt dat het is voor diegene die hun A5 na april 2009 hebben besteld
                                        - de ander zegt dat als je A5 na productieweek 22 wordt gemaakt, je automatisch model 2010 hebt.

Nu mijn wagen is besteld geweest op 17 maart 2009, en de levering voorzien half september (week 38, de productieweek is normaal 1 a 2 weken daarvoor want ik heb vrijdag nog een wijziging aan het interieurkleur kunnen doen. Maar de vraag is dus: heb ik nu model 2010

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze 2 verschillende productielijnen hiervoor gaan opzetten (1 voor model 2009, een voor 2010), dus ik verwacht dat ik, net zoals RedBull ook gewoon model 2010 zal hebben.
                                        ik kan je geruststellen, heb de mijne in sept. 2008 besteld en is geproduceerd week 22 en is model....2010, rij er nu 2 weken mee rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                                          ik kan je geruststellen, heb de mijne in sept. 2008 besteld en is geproduceerd week 22 en is model....2010, rij er nu 2 weken mee rond
                                          Inderdaad, PDW > of = week 22 is ALTIJD model 2010.

Fre, welke motor heb je?

Comment

Working...
                                          X