Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
    ik kan je geruststellen, heb de mijne in sept. 2008 besteld en is geproduceerd week 22 en is model....2010, rij er nu 2 weken mee rond
    Da's goed nieuws, nu ben ik echt gerustgesteld. Gefeliciteerd, dan zal je een van de eerste zijn met model 2010 op dit forum!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
      Da's goed nieuws, nu ben ik echt gerustgesteld. Gefeliciteerd, dan zal je een van de eerste zijn met model 2010 op dit forum!
      Binnen een week rij ik ook rond met een 2010 modelleke

Comment

Ik weet dat hier al wat over gepraat is en ik waarschijnlijk hier mensen mee op de zenuwen ga werken (RedBull) maar toch lees ik tegenstrijdige berichten. Wanneer ben je nu zeker van een A5 model 2010?

- de een zegt dat het is voor diegene die hun A5 na april 2009 hebben besteld
        - de ander zegt dat als je A5 na productieweek 22 wordt gemaakt, je automatisch model 2010 hebt.

Nu mijn wagen is besteld geweest op 17 maart 2009, en de levering voorzien half september (week 38, de productieweek is normaal 1 a 2 weken daarvoor want ik heb vrijdag nog een wijziging aan het interieurkleur kunnen doen. Maar de vraag is dus: heb ik nu model 2010

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze 2 verschillende productielijnen hiervoor gaan opzetten (1 voor model 2009, een voor 2010), dus ik verwacht dat ik, net zoals RedBull ook gewoon model 2010 zal hebben.
        ik heb mijn a5 besteld op 31 januari en heb hem op 3 juli gaan afhalen en is modeljaar 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scapaman Bekijk Berichten
          ik heb mijn a5 besteld op 31 januari en heb hem op 3 juli gaan afhalen en is modeljaar 2010
          Ook van harte dan! Enige kans op foto's van de nieuwe aanwinst?

Comment

We zijn nog maar juli en ze rijden al met model 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
              We zijn nog maar juli en ze rijden al met model 2010
              Ja en? Is al jaar en dag zo Modelwisseling is meestal rond mei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Inderdaad, PDW > of = week 22 is ALTIJD model 2010.

Fre, welke motor heb je?
                is een 3.0 s-line int & ext in het ibis wit
                zal nekeer fotokes trekken en opt forum zetten

Comment

Binnen een week rij ik ook rond met een 2010 modelleke
                  chansaar reserveer almaar een spot in 'mijn duitse auto' en investeer in ne goeie camera

Comment

• Duitsland

Iemand ervaring met het invoeren van A5's uit Dui? Heb een A5 2.OTFSI Cabrio gevonden met de gewilde opties aan 40.500 EUR, de BTW aan 21% al incl.

Is wel scherp geprijsd maar wou weten hoe het zit met de verscillen aan taxen tov een Belgische versie.

Andere tip en/of suggesties ook welkom.

Greetz

Comment

• .....
                      Last edited by ; 06/07/2009, 23:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                        Iemand ervaring met het invoeren van A5's uit Dui? Heb een A5 2.OTFSI Cabrio gevonden met de gewilde opties aan 40.500 EUR, de BTW aan 21% al incl.

Is wel scherp geprijsd maar wou weten hoe het zit met de verscillen aan taxen tov een Belgische versie.

Andere tip en/of suggesties ook welkom.

Greetz
                        zie

Uiteindelijk heb ik BIJNA ook een tweedehands gekocht in Duitsland maar er was wel altijd een optie'ke dat er niet bijzat etc.
                        Ik heb uiteindelijk een nieuwe gekocht bij mijn dealer en ben er super content mee want ik heb alles wat ik wou!

Natuurlijk als je de droom configuratie gevonden hebt, moet je wel nog bovenstaande website goed bekijken want er zijn toch wat zaken waarmee je moet opletten.

Ik ken wat mensen in het Kortrijkse die voor een "fee" uw auto halen en alles in orde brengen voor de belgische markt.

Toch opletten met niet-officiele audi garage en zeker regio grens BE/GER.

Succes ermee!

Comment

• ik ga er vandaag eens werk van maken om mij spacers aan te schaffen. Zou ik best met nieuwe, langere bouten werken? of zou ik spacers kopen die met mijn originele bouten passen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                            ik ga er vandaag eens werk van maken om mij spacers aan te schaffen. Zou ik best met nieuwe, langere bouten werken? of zou ik spacers kopen die met mijn originele bouten passen?
                            Als uw spacers 2mm zijn kunt ge de originele gebruiken. Groter zou ik toch voor langere bouten gaan of uw wielen gaan niet goed vastzitten Als ge dikke spacers koopt hebben die soms hun eigen bouten om spacer vast te zetten + uw originele bouten om wiel op de spacer vast te maken (ik had dat bij spacers van 15 en 25mm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Als uw spacers 2mm zijn kunt ge de originele gebruiken. Groter zou ik toch voor langere bouten gaan of uw wielen gaan niet goed vastzitten Als ge dikke spacers koopt hebben die soms hun eigen bouten om spacer vast te zetten + uw originele bouten om wiel op de spacer vast te maken (ik had dat bij spacers van 15 en 25mm)
                              dat bedoel ik dus.. ik heb op een site gelezen dat ge spacers hebt waar draad in getapt is voor uw velg op uw spacer te zetten. maar er zijn er ook waar ge gewoon langer bouten nodig hebt en door uwe spacer moet vijzen.. ik ben zowat alle sites eens aan het bekijken...

Comment

dat bedoel ik dus.. ik heb op een site gelezen dat ge spacers hebt waar draad in getapt is voor uw velg op uw spacer te zetten. maar er zijn er ook waar ge gewoon langer bouten nodig hebt en door uwe spacer moet vijzen.. ik ben zowat alle sites eens aan het bekijken...
                                Zal van de grootte afhangen. Kan me niet voorstellen dat er 5mm spacers bestaan met eigen bouten om ze vast te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                                  is een 3.0 s-line int & ext in het ibis wit
                                  zal nekeer fotokes trekken en opt forum zetten
                                  zou interessant zijn é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Zal van de grootte afhangen. Kan me niet voorstellen dat er 5mm spacers bestaan met eigen bouten om ze vast te zetten.
                                    dat denk ik ook niet.. ik denk 15 of 20 mm te nemen

Comment

dat denk ik ook niet.. ik denk 15 of 20 mm te nemen
                                      Meestal vanaf 20mm met originele bouten, daaronder met langere!
                                      Dubbel gecentreerd nemen om problemen te vermijden.

Comment

zie

Uiteindelijk heb ik BIJNA ook een tweedehands gekocht in Duitsland maar er was wel altijd een optie'ke dat er niet bijzat etc.
                                        Ik heb uiteindelijk een nieuwe gekocht bij mijn dealer en ben er super content mee want ik heb alles wat ik wou!

Natuurlijk als je de droom configuratie gevonden hebt, moet je wel nog bovenstaande website goed bekijken want er zijn toch wat zaken waarmee je moet opletten.

Ik ken wat mensen in het Kortrijkse die voor een "fee" uw auto halen en alles in orde brengen voor de belgische markt.

Toch opletten met niet-officiele audi garage en zeker regio grens BE/GER.

Succes ermee!
                                        Maak de mensen eens niet bang, het houdt niets in om een auto in te voeren
                                        Lees die topic eens en als je nog meer info wilt stuur je maar een PM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Maak de mensen eens niet bang, het houdt niets in om een auto in te voeren
                                          Lees die topic eens en als je nog meer info wilt stuur je maar een PM.
                                          Ik maak die mens zeker niet bang, is realiteit want ik heb het zelf meegemaakt...
                                          Gewoon opletten, is bij alles zo...

Comment

Working...
                                          X