Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Nog ene se, van een A5 een S5 willen maken
    Neen da past niet zo maar, t'kost veel geld en das maar goed ook. (zie voorgaande pagina's)

Paar settings in MMI, carkit update (zie screenshot mijn topic), heb ook geen overzicht gekregen maar t'was wel verplicht
    Ik heb nu wel redelijk wat problemen dusja ik hoor de garage geregeld. Anders ff bellen naar hun
    ik versta niet waarom sommigen willen doen alsof ze met een S5 rijden, is toch belachelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
      Bedankt @ iedereen voor al die positieve comments

Je kan dat eigenlijk bestellen in elke bandencentrale en dat neemt slechts 10min. werk in beslag.
      Gewoon velg demonteren, spacer er tussen en velg terug monteren

Ik heb ze besteld bij bandencentrale Puype in Brugge. De prijs varieert tussen 115 - 145euro (per set) al naar gelang de breedte (met verlengde bouten (bij 15mm of minder) of met dubbele bouten (bij 20mm en meer).

Ik voel geen verschil in rijden ...

Mijn spacers zijn TUV-gekeurd. Dan kun je er zeker van zijn dat ze veilig zijn. Helaas in België nog geen regelgeving hierover.Alleszins niet toegelaten in de keuring.

Ben ooit al eens afgekeurd voor een handgemaakte uilaat op mn S2 vroeger. Terwijl ik er jaren geen problemen mee heb gehad Ook werd mn originele fabrieks-spoiler beschouwt als tuningkeuring?! België op dat vlak ...

Grtz.
      Nick
      Hey Nick, weet je per ongeluk het merk van die spacers? Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        ik versta niet waarom sommigen willen doen alsof ze met een S5 rijden, is toch belachelijk...
        Heb jij ook geen S5 grill besteld?

Comment

Niets belachelijk aan, buiten rondrijden met logo's van een S5 terwijl het geen is ofzo Als je die diffusor zo knap vindt dan moet je die laten plaatsen vind ik.

Comment

• bedankt voor jullie RARE reacties........ misschien hebben sommigen de vraag niet begrepen
            het is zeker niet de bedoeling om van mijn a5 een s5 van te maken, als ik een s5 had willen hebben had ik die gekocht.
            het gaat om een andere uitlaat, die ik mooier vind. aan gewone A 5 kun je niet bestellen met 2x2 uitlaat.
            heb je niets te zeggen , zeg dan ook niets

alvast bedankt

Comment

Nog ene se, van een A5 een S5 willen maken
              Neen da past niet zo maar, t'kost veel geld en das maar goed ook. (zie voorgaande pagina's)
              Ge hebt er die van hunne 2.7 nen 3.0 willen maken ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                bedankt voor jullie RARE reacties........ misschien hebben sommigen de vraag niet begrepen
                het is zeker niet de bedoeling om van mijn a5 een s5 van te maken, als ik een s5 had willen hebben had ik die gekocht.
                het gaat om een andere uitlaat, die ik mooier vind. aan gewone A 5 kun je niet bestellen met 2x2 uitlaat.

alvast bedankt
                2x2 is mss wel iets teveel van het goede, vind je 1x1 niet knap, zoals bij de 2.7 en 3.0 TDI's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                  Hey Nick, weet je per ongeluk het merk van die spacers? Thx!
                  SCC

Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                  bedankt voor jullie RARE reacties........ misschien hebben sommigen de vraag niet begrepen
                  Ik kan je zeggen dat het zeker 1000euro gaat kosten
                  1x1 was idd beter geweest

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Ge hebt er die van hunne 2.7 nen 3.0 willen maken ook
                  Ja maar er staat geen quattro logo op hé, zwarte grill is gewoon veel mooier op een zwarte A5!

Comment

Ja maar er staat geen quattro logo op hé, zwarte grill is gewoon veel mooier op een zwarte A5!
                    Op die diffusor staat ook geen S5 logo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Op die diffusor staat ook geen S5 logo
                      high-five!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                        Heb jij ook geen S5 grill besteld?
                        Ja maar zonder logo! Specifiek gevraagd om dit eraf te doen.
                        En ik heb 2 uitlaten, géén 4.
                        En ik heb géén S5 diffusor, en géén chrome spiegels.

ik zie graag veel chrome op een zwarte auto...

Comment

Ja maar zonder logo!
                          Het blijft een grill die oorspronkelijk niet op je wagen beschikbaar is. Beetje hypocriet om dan af te geven op iemand die 4 uitlaten wil ipv. 2. Zolang er niet duidelijk opstaat "S5" terwijl het geen S5 is, dan vind ik er niets mis mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            high-five!
                            Zouden van U toch iets meer niveau mogen verwachten hé

Comment

• het gaat om deze uitlaat, kost 1099 euro;
                              ik moet alleen een andere diffusor vinden, volgens mij kan deze uitlaat alleen icm een S5 diffusor;
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ok.

De argumenten zijn dus op

Comment

het gaat om deze uitlaat, kost 1099 euro;
                                  ik moet alleen een andere diffusor vinden, volgens mij kan deze uitlaat alleen icm een S5 diffusor;
                                  Normaal nieuwe bumper en anders eens horen bij de garage waar Christopher geweest is voor namaak.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Ok.

De argumenten zijn dus op
                                  Bij m'n officiële dealer staat er A5 cabrio en een A5 coupé met S5 grill. Heb hun al gezegd dat ze dat niet mogen doen want ze verwarren de klanten.
                                  En het is bovendien lelijk op een zwarte Ik heb één van die zwarte grills overgekocht.
                                  Last edited by dragonfly; 10/07/2009, 14:18.

Comment

het gaat om deze uitlaat, kost 1099 euro;
                                    Is de diffusor in de foto hieronde ook niet van senner-tuning?
                                    Ik denk dat je dan meer naar zo'n optie moet gaan kijken, tenzij je nu al het S-line exterieur pakket hebt dan past past die S5 diffusor niet ... en om dan ook nog eens die volledige achterbumper te vervangen, dan zit je al dik over de 2K euro

Die van senner-tuning past wel op een normale achterbumper.
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Meer niveau? Waarom, omdat we vinden dat je ongelijk hebt? En dat we ook uitleggen waarom?

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                      Bij m'n officiële dealer staat er A5 cabrio en een A5 coupé met S5 grill. Heb hun al gezegd dat ze dat niet mogen doen want ze verwarren de klanten.
                                      En het is bovendien lelijk op een zwarte Ik heb één van die zwarte grills overgekocht.
                                      Dat is idd not done. Maar dat is nog steeds geen argument. Uw zwarte grill kan ook mensen verwarren

Comment

Ik vraag me hier meteen bij af of die dealer dat überhaupt mág doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Dat is idd not done. Maar dat is nog steeds geen argument. Uw zwarte grill kan ook mensen verwarren
                                          Als je een zwarte grille plaatsen op een ZWARTE A5 2.7tdi al gaat vergelijken met een 2x2 uitlaat + S5 diffusor op een 2.0 ben je toch ff verkeerd bezig zenne. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken!

@J3nkins: geen idee als die dealer dat mag doen. Ik ga ze niet verklikken hoor

Comment

Working...
                                          X